mr.piotrek Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 Witam. Śmigam moim A4 B7 od ponad roku. Lubię czasami coś ambitnie pomajstrować w swojej bryczce. Forum będzie dla mnie na pewno kopalnią wiedzy. Gorąco pozdrawiam wszystkich zakręconych na punkcie "czterech kółek" !!
de78 Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 Jestem nowy więc chylę czoło. Posiadacz Audi A4 B5 ADR 1.8 125 PS 1997r. Po wymianie sprzęgła i dwumasowego koła zamachowego, kolejno SACHS'a i LUK'a. Do wymiany zawiecho przód, rozrząd (na dniach), tarcze-klocki, przeguby zewn. Od 2009 roku zrobiłem 31000 km, przyszedł czas na leczenie. Postanowiłem nie sprzedawać a zainwestować na najbliższe 5 lat bo autko odpowiada mi w każdym calu. Nie chcę nowinek tech. bo gustuję w starszych samochodach. Mam nadzieję, że to pierwsze forum motoryzacyjne na którym się zalogowałem przyniesie mi a zarazem wam wiele pożytku. Wkrótce poznamy się bliżej. Pozdrawiam
angii25 Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 Witam, mam na imię Angelika, mieszkam w UK (Stratford nad Avonem) i jestem właścicielką Audi A4 b5 1.6 1998 (na potrzeby rejestracji na forum dowiedziałam się że moje srebrne autko ma silnik AHL1.6 100PS ) Ponieważ mój facet uważa że auto jest dla niego a nie on dla auta i z każdą bzdurką leci do mechanika...Uznałam że należy wziąć sprawy w swoje ręce i troszkę się podszkolić...stąd moja obecność na forum...a że kilka napraw mamy za sobą - chętnie podzielę się już nabytą wiedzą. Pozdrawiam Angelika
pawelwoj Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 Witam wszystkich,nie posiadam jeszcze Audi ale poszukuję w chwili obecnej A4 B6 i liczę na waszą pomoc w wyborze autka Pozdrawiam wszystkich użytkowników forum
ZieLoNeS Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 Witam serdecznie szanownych kolegów. No to może i ja nieco się pochwalę swoim autkiem;) Czarne AUDI A4 Kombi rok 2004 z najlepszym silnikiem 1.9TDI, oryginalne 18" felgi od AUDI RS, opony TOYO 225/40/18. Autko posiada światła ksenony + LED do jazdy w dzień, z tyłu diodowe światła przyciemniane, przyciemniane szybki itd... Tyle o nadwoziu TERAZ troszkę o sercu auta i podzespołach ) auto o mocy 200km jak to zrobione ? - zmieniona turbina o większej wydajności na podzespołach firmy ARL (NIE DO ZAJEŻDŻENIA) 197 koni hamowane 410 nM przy niskich obrotach turbo 5000zł drążki 1600zł tein zawiecha gwint 4,500zł intercooler 1850zł nieco inne sprzęgło 2800zł mapy strojenia 1500zł wymiana wału napędowego wraz z osprzętem ( takiego nie do zajechania i żeby dał radę ) 8000zł hamulce od AUDI S4 2000zł Max wyciągniete 220km choć teraz jest ustawione wszystko jak najoptymalniej dla trwałości turbiny. Na koniec dwa słowa o właściwościach jezdnych tego auta: - przyjemności jazdy tym samochodem nie da się opisać - przyspieszenia wgniatającego w fotel nie da się opisać - właściwości jezdnych czyli poruszania się po asfalcie jak przyklejonym nie da się opisać...
PABLO Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 Witamy na forum Pochwalić się możesz teraz w dziale Moja A4 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?board=16.0
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się