Iverson Opublikowano 19 Czerwca 2008 Opublikowano 19 Czerwca 2008 a jak to jest z tym zuzyciem zawieszenia na 17"? jest to prawda czy głupoty? nie słuchaj ludzi którzy nigdy nie jeździli na 17" tylko gdzieś tam , coś od kogoś usłyszeli. Wszystko zależy od stylu jazdy.
Wąski Opublikowano 19 Czerwca 2008 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Wyszstko zależy jak kto jeżdzi i od wahaczy jakie założysz. Poczekaj z kupnem felg ,załóż zawieszkę i poproś kumpla o przymiarkę.Zobaczysz jaka różnica. Jak chcesz zrobić wrażenie to A6 A8 kołnieżyki się nie znają.Dla nich tylko wygoda się liczy i czas
Bartek85 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2008 a co macie na myśli przez zależy jak kto jeżdzi? jeżdzi się chyba normalnie tak jak wszyscy nie chyba debili którzy specjalnie wjeżdzają w dziury! jeżdzi się tak aby ominąć co się da tak mi się bynajmniej wydaje
Iverson Opublikowano 19 Czerwca 2008 Opublikowano 19 Czerwca 2008 jeden jeździ bardziej uważnie, a drugi nie-simple. jeden przejeżdża po dziurach 50km/h , a drugi 20...o tym właśnie mowię.
Bartek85 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2008 no to ja zaliczam się raczej do tych drugich :>
Wąski Opublikowano 20 Czerwca 2008 Opublikowano 20 Czerwca 2008 A kiedy zawiecha,bo juz będzie inna jazda a co dopiero na 18
Bartek85 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2008 dobra! dzięki za pomoc! na razie zostają 17" a zawiechę zmienię przy okazji wymiany wachaczy! zrobię wszystko za jednym zamachem strzała
Flyer Opublikowano 28 Czerwca 2008 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Sluszna i rozsadna decyzja *** Pozwole sobie odswiezyc temat. Dzis przesiadlem sie z 17" 235/45 na 18" 225/40 i roznica w komforcie jest wyczuwalna, oczywiscie na minus*. Nie ma tragedii, ale jesli ktos mowi, ze nie ma roznicy to jest w bledzie Opony mam praktycznie te same, wiec nie jest to efekt "innej gumy". Roznice na plus, to lepsze prowadzenie sie auta, wyglad, w zakrety wchodzi sie lepiej, jakby latwiej... domyslam sie, ze to efekt nizszego profilu/innego cisnienia w oponie. * musze jeszcze sprawdzic ile barow mi napompowali
Wąski Opublikowano 28 Czerwca 2008 Opublikowano 28 Czerwca 2008 taka mała różnica ,że jest praktycznie nie odczuwalna :gwizdanie: :gwizdanie:
Etonian Opublikowano 28 Czerwca 2008 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Hej Ja jeżdżę na Pirelkach 235/40 ZR18 Pzero Rosso i muszę przyznać że to ciągła walka inna historia na autostradzie a dodatkowa moja furka jest na sportowym zawieszeniu. Szczerze odpuśćjak na jazdę 150km dziennie. Musisz wybrać albo prawdziwy samochód sportowy którego jednym z elementów są koła 18' albo light nie ma nic po środku które możesz nazwać sportowa jazdą.Pozdrawiam
AD4M Opublikowano 29 Czerwca 2008 Opublikowano 29 Czerwca 2008 Flyer: Dzis przesiadlem sie z 17" 235/45 na 18" 225/40 i roznica w komforcie jest wyczuwalna, oczywiscie na minus*. Nie ma tragedii, ale jesli ktos mowi, ze nie ma roznicy to jest w bledzie Opony mam praktycznie te same, wiec nie jest to efekt "innej gumy". waskipl: taka mała różnica ,że jest praktycznie nie odczuwalna Widzę, że zdania są jednak podzielone. U mnie aktualnie, jeszcze na 17" 225/45 jest twardo i nie da się tego ukryć. Tak na marginesie, jeżdżę też toyotą mr2 spyder, która z założenia ma wyjątkowo sportową charakterystkę zawieszenia i komfort jazdy jest nieporównywalnie lepszy od tego, który oferuje moja A4 - obecnie na 17".
Flyer Opublikowano 29 Czerwca 2008 Opublikowano 29 Czerwca 2008 Jesli latasz na 225/45/17 to zeby miec podobny komfort na 18" bedziesz musial pewnie wsadzic 235/40/18
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się