Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zgasł podczas jazdy i nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No i co tam słychać ?

Opublikowano

Nic na razie... czekamy na ten wtrysk cały czas. Dzisiaj ma być. Tzn. właściwie to chyba już wiadomo, że to jego wina, skoro nie wykazywał właściwych wartości na badaniu rezystorem, ale chcemy mieć pewność żeby nie reklamować go niepotrzebnie. Dam znać, jak będzie coś wiadomo więcej.

Opublikowano

Ok. Trzymam kciuki.

Opublikowano

czesc i jakies wiesci? zrobiłeś to auto? czy dalej nie wiadomo?

Opublikowano

Jeszcze nie wiadomo. Dzisiaj ma przyjechać jakiś spec z serwisu VW z komputerem serwisowym, bo problem był jednak ze zdobyciem tego drugiego wtrysku. Może powie coś więcej.

Opublikowano

pamiętaj że wtrysk musi mieć to samo oznaczenie Boscha, ma to wpływ na rodzaj końcówki DSLA,.

ja kiedyś tak sie dałem nabrać, że niby z E, to to samo co z B itd, najważniejszy jest numer Bosch

Opublikowano

i co tam kolego? dalej nic nie ruszyło? nic nie wiesz nadal?

Opublikowano

No wiem o tyle więcej, że wszystko jest ok, w sensie sterowniki, podzespoły itd.. Był znajomek z serwisu VW z kompem serwisowym i niestety wszystko wydaje się być ok. Sterownik pompy został rozebrany i wszystko jest na miejscu. Ten serwisant stwierdził, że są po prostu jakieś błędy w komunikacji czyli gdzieś coś przerywa, jakiś kabel się przetarł czy coś w tym stylu. Dzisiaj ma być badany oscyloskopem żeby sprawdzić czy tak jest faktycznie i ew. wykryć który to kabel.. Mam nadzieję, że faktycznie to tylko taka błahostka. Masakra, nie życzę nikomu takich przejść z autem. Pocieszam się jedynie tym, że zaoszczędziłem na paliwie i nie jeździłem nim po zimowej soli :)

Opublikowano

heh no jedynie taki plus tego :) moze faktycznie jest gdzies przerwa w elektryce.... jak bedziesz mial jakies wiesci to sie odezwij. powodzenia

---------- Post dopisany 13-02-2013 at 20:00 ---------- Poprzedni post napisany 08-02-2013 at 16:55 ----------

i co tam? dalej nic nie wiadomo? 0???

Opublikowano

Niestety jeszcze nic nie wiem. Czekaliśmy na oscyloskop, sąsiad zakupił, bo poprzedni uległ zniszczeniu i właściwie nic nie ruszyliśmy do tej pory. Ponoć przyszedł dziś wieczorem, także jutro ma być badany. Trochę długo to trwa wszystko, ale plus tego taki, że sąsiad zrobi to dobrze i mnie nie oszuka. w innym zakładzie miałbym już pewnie wymienione pół samochodu, łącznie z pompą, która pracuje normalnie. Dam znać, jak się coś jutro wyjaśni.

Opublikowano

Ludzie, kto odpala 2,5 na plaka... :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm: tego się nie robi, jeśli się lubi swoje 2,5... Przerywanie podczas pracy to szukałbym też, czy czasami w przewodach nie ma bąbelków powietrza - znam z autopsji, po montażu nowej pompy mimo odpowietrzenia gdzieś tam się kilka bąbelek ukryło po drodze i po jakimś czasie dopiero "doszły" do silnika, co objawiało mi się właśnie podczas jazdy takim szarpnięciem, a na wolnych auto gasło. Daj znać co wyszło z tym oscyloskopem :hi:

Opublikowano

witaj:hi: nie mów ze dalej nie wiesz co z twoim samochodem?:facepalm:

Opublikowano

Już wiem. Po badaniu oscyloskopem, nic nie wyszło i sąsiad się poddał. Przeniosłem więc samochód do mechanika z doświadczeniem z Audi. Wyszło na to, że jednak pompa siadła. Sąsiad nie zauważył, że sterownik jest spieprzony (a może w ogóle go nie oglądał, nie wiem), a Ci nowi mechanicy od razu to wykryli. Podjęli próbę naprawy sterownika i poginęły błędy immo, sterownik zaczął się na nowo komunikować z komputerem samochodu, ale zawór regulacji dawki paliwa jest uwalony niestety. No i trzeba regenerować.. Teraz zastanawiam się czy wymienić pompę na używkę, która nie wiadomo ile pochodzi, czy może jednak zregenerować? Różnica w kosztach spora.. Na allegro znalazłem kilka ogłoszeń, gdzie można wymienić starą pompę, na zregenerowaną, z gwarancją na rok, za 2 tys. zł. Np. takie ogłoszenie na allegro: POMPA WTRYSKOWA VP44 VW AUDI 2.5 TDI V6 (2988313044) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. I chyba skorzystam z takiej oferty. Wydaje mi się, że to najlepsze rozwiązanie.

Masakra, nie? 2 miesiące bezcelowego grzebania w aucie.. No, ale mogłem od razu oddać samochód do sprawdzonych mechaników, a nie szukać gdzie taniej i wygodniej..

Opublikowano

Obserwując Twoją sytuację ile czasu,latania i proszenia się współczuje Ci mordęgi co do wyjaśnienia sytuacji.Lecz tak jak widać na tym przypadku nie ma co uciekać się od kosztów w takowym aucie bo i tak wiadomo że to co najgorsze(??),nie zawsze wychodzi na dobre.Dlatego jak coś robić to generalnie w naszym typie auta.Pozdrawiam i życzę bezawaryjności po remoncie serca paliwa:D Co do oferty z alledrogo to trzeba mieć pewność co do mechaników,lepsza swoja i dobrze zrobiona niż późniejsze problemy z kupioną i słabo zrobioną:)

Opublikowano

Pompa została wytargana i wysłana do Diesel Service Woliński na pełną regenerację. Ma to kosztować ok. 2kPLN i dają gwarancję na rok. Ponoć te regenerowane pompy wytrzymują ok. 150 - 200 tysięcy, także jeszcze trochę pojeździ mam nadzieję.

BTW w silnikach AKE była już ponoć montowana ulepszona wersja pompy VP44, w której wyeliminowano problem "nagłej śmierci", ale podobno nasze paliwo (a konkretnie rosyjskie) nie uznaje tego rozróżnienia i jest tak samo zabójcze dla pomp starszych i tych poprawionych, nowszych..

Opublikowano
Pompa została wytargana i wysłana do Diesel Service Woliński na pełną regenerację. Ma to kosztować ok. 2kPLN i dają gwarancję na rok. Ponoć te regenerowane pompy wytrzymują ok. 150 - 200 tysięcy, także jeszcze trochę pojeździ mam nadzieję.

BTW w silnikach AKE była już ponoć montowana ulepszona wersja pompy VP44, w której wyeliminowano problem "nagłej śmierci", ale podobno nasze paliwo (a konkretnie rosyjskie) nie uznaje tego rozróżnienia i jest tak samo zabójcze dla pomp starszych i tych poprawionych, nowszych..

Chyba w AKE jest nadal dwutłoczkowa, jeśli dobrze pamiętam, to dopiero modele Bxx dostały pompy trzytłoczkowe, ale niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę.

Opublikowano
[...] Największą radością dla użytkownika samochodów od rocznika modelowego 2002 (początek produkcji - czerwiec 2001) jest wyeliminowanie niebywale kosztownych problemów związanych z gwałtownymi awariami pomp wtryskowych VP44. Zastosowanie całkowicie przebudowanego sterownika we wszystkich typach silników uczyniło te pompy praktycznie niezniszczalnymi na dystansie wielu setek tysięcy kilometrów. Przeciętna pompa wtryskowa po modyfikacji 2002 - przejeżdża bezawaryjnie nawet 500 tysięcy kilometrów, a potem jeszcze często wystracza wymiana kilku elementów (m.in. tłoka regulacyjnego kąta wtrysku) oraz ponowna kalibracja "u Bosch'a" aby zapewnić takiej pompie kolejne dalekodystansowe przebiegi nie ponosząc nadzwyczajnie wysokich kosztów regeneracji ... [...]

W FAQu dieslowskim tak stoi, gdzieś jeszcze o tym czytałem pamiętam.

Opublikowano

No ja nie pamiętam właśnie jak to było z AKE.

Opublikowano

Na pewno padają, jak starsze...

Opublikowano

Witam,

Mam problem ze swoją audiczką konkretnie wyglada to tak:

Nawet na rozgrzanym silniku jak podkrece go do 4 tys. obrotów silnik wskakuje na "dziwne obroty" traci moc, po chwili albo gasnie albo znowu chodzi normalnie. Kolega mechanik wspominał coś o oleju w intercoolerze. Jakies inne podpowiedzi? cóż to może być? Dodatkowo mam troche "zapoconą" turbine... mozliwe ze ona chrzani sprawe?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...