Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Dziwny objaw samochod nie odpalal


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

dzis mialem dziwna sytuacje

przejechalem trase ponad tam 120km podjezdzam na parking

podczas podjezdzania zlapalem lod i zaraz asfalt i troche szarpnelo jak to bywa w takich sytuacjach podjechalem pare metrow pod miejsce gdzie mam juz parkowac i nagle samochod zgasl

mysle sobie moze za szybko sprzeglo puscilem ale dziwne ze nic nie szarpnelo, odpalam ponownie odpala jak trzeba cofam chce troche skorygowac i znowu zgasl i juz nie odpala :kwasny: włączam zaplon wszytsko kontrolki sie zapalaj z wyjatkiem swiec zarowych i samochod nie odpala kreci ale nie zaskakuje objaw taki jakby rozrzad byl przestawiony o zabek albo paliwo nie dochodzilo

dzwonie po brata zeby przyjechal z vagiem bo moze jakies bledy zapisalo

podpinamy vaga z poczatku nie chce wogole sie polaczyc wkoncu zalapal i bledow zero czysto jak zawsze

lecimy po grupach MB i za ktoryms razem zaswiecila sie kontrolka swiec zarowych na moment po jakims czasie znowu probuje odpalic włączam zaplon i kontrolka swiec sie pojawia i samochod odpala i teraz juz pali jak wczesniej

co moglo byc przyczyna takiej sytuacji ?? rozrzad raczej powinien byc ok bo pozniej odpalil

moze cos z komputerem ze kontrolka swiec zarowych sie nie zapalala ale bledow tez zero

moze cos z pompa wtryskowa ze sie zawiesza bo mam problem z skaczacym kątem wtrysku:

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/skaczacy-kat-wtrysku-256167/

po sylwku wymienie chyba dla spokoju jeszcze raz rozrzad razem z kolem pasowym i śrubą

Opublikowano
witam

dzis mialem dziwna sytuacje

przejechalem trase ponad tam 120km podjezdzam na parking

podczas podjezdzania zlapalem lod i zaraz asfalt i troche szarpnelo jak to bywa w takich sytuacjach podjechalem pare metrow pod miejsce gdzie mam juz parkowac i nagle samochod zgasl

mysle sobie moze za szybko sprzeglo puscilem ale dziwne ze nic nie szarpnelo, odpalam ponownie odpala jak trzeba cofam chce troche skorygowac i znowu zgasl i juz nie odpala :kwasny: włączam zaplon wszytsko kontrolki sie zapalaj z wyjatkiem swiec zarowych i samochod nie odpala kreci ale nie zaskakuje objaw taki jakby rozrzad byl przestawiony o zabek albo paliwo nie dochodzilo

dzwonie po brata zeby przyjechal z vagiem bo moze jakies bledy zapisalo

podpinamy vaga z poczatku nie chce wogole sie polaczyc wkoncu zalapal i bledow zero czysto jak zawsze

lecimy po grupach MB i za ktoryms razem zaswiecila sie kontrolka swiec zarowych na moment po jakims czasie znowu probuje odpalic włączam zaplon i kontrolka swiec sie pojawia i samochod odpala i teraz juz pali jak wczesniej

co moglo byc przyczyna takiej sytuacji ?? rozrzad raczej powinien byc ok bo pozniej odpalil

moze cos z komputerem ze kontrolka swiec zarowych sie nie zapalala ale bledow tez zero

moze cos z pompa wtryskowa ze sie zawiesza bo mam problem z skaczacym kątem wtrysku:

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/skaczacy-kat-wtrysku-256167/

po sylwku wymienie chyba dla spokoju jeszcze raz rozrzad razem z kolem pasowym i śrubą

zacznij od najprostszych rzeczy bo wyglada mi to na niekontaktowanie w obrebie sterownika lub w samym sterowniku

dostan sie do sterownika , podociskaj wtyczki od niego oraz jak czujesz sie na silach to rozkrec sterownik i podociskaj kosci pamieci na poczatek , moze cos nie kontaktuje albo dostala sie gdzies woda ...

Opublikowano

jutro rano zajrze tam i zobacze co tam sie dzieje kosci pamieci to chodzi o te co na nich chipa sie wgrywa tak?

a tak zapytam jaka powinna byc temperatura paliwa bo mnie wynosi 60 stopni

Opublikowano

Ogólnie sprawdź czy nie zanika zasilanie ECU.

Opublikowano
Ogólnie sprawdź czy nie zanika zasilanie ECU.

jak to sprawdzic ? wtyczki do ecu?

Opublikowano

Musisz i tak zajrzeć do skrzynki e-box na podszybiu, w której mieści się sterownik silnika i m.in. przekaźnik głównego zasilania o nr 219. Przeważnie przyczyny takiego stanu rzeczy to ten przekaźnik 219 - przeszlifuj pilniczkiem jego nóżki aby miał dobry kontakt. Piny sterownika i wtyczki do niego można profilaktycznie spryskać spray'em do czyszczenia i konserwacji złączek elektrycznych. Na razie nie rozbieraj obudowy sterownika silnika chyba, że powyższe zabiegi nie przyniosą oczekiwanego efektu.

Opublikowano

przyjrze sie temu przekaznikowi 219 dokladniej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...