VicVega Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Opublikowano 2 Marca 2013 Ale dlaczego piszesz o swoim problemie w tym konkretnym wątku? Nijak jedno się ma do drugiego, inne silniki, roczniki modelowe.. Wydaje mi się, że nieszczelność turbiny nie powinna powodować gaśnięcia silnika, ale zająć się nią powinieneś jeśli masz dużą ilość oleju w IC/wyraźnie ubywa oleju w silniku. Poszukaj na forum, w wątkach dotyczących Twojego silnika, na pewno coś znajdziesz.
Mariusz_7 Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 Witam Panowie mam prośbę do posiadaczy audi avant quattro 2.5 TDI V6 AKE manual, potrzebuję porównać wartość kodowania licznika w zakładce VAGa Instruments 17, ponieważ przez przypadek ją zmieniłem i nie mam pewności czy ustawiłem ją prawidłowo. Załaczam zdjęcie poglądowe gdzie tego szukać w VAGu. Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 900 G Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D26 Coding: 01068 Shop #: WSC 07777
kaju Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 4 zmień na 6, bo wartość cylindrów Ci się nie zgadza i na pewno obroty Ci zwariują ---------- Post dopisany at 17:44 ---------- Poprzedni post napisany at 17:43 ---------- W sumie to nawet w tym, co wkleiłeś masz prawidłowy Coding czyli 01068.
Gość harry19-19 Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 witam , a jeżeli masz komplet kluczyków spróbuj dać ten kluczyk na ponad 50m od samochodu który często używasz i weż kluczyk zapasowy i spróbuj odpalić
kaju Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 witam , a jeżeli masz komplet kluczyków spróbuj dać ten kluczyk na ponad 50m od samochodu który często używasz i weż kluczyk zapasowy i spróbuj odpalić Takie cfancyki w B6 działają? Bez jaj.
Arturoo Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 witam , a jeżeli masz komplet kluczyków spróbuj dać ten kluczyk na ponad 50m od samochodu który często używasz i weż kluczyk zapasowy i spróbuj odpalić takie rzeczy to z renaultem może przejdą
VicVega Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Opublikowano 12 Marca 2013 Odpalony.. Po prawie 3 miesiącach w końcu chodzi. Koszt regeneracji u Wolińskiego całkiem niezły, bo 2300 zapłaciłem, a do roboty była elektronika, zawór i korpus. W Łodzi za coś takiego biorą ponad 3 kafle.. Ładnie odpala, zniknął chyba też problem odpalania na lekko rozgrzanym silniku, ciszej chodzi znacznie. Trzymajcie kciuki żeby pojeździł jak najdłużej, bo biorąc pod uwagę ile w niego kasy władowałem ostatnio powinien mnie wozić ładnych parę lat. Dzięki wszystkim za zainteresowanie i porady.
kaju Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 I powozi ładnych parę lat. Jeśli stan hydrauliki jest Si, to masz spokój na ~350 tysięcy z pompą. Miłego użytkowania
oktawiusz5 Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 filtr paliwa był wymieniany? już po problemie
VicVega Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Opublikowano 16 Marca 2013 Był, był. W ogóle pompiarze mówią żebym wymieniał filtr co 15, a nie co 30 tysięcy km, jak to robiłem dotychczas. Zgadzacie się?
Arturoo Opublikowano 16 Marca 2013 Opublikowano 16 Marca 2013 gdyby nie mieli podstaw to pewnie by nie sugerowali tego ....znając życie to pewnie niezły syf lejemy na stacjach
VicVega Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Opublikowano 18 Marca 2013 No podobno u nas jest straszny syf, bo rosyjski ponoć. I nie chodzi o to, że Rosjanie jakoś nas dymają celowo, po prostu ich ropa jest dużo gorsza od tej, która trafia na zachód Europy - arabska. Ta druga jest ponoć zupełnie inna, pochodzi z innego okresu i jakościowo o wiele lepsza. Słodka, cokolwiek to znaczy w przypadku ropy. Tak mówili mi pompiarze, ja się na tym nie znam za bardzo, ale paliwo trafia do nas faktycznie z Rosji, które jeśli faktycznie samo w sobie jest jakościowo słabe, to jak jeszcze trafimy na stację gdzie doleją jakiegoś syfu, to zgon pompy czy wtrysków staje się wysoce prawdopodobny. Irytujące to jest, bo o ile w okolicach domu/pracy można sobie sprawdzić jakąś stację i starać się tankować na tej jednej, znanej, to jadąc gdzieś dalej, na wakacje na przykład, liczymy na szczęśliwy traf. Ja na przykład będąc w Serbii czy Bośni w zeszłym roku zalałem na jednej stacji taki syf, że przez pianę nie dało się zatankować do pełna, trochę ponad 3/4 baku weszło, a "pistolet" już odbijał.. Z innej beczki, po tym całym postoju trzymiesięcznym, zaczęła mi parować prawa lampa, ale to tak masakrycznie. Wcześniej nie było z nią żadnego problemu. Co się mogło stać?
Arturoo Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 popracuje i jej przejdzie ......stał klekot tyle czasu.....pewnie byłoby nim trochu pojeździć by się wysuszył
Przemas25 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 odświeżę trochę wątek - taka moja historia - podczas jazdy zgasł mi samochód wyświetlając błąd HAND BRAKE MALUFUNCTION. Po ponownym przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon nic się nie wyświetlało brak reakcji. Odczekałem kilka minut i już było ok i zapalił, ale sporo białego dymu wyszło z wydechu. Błąd pojawiał się kilka razy (3 wczoraj, dziś raz). Po podłączeniu do kompa wyrzucił takie błędy, ale lista błędów dostępna w internecie nie mówi o taki błędach - oto one - tu są wszystkie jakie mi wyszły - niekoniecznie wszystkie są powiązane z opisanymi powyżej zdarzeniami: 256, 576, 1321, 1366, 1494, 1549, 2095. Proszę o wyjaśnienie tych kodów oraz ewentualną pomoc w usunięciu tych błędów. Proszę....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się