Onkel Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 A przed wymiana termostatu wszystko było dobrze??
Fr0styyy. Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2013 No przecież napisałem i to kilka razy, że przed wymianą termostatu było perfect.
kaj82 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Pytanko Panowie, czy do 1,8t (ja mam BFB ale chyba do AVJ i BEX-a są takie same termostaty),wystepuje tylko termostat z obudową?? Jakiej firmy termostaty zakładacie i ile płaciliście?? Sorry za drobny OT.
grzes1150 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Mam lekarstwo dla Twojego parowoza ... odkręć i unieś zbiornik z płynem podczas pracy silnika a zobaczysz jak szybko powietrze wyleci odpowietrznikiem i poleci sam płyn. Nie rób tego na gorącym silniku bo sobie łapki popażysz... odpowietrznik trzeba wkręcić na pracującym silniku w momencie gdzie leci płyn bez bombelków
Fr0styyy. Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2013 Pytanko Panowie, czy do 1,8t (ja mam BFB ale chyba do AVJ i BEX-a są takie same termostaty),wystepuje tylko termostat z obudową??Jakiej firmy termostaty zakładacie i ile płaciliście?? Sorry za drobny OT. 240 zł dałem za swój BEHR. Miał zamazane numery tylko, ten który wyciągnąłem był identyczny, BEHR tylko, że miał znaczki AUDI i VW więć bierz BEHR bo to oryginalny jest Mam lekarstwo dla Twojego parowoza ... odkręć i unieś zbiornik z płynem podczas pracy silnika a zobaczysz jak szybko powietrze wyleci odpowietrznikiem i poleci sam płyn. Nie rób tego na gorącym silniku bo sobie łapki popażysz... odpowietrznik trzeba wkręcić na pracującym silniku w momencie gdzie leci płyn bez bombelków Nosb też m poradził, żeby na zimnym silniku podnieść zbiorniczek do góry, zdjąć wąż od nagrzewnicy i odkręcić też ten odpowietrznik Ale na zgaszonym Miałem dzisiaj z tym działać, ale tak wyszło, że o 17 godzinie z łóżka się dopiero wygrzebałem
grzes1150 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Pytanko Panowie, czy do 1,8t (ja mam BFB ale chyba do AVJ i BEX-a są takie same termostaty),wystepuje tylko termostat z obudową??Jakiej firmy termostaty zakładacie i ile płaciliście?? Sorry za drobny OT. Termostat tylko w ASO (nie słyszałem o zamiennnikach do tych silników). Co do kosztów to kosztują sporo
hopek03 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 ja kupiłem taki TERMOSTAT Z OBUDOWĄ A4 1.8T PASSAT A6 2.0 ORYGINAŁ (2873382114) - motoAllegro to oryginał z zeszlifowanymi numerami i emblematami VW Audi
grzes1150 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 ja kupiłem taki TERMOSTAT Z OBUDOWĄ A4 1.8T PASSAT A6 2.0 ORYGINAŁ (2873382114) - motoAllegro to oryginał z zeszlifowanymi numerami i emblematami VW Audi I jak się sprawuje? długo już z nim jeździsz???
Fr0styyy. Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2013 ja kupiłem taki TERMOSTAT Z OBUDOWĄ A4 1.8T PASSAT A6 2.0 ORYGINAŁ (2873382114) - motoAllegro to oryginał z zeszlifowanymi numerami i emblematami VW Audi Oryginał Te zamazane numery to znaczek OOO / VW. Taki sam kupiłem tylko za 240
hopek03 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 ja kupiłem taki TERMOSTAT Z OBUDOWĄ A4 1.8T PASSAT A6 2.0 ORYGINAŁ (2873382114) - motoAllegro to oryginał z zeszlifowanymi numerami i emblematami VW Audi I jak się sprawuje? długo już z nim jeździsz??? jak na razie to ok mam go jakieś 2 miesiące ---------- Post dopisany at 21:15 ---------- Poprzedni post napisany at 21:13 ---------- ja kupiłem taki TERMOSTAT Z OBUDOWĄ A4 1.8T PASSAT A6 2.0 ORYGINAŁ (2873382114) - motoAllegro to oryginał z zeszlifowanymi numerami i emblematami VW Audi Oryginał Te zamazane numery to znaczek OOO / VW. Taki sam kupiłem tylko za 240 szkoda że wcześniej nie wiedziałem a patrzyłem na niego na allegro , w serwisie wołają za orginał 470 zł bez znirzek
Fr0styyy. Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2013 W ogóle dzisiaj idę do samochodu a tam sucho w zbiorniczku... Dolałem do maks i zobaczę co rano będzie. Może płyn gdzieś sp***rza
hopek03 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 termostat dobrze założyłeś pierścień gumowy był , a ten otwór co jest na odlewie termostatu w Lini wzdłużnej bloku zaślepiony takim plastykowym korkiem przykręcanym na jedną śrubkę wymieniłeś na nim pierścień gumowy potocznie o ring niby nie ma potrzeby go wymieniać ale zapobiegawczo warto to zrobić oczywiście to nie ma nic wspólnego z twoim przypadkiem to tylko tak dla informacji innych zainteresowanych ---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:18 ---------- W ogóle dzisiaj idę do samochodu a tam sucho w zbiorniczku... Dolałem do maks i zobaczę co rano będzie.Może płyn gdzieś sp***rza no ciekawe morze wyparował a tak poważnie to masz kolego poważny problem
Fr0styyy. Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2013 Rano mam nadzieję ujrzę taki stan jaki zostawiłem, czyli powyżej maks.. Może to dlatego, że wczoraj jeszcze jak pod dom podjechałem to odkręciłem korek i wylało się sporo płynu
grzes1150 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Rano mam nadzieję ujrzę taki stan jaki zostawiłem, czyli powyżej maks..Może to dlatego, że wczoraj jeszcze jak pod dom podjechałem to odkręciłem korek i wylało się sporo płynu Po co na rozgrzanym silniku odkręcasz ten korek Plyn wyskakuje a cały układ się na nowo zapowietrza a Ty się dziwisz co tu jet nie tak z autem? Jak tak dalej będziesz robił i jeździł z poduszką powietrzną w bloku silnika to problemy przed tobą usmażysz uszczelkę pod głowicą albo uszczelnienia zaworowe to zrozumiesz może
kruper Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 frostyyy ja tez kupilem ten termostat behr, pewnie kupiles z elku na allegro i fakt zamazane numery byly, ale slyszalem ze to wlasnie oryginal jest. Mam te same objawy co u ciebie, tyle ze odpowietrzalem uklad za pomoca wlasnie tej dziurki , górnej dziurki wychodzacej z nagrzewnicy, tylko u mnie tryskalo jak auto bylo gdzies na 2 tys obrotów, oczywiscie rozgrzane. A jak sie puscilo do obrotów jałowych to nie tryskało, cos jeszcze dodatkowo powinno sie zrobic ? o jakiej śrubce dodatkowo jest mowa ?
hopek03 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 nad kolektorem ssącym jest czarna metalowa rurka do której dochodzi wąż z chłodnicy górny na niej jest śrubka na imbus 5
Fr0styyy. Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2013 Śruba taka jak zdejmiesz obudowę silnika to na czarnej metalowej rurze jest taka śruba na imbus. Ja dzisiaj wreszcie odpowietrzyłem go. W sumie to nie wiem, czyja to zasługa, ale ok Zjechałem sobie tylnymi kołami na podjazd (w sumie to nie wiem po co), dolałem na max wody w zbiorniczku przekręciłem go tak żeby stał pionowo i popuściłem ten wąż od nagrzewnicy i obroty na 2k trzymałem chyba przez minute aż nagle coś zaczęła woda lecieć. Jak już poleciała ta woda to jeszcze dałem jej lecieć tak z minutę żeby się upewnić, czy wszystko ok jest. Teraz przy max. temp w samochodzie jest po prostu ukrop i sauna Po odpowietrzeniu tak to powinno wyglądać...
Miszka82 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 jutro też się za to zabieram bo coś mi słabo grzeje mam nadzieję, że pomoże to odpowietrzenie tego zaworku przy aku ps. Frostyyy chyba nie chcesz mi powiedzieć że lejesz wodę do układu ?
Fr0styyy. Opublikowano 17 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2013 jutro też się za to zabieram bo coś mi słabo grzeje mam nadzieję, że pomoże to odpowietrzenie tego zaworku przy akups. Frostyyy chyba nie chcesz mi powiedzieć że lejesz wodę do układu ? Kranówkę 3L G12+ miałem, ale tak lałem i lałem destylowanej, że teraz muszę dolać samego G12+ I tak termostat na gwarancję leci, bo nie trzyma temp
grzes1150 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 jutro też się za to zabieram bo coś mi słabo grzeje mam nadzieję, że pomoże to odpowietrzenie tego zaworku przy akups. Frostyyy chyba nie chcesz mi powiedzieć że lejesz wodę do układu ? Kranówkę 3L G12+ miałem, ale tak lałem i lałem destylowanej, że teraz muszę dolać samego G12+ I tak termostat na gwarancję leci, bo nie trzyma temp G12+ rozrabia się w bańce z destylowaną i wtedy w układ zalewa. Z kranówy wytrąca się kamień Termostat gdzie kupowałeś???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się