Wojt3q 0 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Witam Posiadam b5 2.8 APR Quattro w automacie , chcę założyć manuala, ale takiego który wytrzyma większe mocy, ponieważ w przyszłosci planuje wsadzic dużo mocniejszy silnik. Myślałem nad skrzynia z s4, ale są drogie a dowiedziałem się , że do modów wykorzystuje sie skrzynie od 2.5 TDI Quattro. Chciałbym sie dowiedziec czy do obecnego silnika da rade podłączyć ta skrzynie , a jeśli tak to czy ktos mógłby podpowiedziec jakie podzespoły musze do tego miec, ponieważ znalazłem oferte przekładki 2.5 TDI na manuala wszystko w komplecie i chciałbym wiedziec czy bedzie to na tym jeździło . chodzi mi głownie o to czy sprzęgło półosie będą pasowały i jak wyglądałoby połączenie tego . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASATO 2 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 do 2.8 chcesz skrzynię od 2.5tdi ? auto straci strasznie na dynamice, za słaby silnik do tak długiej skrzyni... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt3q 0 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Teraz jezdze automatem to myśle , że dynamika gorsza nie bedzie na tym silniku .A skrzynia musi dac rade jak w przyszłości dostanie docelowy silnik który będzie dużo mocniejszy, teraz dopóki ma seryjny silnik auto służy mi głownie w trasy wiec powinno dac rade , chociaz moge sie mylic bo nie pamietam jakie tam długie jest przełozenie ale w 2.8 tez jest długa skrzynia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 skrzynie w benzynowych Q manualach były krótsze... a czy przypadkiem skrzynia z 2.7bit i 2.5tdi 6bieg manual nie były takie same? tzn nie miały tego samego przełożenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 u mnie na chomiku mam rozpiskę skrzyń dla Quattro: kody skrzyń Audi A4 B5 quattro.pdf - bendzji - Chomikuj.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt3q 0 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Dzięki kolego za tą rozpiske przyda sie w przyszłości . roznica bedzie dośc duza w porównaniu ze skrzynia od 2.8 więc narazie wsadze manuala od 2.8 . Mam mozliwośc kupienia całego zestawu oprócz pedałow w przyzwoitej cenie a konkretnie skrzynia DWM od silnika ACK, dobrze mysle że to bedzie bez problemu chodziło z moim APR'em prosze o podpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill 1 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 APR to bliźniak - montuj śmiało;) Ja również mam auto w q i tipie, jak się wkurzę, to zrobię swapa na manual, ale jednak na razie odpuszczam;D Chyba, że mi powiecie, gdzie trafić DSG w dobrej cenie, które mechanicznie przypasuje, to wyrezam;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt3q 0 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 to trzeba będzie działac , Dzieki DSG fajne , ale nie masz sprzęgła to nie mozna sie za bardzo pobawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 tak tylko z ciekawości to Tip i manual mają te same przełożenia mostu czy też trzeba wymieniać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Wały i mosty bankowo są inne Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt3q 0 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 wał pewnie sie różni bo skrzynie maja inne wymiary , ale co do mostów to zdaje mi sie , że pasowałby bo przeciez obroty na wał sa odpowiednie dostosowane w stosunku do przedniej oski i tył bedzie dostawał tyle co trzeba bez wymiany mostu bo i tak juz beda zmienione obroty wału na wyjsciu ze skrzyni , tak myśle , ale moge sie mylic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 tyle było dyfrów w B5, jak widać każdy prawie ma inne przełożenia 01H500040G - 41:9 / DQA,DRL CKK 01H500040J- 35:9 / DAJ - 5bieg benzyna 01H500040K -37:9 / DAK - 6bieg 2.5tdi 01H500040L -37:9 / DQA - S4 01H500040M - 37:10 / DRL - ????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 dlatego zadałem to pytanie bo z tego co wiem przełożenie skrzyni i wału musi być to samo - więc po wymianie na manual szykuje się chyba zmiana mostu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajmanovsky 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2016 (edytowane) Czy w przypadku wymiany na manual trzeba wymieniać jeszcze dodatkowo torsen? Czy manual pasuje plug&play? Edytowane 17 Marca 2017 przez kajmanovsky Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się