Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie odpala.


Agnes126

Rekomendowane odpowiedzi

Jakie masz auto w opisie to widzę :) , tylko podpiołeś się pod wątek dotyczący 2,0TDI BPW nie precyzując że sprawa dotyczy 1,8T.

Cóż to był za elektryk, który mając w ręku rozrusznik nie postawił pełnej diagnozy?

Chyba że w warsztacie nie ma imadła, akumulatora ,porządnych kabli rozruchowych ,5cm cienkiego przewodu i starego trzonka od dużego młotka lub kawałka kantówki drewnianej.

Mając powyższe i trochę doświadczenia jest w stanie sprawdzić rozrusznik pod obciąrzeniem bez zaglądania do wnętrza.

Niemniej jednak, jeżeli wogóle go podłączał pod prąd i mówił że "chodzi" to Twój problem leży albo w błędnym podłączeniu rozrusznika, albo silnik jest zablokowany, zakładam tylko że napięcie podczas załączania rozrusznika mierzyłeś bezpośrednio na słupkach akumulatorów (twojego aku i potem drugiego włożonego na jego miejsce) , a nie na klemach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra problem znaleziony.

To nie był rozrusznik. zatarło się łożysko w alternatorze, który nie kręci się w jedną stronę, a w drugą ciężko. Przez to pasek blokował wał korbowy przy rozruchu. Po zdjęciu paska auto odpala, więc alternator poszedł dzisiaj do regeneracji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nic nie mówiłem o alternatorze

Ja też nic nie mówiłem o alternatorze, tylko o wykonaniu prostej próby przepchnięcia auta na 5-tym biegu :)

Jak byś ją wykonał, to od razu byś wiedział o co biega , bo do przobu byś nie dał rady popchnąć, a do tyłu i owszem, bo pozwoliło by na to sprzęgiełko jednokierunkowe altka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ya proba nic by nie powiedziala. Ka probowalem na pych I ciezko bylo noi I nie odalal. Dopiero jak zdjalem pasek odalil

dzis odebralem alternator i wszystko chodzi :decayed:

No cóż człowiek sie na błędach uczy. Przynajmniej zaoszczędzone na wymianie termostatu i trojnika . No i kolejny problem przypadkiem wyeliminowany:wink:

wszystko dobre co sie dobrze kończy :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

W moim przypadku odpowiedzialnym za nie odpalanie auta był przekaźnik.W dniu poprzedzającym awarię było mocne oblodzenie całego auta.Lód stopił się i widocznie woda dostała się do skrzynki z przekaźnikami co spowodowało przepalenie przekaźnika.Koszt naprawy w warsztacie z elektroniką samochodową to 100 euro.Dziwi mnie tylko to że jak auto było podpinane pod kompa przez serwisantów z Audi to nie wykazało żadnych błędów.No ale teraz auto chodzi normalnie tak jak przed awarią.Dziękuję wszystkim za podpowiedzi i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, podepnę się z tematem a4 b5 quattro 2001r 1,9 tdi 115km ATJ. auto kolegi:

Objawy:

rano pierwszy strzał i odpali, drugi raz już nie. Kręci ale nie załapie. Dopiero przy którymś tam razie gdy przytrzyma się go dłużej, zaczyna szybciej kręcić, az w końcu załapie.

Świece grzeją, aku ok, przekażnik od świec ok, filtr paliwa ma 2 miesiace.

Co poradzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...