Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przegrzewanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Wczoraj przycisnąlem troche audi wiec kręciłem ją tak do 6-7tys i zaczęło cos świszczeć tak jakby napinacz potem jechałem dalej to zaczął mi sie grzac do 110-115stopni wiec jechalem tak z 50km/h to trzymało sie na 90stopniach. Wąż od chłodnicy na górze byl cieply a na dole byl zimny wiec myślałem ze to termostat. Dziś wymieniłem termostat i ta samo szybko zagrzał sie do 90stopni przejechałem sie kilometr i 115stopni, wąż od chłodnicy na dole zimny na górze troszkę ciepły i brak ogrzewania. Sprawdziłem bez termostatu wiec rozgrzal sie do 80stopni chłodnica na dole i na górze tak trochę ciepła ale brak ogrzewania i parownik tez byl zimny bo nawet na gaz mi sie nie przerzucił. Czy to bedzie pompa wody ? bo na to wchodzi ze jest brak obiegu. Płynu chłodniczego nie ubywa i nie przybywa. I co teraz zrobic ?

Opublikowano

najszybciej uszczelka pod głowica

ale najpierw sprawdz pompe wody

Opublikowano

a robiłeś może rozrząd?przy wymianie powinieneś wymienić pompę,wydaję się ,że pompa jak nie ma obiegu:kwasny:

---------- Post dopisany at 23:08 ---------- Poprzedni post napisany at 23:06 ----------

a jak długo tak jechałeś jak zobaczyłeś ,że temp skoczyła?

Opublikowano

1.8 nie ma takiej koniecznosci, nie jest na tym samym pasku

Opublikowano

tak tylko chodzi o to czy pompa w ogóle była wymieniana czy jest może jeszcze ori:kwasny:jak uszczelka to nie ciekawie:facepalm:

---------- Post dopisany at 23:14 ---------- Poprzedni post napisany at 23:12 ----------

jak byś był troszkę bliżej to bym Ci pożyczył taką pompę bo mam sprawną,u siebie założyłem nową a moja jeszcze była ok

---------- Post dopisany at 23:18 ---------- Poprzedni post napisany at 23:14 ----------

chwila pompa wody jest na pasku rozrządu napędzana w 1.8

Opublikowano

owszem, ale nie w tych rocznikach

Opublikowano

ja rozbierałem cały przód przy wymianie rozrządu,chłodnice od klimy na bok zaraz zdjęcie pokażę jak chcesz

---------- Post dopisany at 23:39 ---------- Poprzedni post napisany at 23:35 ----------

http://img542.imageshack.us/img542/8870/zdjcie0267s.jpg

Opublikowano

nie nie trzeba nie ma problemu

sfilmiło mi sie że 1.8 i 1.8T to jest to samo :facepalm:

Opublikowano

myślę ,że od spodu dasz radę wyciągnąć ale musisz sobie rozrząd ustawić,spoko no to jest ten minus adr brak turbo:facepalm:

Opublikowano

Dziś rozkrecilem i wyjalem pompę i okazlo się że wirnik jest pekniety na pół i się nie obracał. Żeby wyjąć pompę wody musiałem zdjąć przód i pasek rozrządu żeby sie do niej dostać więc przy okazji wymieniam rozrzad tylko muszę kupic części na allegro bo w sklepie motoryzacyjnym powiedzieli mi 1100zł cały rozrzad z pompą.

Opublikowano

ruszałeś rozrząd mając 1.8adr wymieniając pompę rozrządu się nie musisz tykać

Opublikowano

ile??? ja za kompletny rozrząd+termostat+paski klinowe+hydrauliczny napinacz dałem 730zł

Opublikowano
ruszałeś rozrząd mając 1.8adr wymieniając pompę rozrządu się nie musisz tykać

Tak myślałem że wyjdziesz bez ruszania rozrządu ale jednak musiałem ściągnąć pasek.

a co do ceny rozrządu jak usłyszałem taką cenę to im podziekowalem bo na necie kupuje rozrząd dobrej niemieckiej firmy za 530zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...