grabson765 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 witam dzis mialem dziwna sytuacje przejechalem trase ponad tam 120km podjezdzam na parking podczas podjezdzania zlapalem lod i zaraz asfalt i troche szarpnelo jak to bywa w takich sytuacjach podjechalem pare metrow pod miejsce gdzie mam juz parkowac i nagle samochod zgasl mysle sobie moze za szybko sprzeglo puscilem ale dziwne ze nic nie szarpnelo, odpalam ponownie odpala jak trzeba cofam chce troche skorygowac i znowu zgasl i juz nie odpala włączam zaplon wszytsko kontrolki sie zapalaj z wyjatkiem swiec zarowych i samochod nie odpala kreci ale nie zaskakuje objaw taki jakby rozrzad byl przestawiony o zabek albo paliwo nie dochodzilo dzwonie po brata zeby przyjechal z vagiem bo moze jakies bledy zapisalo podpinamy vaga z poczatku nie chce wogole sie polaczyc wkoncu zalapal i bledow zero czysto jak zawsze lecimy po grupach MB i za ktoryms razem zaswiecila sie kontrolka swiec zarowych na moment po jakims czasie znowu probuje odpalic włączam zaplon i kontrolka swiec sie pojawia i samochod odpala i teraz juz pali jak wczesniej co moglo byc przyczyna takiej sytuacji ?? rozrzad raczej powinien byc ok bo pozniej odpalil moze cos z komputerem ze kontrolka swiec zarowych sie nie zapalala ale bledow tez zero moze cos z pompa wtryskowa ze sie zawiesza bo mam problem z skaczacym kątem wtrysku: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/skaczacy-kat-wtrysku-256167/ po sylwku wymienie chyba dla spokoju jeszcze raz rozrzad razem z kolem pasowym i śrubą
spanky Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 witamdzis mialem dziwna sytuacje przejechalem trase ponad tam 120km podjezdzam na parking podczas podjezdzania zlapalem lod i zaraz asfalt i troche szarpnelo jak to bywa w takich sytuacjach podjechalem pare metrow pod miejsce gdzie mam juz parkowac i nagle samochod zgasl mysle sobie moze za szybko sprzeglo puscilem ale dziwne ze nic nie szarpnelo, odpalam ponownie odpala jak trzeba cofam chce troche skorygowac i znowu zgasl i juz nie odpala włączam zaplon wszytsko kontrolki sie zapalaj z wyjatkiem swiec zarowych i samochod nie odpala kreci ale nie zaskakuje objaw taki jakby rozrzad byl przestawiony o zabek albo paliwo nie dochodzilo dzwonie po brata zeby przyjechal z vagiem bo moze jakies bledy zapisalo podpinamy vaga z poczatku nie chce wogole sie polaczyc wkoncu zalapal i bledow zero czysto jak zawsze lecimy po grupach MB i za ktoryms razem zaswiecila sie kontrolka swiec zarowych na moment po jakims czasie znowu probuje odpalic włączam zaplon i kontrolka swiec sie pojawia i samochod odpala i teraz juz pali jak wczesniej co moglo byc przyczyna takiej sytuacji ?? rozrzad raczej powinien byc ok bo pozniej odpalil moze cos z komputerem ze kontrolka swiec zarowych sie nie zapalala ale bledow tez zero moze cos z pompa wtryskowa ze sie zawiesza bo mam problem z skaczacym kątem wtrysku: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/skaczacy-kat-wtrysku-256167/ po sylwku wymienie chyba dla spokoju jeszcze raz rozrzad razem z kolem pasowym i śrubą zacznij od najprostszych rzeczy bo wyglada mi to na niekontaktowanie w obrebie sterownika lub w samym sterowniku dostan sie do sterownika , podociskaj wtyczki od niego oraz jak czujesz sie na silach to rozkrec sterownik i podociskaj kosci pamieci na poczatek , moze cos nie kontaktuje albo dostala sie gdzies woda ...
grabson765 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2012 jutro rano zajrze tam i zobacze co tam sie dzieje kosci pamieci to chodzi o te co na nich chipa sie wgrywa tak? a tak zapytam jaka powinna byc temperatura paliwa bo mnie wynosi 60 stopni
piotrsob1 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Ogólnie sprawdź czy nie zanika zasilanie ECU.
grabson765 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2012 Ogólnie sprawdź czy nie zanika zasilanie ECU. jak to sprawdzic ? wtyczki do ecu?
Sztomel Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Musisz i tak zajrzeć do skrzynki e-box na podszybiu, w której mieści się sterownik silnika i m.in. przekaźnik głównego zasilania o nr 219. Przeważnie przyczyny takiego stanu rzeczy to ten przekaźnik 219 - przeszlifuj pilniczkiem jego nóżki aby miał dobry kontakt. Piny sterownika i wtyczki do niego można profilaktycznie spryskać spray'em do czyszczenia i konserwacji złączek elektrycznych. Na razie nie rozbieraj obudowy sterownika silnika chyba, że powyższe zabiegi nie przyniosą oczekiwanego efektu.
grabson765 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2013 przyjrze sie temu przekaznikowi 219 dokladniej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się