Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zamykanie/otwieranie szyb - sposób działania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Lamerskie pytanie ;)

W moim poliftowym B5 mam ele szyby z przodu i korbotronik z tyłu. Otwieranie/zamykanie ele szyb działa u mnie w ten sposób że żeby szybę otworzyć/zamknąć całkowicie muszę trzymać przycisk tak długo jak długo trwa ruch szyby w dół/w górę.

Czy jest możliwość zakodowania modułu otwierania/zamykania tak żeby po dłuższym przytrzymaniu przycisku szyba sama się otwierała/zamykała do końca? Miałem tak w starym Golfie 3 a teraz szlag mnie trafia na wszelkiego rodzaju parkingach/bramkach autostradowych kiedy jedną ręką przytrzymuję przycisk, drugą trzymam kierownicę, trzecią zmieniam biegi a czwartą chowam portfel :)

Zeby nie było, podobnych tematów szukałem ale wszysko co znalazłem dotyczyło domykania z kluczyka.

Opublikowano

Przy zamkniętych szybach przytrzymaj dwa na raz przyciski do zamknięcia, aż usłyszysz takie klikniecie i już masz gotowe. Po tym zabiegu nie będziesz musiał trzymać, a jedynie przyciśniesz i się samo otworzy lub zamknie.

Opublikowano

Tak trzeba zrobić jednorazowo w górę i w dół.

Opublikowano

Dzięki wielkie :)

Opublikowano
Tak trzeba zrobić jednorazowo w górę i w dół.

Po co w dół? wystarczy tylko tak zrobić jak opisałem nic więcej.

Opublikowano

Dzięki chudineze, zadziałało :)

Opublikowano

Ja musiałem również w dół, aby mechanizm zliczył ile razy silnik musi się obkręcić w celu zamknięcia i otwarcia szyby.

Gdy te dwie liczby nie są w miarę równe, to działa np tylko opuszczanie automatyczne.

Opublikowano

Silniczki nie działają na zasadzie ilości obrotów, a wyłącznika obciążeniowego/oporowego, jeśli by było inaczej to ktoś kto by wsadził rękę, głowę podczas podnoszenia szyby to by mu ucięło.

Opublikowano

Na ilość obrótów również - rozbierz i zobacz.

Opublikowano

Odświeżę trochę - wie ktoś może dlaczego auto gubi te ustawienia? Już kilka razy musiałem powtarzać ten proces - szyby co jakiś czas wracają do trybu otwierania/zamykania tylko wtedy gdy odpowiedni przycisk jest wciśnięty..

Opublikowano

Wystarczy, że awaryjnie cofną się szyby np. obcy element na drodze szyby ewentualnie zanik napięcia.

Opublikowano

Obcych elementów w świetle okna nie uświadczyłem, szyby chodzą dość lekko więc to nie jest raczej też żadne zagięcie prowadnicy.

Zanik napięcia podczas otwierania/ zamykania czy ogólny? Bo miałem kilka odpaleń porannych kiedy aku dawał radę ledwo ledwo - więc to ostatnie by nawet pasowało. Inna rzecz że w Golfie III którego miałem nic takiego nigdy nie miało miejsca, nawet pomimo strasznych oporów z którymi jedna z szyb jeździła..

Opublikowano

Wystarczy, że jak opisujesz przy odpalaniu przygasnął kontrolki i już jest lipa.

Opublikowano

Znaczy "ten typ tak ma" - dzięki za wyjaśnienia :)

Opublikowano

na 100% trzeba kodować w momencie kiedy zdejmujesz boczek i wsio odpinasz, a później podpinasz ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...