Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowicjusz - wątek powitalny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witamy serdecznie w klubie :a4fan:

  • Odpowiedzi 416 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Cuber

    29931

  • PABLO

    22468

  • wrclaguna

    21717

  • Wihajster

    19996

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witamy serdecznie w klubie :a4fan:

Opublikowano

Witamy serdecznie w klubie :a4fan:

Opublikowano

Witamy serdecznie w klubie :a4fan:

Opublikowano

Witamy serdecznie w klubie :a4fan:

Opublikowano

Witamy serdecznie w klubie :a4fan:

Opublikowano

Witamy serdecznie w klubie :a4fan:

Opublikowano

Witamy serdecznie w klubie :a4fan:

Opublikowano

Witamy serdecznie w klubie :a4fan:

Opublikowano

Witamy serdecznie w klubie :a4fan:

Opublikowano

Witamy serdecznie w klubie :a4fan:

Opublikowano

Witamy serdecznie w klubie :a4fan:

Opublikowano

Siema :a4fan:


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Siema :) Takie projekty to ja lubie :love:


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Witaj :hi: Zakladaj watek!


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

Witajcie, 

Wiele razy korzystałem już z pomocy forum, co dostarczało mi dużej ilości wiedzy i niejednokrotnie pomocy, co skłoniło mnie do założenia konta na forum. Za już udzieloną pomoc i wiedzę dzięki Wam wielkie, i pewnie "do przeczytania" w wątkach! ;-)
 

Jestem posiadaczem skromnego Audi S4 (B5 Avant, polift), 1.8T, 150 KM, rocznik 1999 i na co dzień urzęduję w Warszawie.

Pozdrawiam wszystkich!

Edytowane przez klapkowy
Opublikowano

No w końcu sie zarejestrował :D

Opublikowano

Witam ponownie.

Autko stoi w serwisie, mam problem z klimą - zwyczajnie nie chłodzi. Nie jest to moja bajka dlatego odstawiony jest na warsztat.

Po kupnie auta  z wiadomego źródła wymieniłem wszystkie tarcze hamulcowe, tylne zaciski zregenerowałem, łożyska tarczo-piasty wymienione,  płyn hamulcowy wymieniony, wszystkie przewody gumowe od chłodzenia poszły na odstrzał, odma wymieniona.

Przewody podciśnieniowe wymienione, zawór N75 wymieniony. Trochę tego się nazbierało, ale przywiązanie do marki robi swoje.

Jest parę problemów z turbiną, czyli taki nasz standard ładuje, ładuje i przestaje.  Jak wyżej pisałem przewody podciśnieniowe wymienione, zawór N75 wymieniony.

Pozostaje kwestia sprawdzenia pompy Vacu i kierownic turbiny.

Jak wywalę turbinę to zobaczymy co w niej piszczy.

Pozdrawiam wszystkich pasjonatów czterech pierścieni.

Opublikowano

Witajcie. Mam na imię Dawid, mieszkam w okolicach Oleśnicy (woj. Dolnośląskie).  Od niecałych trzech tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem Audi. :) Jest to Audi A4 B6 Avant 2004r. 1.9TDI AVF. Myślę, że niejednokrotnie będę mógł skorzystać z pomocy na tym forum. Pozdrawiam!

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...