Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowicjusz - wątek powitalny


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 415.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Cuber

    29931

  • PABLO

    22468

  • wrclaguna

    21717

  • Wihajster

    19996

Top użytkownicy w tym temacie

Dobry wieczór wszystkim użytkownikom, na wstępie chciałem każdemu życzyć Wesołych Świąt! :)

A teraz co nie co o mnie... Na imię mi Jarek i obecnie zdobywam doświadczenie w kierunku "technik pojazdów samochodowych", jara mnie to i to chce w życiu robić, kto wie... może w przyszłości sieć własnych warsztatów :D

Jestem posiadaczem A4 B5 Avant 2000r. 2.4, udało mi sie upolować w bardzo dobrym wyposażeniu :)

Niestety poprzedni właściciel strasznie zaniedbał motor, więc dużo usterek mi wyszło w praniu, ale staram sie przywrócić jej blask :)

Pozdrawiam i dobrej nocy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie czujnik szlag trafil.sciagni go,zalej benzyna estrakcyjna,wyplucz pozadnie,pozniej dobrze wysusz.moze uratujesz mu zycie.jesli nie to wymiana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim forumowiczom jak pogoda dopiszę porobie pare zdjęć i pokażę się w odpowiednim temacie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, jestem nowy na forum i to mój pierwszy temat. Mianowicie okolo 2 tyg temu kupilem a4 b6 1.8t. Auto w ladnym stanie przebieg potwierdzony w ASO, ogólnie wszystko bylo super i ok. Pakiet startowy został zrobiony, przy okazji również czujnik temperatury bo źle pokazywal na zegarach ( pomoglo). Nie szczędzilem na auto bo chce aby mi służylo długo. Niestety ostatnio pojawił się problem. Wszystko było ok i kilka dni temu pojechalem na myjnie szczotkową. Po wyjeździe z myjni zaczela swiecic kontrolka check engine ale wyczytalem ze czesto sie to zdarza i ze sama zgasnei po paru kilometrach. Tak tez sie stalo. Kontrolka zgasla jednak zauwazylem ze po nocy na zimnym silniku ciezko mu odpalic za pierwszym razem, za drugim odpala juz zawsze ale nie włącza ssania tlyko od razu daje 900 obr. wczesniej ssanie w takiej sytuacji bylo zawsze. Pozatym jak juz wejdzie na te 900 obr. to zaczyna sie dusic. obroty spadaja i czasem nawet przy tym gasnie. Pomaga tylko dodanie gazu 2,3 razy i wtedy sie stabilizuje w miare. Dlatego w miare ze gdy tak sobie chodzi na jalowym biegu na 900 obr ( ssania dalej nie ma) to przy dodaniu gazu tak jakby sie poddusza. Ogólnie dodaje gazu i silnik pracuje równo jednak czuc ze jest inaczej niz bylo. Reakcja na gaz jest wlasnie taka dziwna. Nie wiem czy moglo to miec zwiazek z wizyta na myjni ale w kazdym razie to wszystko zaczelo sie wlasnie po tej wizycie. Podsumowując, nie ma ssania na zimnym, dusi sie jesli sie nie doda gazu po odpaleniu i przy dodawaniu gazu czuc ze obroty najpierw troche spadaja tak na milisekunde i dopiero rosna jak nalezy. Dodam ze na rozgrzanym silniku wszystko jest ok i nie czuje zadnego ubytku mocy. Prosze o pomoc :) z góry dziękuje i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...