Kohmornik Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Witam Panowie mam sprawe. Mam audice 1.8 t z przebiegiem 205 tysi. Ma zalany mobil 5w30 zrobilem na nim 10tysi i dolalem ogolem chyba z 3 lub nawet 4 litry oleju przez ten okres. Teoretycznie za bardzo sie silnik nie poci jedynie tak bardziej przy chłodnicy oleju, ale tragedii nie ma. sprawdzilem turbo to wirnik delikatny luz ma i słychać świszczenie ( no ale czy to turbo by powodem takich ubytków przecież do jest 300 - 400 ml na tysiac km ????) Poza tym ostatnio stwierdziłem że pomimo tego że samochód fajnie się zbiera potrafi się również rozbójać do ładnych prędkości to niestety ciśnienie w cylindrach wynosi ok 8. Kopci trochę na biało ale może to też kwestia faktu że mam gaz. Tak więc 2 problemy mianowicie spore ubytki oleju no i trochę zajechany silnik. Stda moja prośba o pomoc bo nie wiem co dalej z tym silnikiem robić ? Poza tym szukam dobrego mechaniora siedzącego w samochodach grupy VAG mającego pojęcie o 1.8 t z okolic katowic, Sosnowca itd Dzięki za wszystkie rade i pozdrawiam
Dev Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 szukaj słupka z angola, najprostsze wyjście remont nie jest opłacalny w sensie kasy ale z drugiej strony jak chcesz miec całkowitą pewnosc to go remontuj sprawdz jeszcze raz dokładnie ciśnienie bo 8 to już licho
grzes1150 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 szukaj słupka z angola, najprostsze wyjścieremont nie jest opłacalny w sensie kasy ale z drugiej strony jak chcesz miec całkowitą pewnosc to go remontuj sprawdz jeszcze raz dokładnie ciśnienie bo 8 to już licho Może ma zapieczone pierścionki? Ja bym rozkręcił ten motor i sprawdził jak wyglądają gładzie w bloku i ewentualnie zapodał nowe pierścionki, uszczelki i regeneracja głowicy. Jeśli nadal będzie pił to tylko turbo zostanie
Kohmornik Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2013 Dzięki. A powiedz mi ile może kosztować remont silnika. i jak wygląda sytuacja jeśli chodzi o luz między tłokiem a cylindrem,tzn kiedy trzeba by było tłoki wymienić. Dzieki za odp.
rafal9119 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 a jak jest u ciebie z porannym odpalaniem???
Kohmornik Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2013 Żadnych problemów rano. Samochód ostatnio jak były mrozy stał kilka dni pod chmurką rano-10 a on od kopa odpalił.Nie widzę strat na mocy, płyn chłodniczy czyściutki.Tylko olej znika :/ No i drapię się pogłowie bo nie wiem co dalej z tym fantem zrobić
pop555 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 A poza tym to olej 5w/30 to nie najlepszy wybór do tego silnika bardziej odpowiedni jest 5w/40 lub 0w/40.
bialy986 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Z tym olejem to sprawdz czy pod samochodem nie masz plam na asfalcie.Może uszczelka przy chłodnicy oleju przecieka albo oring.Ja miałem podobnie,dolewałem olej,aż do czasu jak wywaliło oring i cały olej zleciał z silnika:wink:Po wymianie do tej pory spokój i nic nie dolewam. Wcześniej mechanik patrzył pod spodem i nic nie widział,też mówił że turbo,silnik do naprawy skoro olej dolewam:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się