Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpowietrzeniem po wymianie termostatu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A przed wymiana termostatu wszystko było dobrze??

Opublikowano

No przecież napisałem i to kilka razy, że przed wymianą termostatu było perfect.

Opublikowano

Pytanko Panowie, czy do 1,8t (ja mam BFB ale chyba do AVJ i BEX-a są takie same termostaty),wystepuje tylko termostat z obudową??

Jakiej firmy termostaty zakładacie i ile płaciliście??

Sorry za drobny OT.

Opublikowano

Mam lekarstwo dla Twojego parowoza :kox: ... odkręć i unieś zbiornik z płynem podczas pracy silnika a zobaczysz jak szybko powietrze wyleci odpowietrznikiem i poleci sam płyn. Nie rób tego na gorącym silniku bo sobie łapki popażysz... odpowietrznik trzeba wkręcić na pracującym silniku w momencie gdzie leci płyn bez bombelków :wink:

Opublikowano
Pytanko Panowie, czy do 1,8t (ja mam BFB ale chyba do AVJ i BEX-a są takie same termostaty),wystepuje tylko termostat z obudową??

Jakiej firmy termostaty zakładacie i ile płaciliście??

Sorry za drobny OT.

240 zł dałem za swój BEHR. Miał zamazane numery tylko, ten który wyciągnąłem był identyczny, BEHR tylko, że miał znaczki AUDI i VW więć bierz BEHR bo to oryginalny jest :wink:

Mam lekarstwo dla Twojego parowoza :kox: ... odkręć i unieś zbiornik z płynem podczas pracy silnika a zobaczysz jak szybko powietrze wyleci odpowietrznikiem i poleci sam płyn. Nie rób tego na gorącym silniku bo sobie łapki popażysz... odpowietrznik trzeba wkręcić na pracującym silniku w momencie gdzie leci płyn bez bombelków :wink:

Nosb też m poradził, żeby na zimnym silniku podnieść zbiorniczek do góry, zdjąć wąż od nagrzewnicy i odkręcić też ten odpowietrznik :naughty: Ale na zgaszonym

Miałem dzisiaj z tym działać, ale tak wyszło, że o 17 godzinie z łóżka się dopiero wygrzebałem :polew:

Opublikowano
Pytanko Panowie, czy do 1,8t (ja mam BFB ale chyba do AVJ i BEX-a są takie same termostaty),wystepuje tylko termostat z obudową??

Jakiej firmy termostaty zakładacie i ile płaciliście??

Sorry za drobny OT.

Termostat tylko w ASO (nie słyszałem o zamiennnikach do tych silników). Co do kosztów to kosztują sporo :thumbdown::thumbdown:

Opublikowano
ja kupiłem taki TERMOSTAT Z OBUDOWĄ A4 1.8T PASSAT A6 2.0 ORYGINAŁ (2873382114) - motoAllegro to oryginał z zeszlifowanymi numerami i emblematami VW Audi

Oryginał :hi:

Te zamazane numery to znaczek OOO / VW.

Taki sam kupiłem tylko za 240 :decayed:

Opublikowano
ja kupiłem taki TERMOSTAT Z OBUDOWĄ A4 1.8T PASSAT A6 2.0 ORYGINAŁ (2873382114) - motoAllegro to oryginał z zeszlifowanymi numerami i emblematami VW Audi

I jak się sprawuje? długo już z nim jeździsz???

jak na razie to ok mam go jakieś 2 miesiące

---------- Post dopisany at 21:15 ---------- Poprzedni post napisany at 21:13 ----------

ja kupiłem taki TERMOSTAT Z OBUDOWĄ A4 1.8T PASSAT A6 2.0 ORYGINAŁ (2873382114) - motoAllegro to oryginał z zeszlifowanymi numerami i emblematami VW Audi

Oryginał :hi:

Te zamazane numery to znaczek OOO / VW.

Taki sam kupiłem tylko za 240 :decayed:

szkoda że wcześniej nie wiedziałem a patrzyłem na niego na allegro , w serwisie wołają za orginał 470 zł bez znirzek

Opublikowano

W ogóle dzisiaj idę do samochodu a tam sucho w zbiorniczku... Dolałem do maks i zobaczę co rano będzie.

Może płyn gdzieś sp***rza :polew:

Opublikowano

termostat dobrze założyłeś pierścień gumowy był , a ten otwór co jest na odlewie termostatu w Lini wzdłużnej bloku zaślepiony takim plastykowym korkiem przykręcanym na jedną śrubkę wymieniłeś na nim pierścień gumowy potocznie o ring niby nie ma potrzeby go wymieniać ale zapobiegawczo warto to zrobić oczywiście to nie ma nic wspólnego z twoim przypadkiem to tylko tak dla informacji innych zainteresowanych

---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:18 ----------

W ogóle dzisiaj idę do samochodu a tam sucho w zbiorniczku... Dolałem do maks i zobaczę co rano będzie.

Może płyn gdzieś sp***rza :polew:

no ciekawe morze wyparował :grin: a tak poważnie to masz kolego poważny problem

Opublikowano

Rano mam nadzieję ujrzę taki stan jaki zostawiłem, czyli powyżej maks..

Może to dlatego, że wczoraj jeszcze jak pod dom podjechałem to odkręciłem korek i wylało się sporo płynu :doh:

Opublikowano
Rano mam nadzieję ujrzę taki stan jaki zostawiłem, czyli powyżej maks..

Może to dlatego, że wczoraj jeszcze jak pod dom podjechałem to odkręciłem korek i wylało się sporo płynu :doh:

Po co na rozgrzanym silniku odkręcasz ten korek :facepalm: Plyn wyskakuje a cały układ się na nowo zapowietrza :thumbdown: a Ty się dziwisz co tu jet nie tak z autem?

Jak tak dalej będziesz robił i jeździł z poduszką powietrzną w bloku silnika to problemy przed tobą :whistling: usmażysz uszczelkę pod głowicą albo uszczelnienia zaworowe to zrozumiesz może :polew:

Opublikowano

frostyyy ja tez kupilem ten termostat behr, pewnie kupiles z elku na allegro :D

i fakt zamazane numery byly, ale slyszalem ze to wlasnie oryginal jest. Mam te same objawy co u ciebie, tyle ze odpowietrzalem uklad za pomoca wlasnie tej dziurki , górnej dziurki wychodzacej z nagrzewnicy, tylko u mnie tryskalo jak auto bylo gdzies na 2 tys obrotów, oczywiscie rozgrzane. A jak sie puscilo do obrotów jałowych to nie tryskało, cos jeszcze dodatkowo powinno sie zrobic ? o jakiej śrubce dodatkowo jest mowa ?

Opublikowano

nad kolektorem ssącym jest czarna metalowa rurka do której dochodzi wąż z chłodnicy górny na niej jest śrubka na imbus 5

Opublikowano

Śruba taka jak zdejmiesz obudowę silnika to na czarnej metalowej rurze jest taka śruba na imbus.

Ja dzisiaj wreszcie odpowietrzyłem go. W sumie to nie wiem, czyja to zasługa, ale ok :decayed:

Zjechałem sobie tylnymi kołami na podjazd (w sumie to nie wiem po co), dolałem na max wody w zbiorniczku przekręciłem go tak żeby stał pionowo i popuściłem ten wąż od nagrzewnicy i obroty na 2k trzymałem chyba przez minute aż nagle coś zaczęła woda lecieć. Jak już poleciała ta woda to jeszcze dałem jej lecieć tak z minutę żeby się upewnić, czy wszystko ok jest. Teraz przy max. temp w samochodzie jest po prostu ukrop i sauna :facepalm:

Po odpowietrzeniu tak to powinno wyglądać...

Opublikowano

jutro też się za to zabieram bo coś mi słabo grzeje mam nadzieję, że pomoże to odpowietrzenie tego zaworku przy aku

ps. Frostyyy chyba nie chcesz mi powiedzieć że lejesz wodę do układu ?

Opublikowano
jutro też się za to zabieram bo coś mi słabo grzeje mam nadzieję, że pomoże to odpowietrzenie tego zaworku przy aku

ps. Frostyyy chyba nie chcesz mi powiedzieć że lejesz wodę do układu ?

Kranówkę :decayed:

3L G12+ miałem, ale tak lałem i lałem destylowanej, że teraz muszę dolać samego G12+ :wink:

I tak termostat na gwarancję leci, bo nie trzyma temp :facepalm:

Opublikowano
jutro też się za to zabieram bo coś mi słabo grzeje mam nadzieję, że pomoże to odpowietrzenie tego zaworku przy aku

ps. Frostyyy chyba nie chcesz mi powiedzieć że lejesz wodę do układu ?

Kranówkę :decayed:

3L G12+ miałem, ale tak lałem i lałem destylowanej, że teraz muszę dolać samego G12+ :wink:

I tak termostat na gwarancję leci, bo nie trzyma temp :facepalm:

G12+ rozrabia się w bańce z destylowaną i wtedy w układ zalewa. Z kranówy wytrąca się kamień :facepalm:

Termostat gdzie kupowałeś???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...