Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] różnica między 18" a 17"


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a jak to jest z tym zuzyciem zawieszenia na 17"? jest to prawda czy głupoty?

nie słuchaj ludzi którzy nigdy nie jeździli na 17" tylko gdzieś tam , coś od kogoś usłyszeli. Wszystko zależy od stylu jazdy.

Opublikowano

Wyszstko zależy jak kto jeżdzi i od wahaczy jakie założysz.

Poczekaj z kupnem felg ,załóż zawieszkę i poproś kumpla o przymiarkę.Zobaczysz jaka różnica. :)

Jak chcesz zrobić wrażenie to A6 A8 :) kołnieżyki się nie znają.Dla nich tylko wygoda się liczy i czas :)

Opublikowano

a co macie na myśli przez zależy jak kto jeżdzi? jeżdzi się chyba normalnie tak jak wszyscy

nie chyba debili którzy specjalnie wjeżdzają w dziury! jeżdzi się tak aby ominąć co się da

tak mi się bynajmniej wydaje :mysli:

Opublikowano

jeden jeździ bardziej uważnie, a drugi nie-simple. jeden przejeżdża po dziurach 50km/h , a drugi 20...o tym właśnie mowię.

Opublikowano

A kiedy zawiecha,bo juz będzie inna jazda a co dopiero na 18 :)

Opublikowano

dobra! dzięki za pomoc! na razie zostają 17" a zawiechę zmienię przy okazji wymiany wachaczy! zrobię wszystko za jednym zamachem

strzała

Opublikowano

Sluszna i rozsadna decyzja :)

***

Pozwole sobie odswiezyc temat.

Dzis przesiadlem sie z 17" 235/45 na 18" 225/40 i roznica w komforcie jest wyczuwalna, oczywiscie na minus*. Nie ma tragedii, ale jesli ktos mowi, ze nie ma roznicy to jest w bledzie :) Opony mam praktycznie te same, wiec nie jest to efekt "innej gumy".

Roznice na plus, to lepsze prowadzenie sie auta, wyglad, w zakrety wchodzi sie lepiej, jakby latwiej... domyslam sie, ze to efekt nizszego profilu/innego cisnienia w oponie.

* musze jeszcze sprawdzic ile barow mi napompowali :D

Opublikowano

taka mała różnica ,że jest praktycznie nie odczuwalna :gwizdanie: :gwizdanie:

Opublikowano

Hej Ja jeżdżę na Pirelkach 235/40 ZR18 Pzero Rosso i muszę przyznać że to ciągła walka inna historia na autostradzie a dodatkowa moja furka jest na sportowym zawieszeniu. Szczerze odpuśćjak na jazdę 150km dziennie. Musisz wybrać albo prawdziwy samochód sportowy którego jednym z elementów są koła 18' albo light nie ma nic po środku które możesz nazwać sportowa jazdą.Pozdrawiam

Opublikowano

Flyer:

Dzis przesiadlem sie z 17" 235/45 na 18" 225/40 i roznica w komforcie jest wyczuwalna, oczywiscie na minus*. Nie ma tragedii, ale jesli ktos mowi, ze nie ma roznicy to jest w bledzie Opony mam praktycznie te same, wiec nie jest to efekt "innej gumy".

waskipl:

taka mała różnica ,że jest praktycznie nie odczuwalna

Widzę, że zdania są jednak podzielone.

U mnie aktualnie, jeszcze na 17" 225/45 jest twardo i nie da się tego ukryć.

Tak na marginesie, jeżdżę też toyotą mr2 spyder, która z założenia ma wyjątkowo sportową charakterystkę zawieszenia i komfort jazdy jest nieporównywalnie lepszy od tego, który oferuje moja A4 - obecnie na 17".

Opublikowano

Jesli latasz na 225/45/17 to zeby miec podobny komfort na 18" bedziesz musial pewnie wsadzic 235/40/18

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...