Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap na bkd


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem praktycznie zdecydowany na silnik:

Silnik NOWY BPW 2,0TDI AUDI A4 gwar.6 m-cy,montaż, (2891885331) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Jest po kompleksowym remoncie na oryginalnych częściach. Od razu zrobiona jest modyfikacja pompy oleju i wywalone wałki.

Opublikowano
Jestem praktycznie zdecydowany na silnik:

Silnik NOWY BPW 2,0TDI AUDI A4 gwar.6 m-cy,montaż, (2891885331) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Jest po kompleksowym remoncie na oryginalnych częściach. Od razu zrobiona jest modyfikacja pompy oleju i wywalone wałki.

Bez urazy kolego ale sześć koła za sam słupek to trochę dużo:kwasny:

Opublikowano

Wymiana silnika jest w cenie. Szczerze mówiąc jak ten silnik jest po modyfikacji pompy i walkach to wydaje mi się że opłaca się. Więcej bym zapłacił kupując słupek np. Za 4500 i zrobienie modyfikacji z wstawieniem. .. patrząc też na gwarancje 6 miesięcy to oferta wydaje się atrakcyjna.

Opublikowano

Jeżeli "nasi" się do tego słupka dotykali to go sobie odpuść, chyba że masz do nich blisko, zamontują Ci go i dadzą gwarancje na piśmie przynajmniej na 50kkm :decayed:

Opublikowano

Kurcze sam już nie wiem. Podobno w środku jest dużo nowych części, np. Wałek rozrządu, itd. Do tego serwisu mam 200 km, ale z tego co widzę to mają bardzo dużo silników na allegro i sporą kolejkę. Gwarancję dają na piśmie na 6 miesięcy, a na kilometry to raczej nie...

//EDIT:

Jaki BPW bym teraz nie kupił powyżej 100 tys. km to na pewno będzie wytarty wałek rozrządu, panewki, itd, już to przerabiałem w swoim + wymiana pompy i wywalenie wałków... Wstawienie innego silnika wiążę się też pewnie z dodatkowymi kosztami ECU, itd, i nie bardzo chcą się serwisy tego podejmować.

Może ktoś znający się na rzeczy zechciałby przedzwonić i pogadać z tym gościem? :) Ja się aż tak dobrze na tym nie znam. Tyle co wiem, że ma dwie firmy podwykonawców, którzy zajmują się pewnymi częściami (np. głowicami), 99% wstawianych przez niego części to oryginały. Po rozmowie wydawało mi się, że gość zna się na rzeczy i rzeczywiście ten silnik jest wart zachodu, a może to tylko takie wrażenie...

Opublikowano
Kurcze sam już nie wiem. Podobno w środku jest dużo nowych części, np. Wałek rozrządu, itd. Do tego serwisu mam 200 km, ale z tego co widzę to mają bardzo dużo silników na allegro i sporą kolejkę. Gwarancję dają na piśmie na 6 miesięcy, a na kilometry to raczej nie...

//EDIT:

Jaki BPW bym teraz nie kupił powyżej 100 tys. km to na pewno będzie wytarty wałek rozrządu, panewki, itd, już to przerabiałem w swoim + wymiana pompy i wywalenie wałków... Wstawienie innego silnika wiążę się też pewnie z dodatkowymi kosztami ECU, itd, i nie bardzo chcą się serwisy tego podejmować.

Może ktoś znający się na rzeczy zechciałby przedzwonić i pogadać z tym gościem? :) Ja się aż tak dobrze na tym nie znam. Tyle co wiem, że ma dwie firmy podwykonawców, którzy zajmują się pewnymi częściami (np. głowicami), 99% wstawianych przez niego części to oryginały. Po rozmowie wydawało mi się, że gość zna się na rzeczy i rzeczywiście ten silnik jest wart zachodu, a może to tylko takie wrażenie...

Po pierwsze nie Wiesz czy faktycznie są tam nowe części i które

po drugie nie wiadomo w jaki sposób zmodyfikowali te wałki (już widziałem modyfikacje typu spawanie imbusa do wałka:polew:)

po trzecie nie kupiłbym BPW

po czwarte żadnego ECU nie musisz zmieniać chyba, że kupisz 16v

Wybór należy do Ciebie:wink:

Opublikowano

Jak mój BPW by odwalił kitę , to raczej bym wzioł to:

silnik AUDI A4 B7 1.9 TDI BKE 08r przebieg 80 tyś (2885319691) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Na zdjęciu widać naklejkę z typem i numerem, poprosił bym jeszcze sprzedającego o zdjęcie pola numerowego, następnie bym się udał do ASO celem ustalenia historii auta z któergo owo serce pochodzi.

Jeżeli wszystko by się zgadzało z opisem to podesłał bym na miejsce któregoś z kolegów z forum, co trochę czają temat i są z Bydgoszczy,

coby organoleptycznie ocenili.

Dopytał bym jeszcze o warunki ichniejszej gwaranciji rozruchaowej ,potargował, po komentarzach widać że raczej kichy nie sprzedają :wink:

P.S. Jeżeli tam w środku są pompki i nie zamierzają ich wyciągać , to jeszcze pare złoty uratujesz, jak je opchniesz. DOPYTAJ w jakim stanie są pompki :decayed:

Poza tym masz fabryczny , nieruszany silnik w którym nigdy ne było Pier****nych wałków, w dodatku za pół ceny :smiley:

a z twoim osprzętem i po wycięciu DPF-a + lajcik programik, będziesz miał więcej kucy niż Twój stary miał w serii....

A jeżeli z Twoim DPF-em kłopotu nie było, to i bez jego wycinania wszystko powinno pasować i śmigać nawet bez korekty programu :whistling:

Opublikowano

Żeby wstawić 1.9 to mam "kilka" problemów poza tymi powyżej:

1) kupiłem już turbinę do BPW - pasowałaby do 1.9? bdb TURBINA Audi A4 2.0 TDI (B7) 140KM Silnik: BPW (2943765673) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

2) serwis, w którym zostawiłem samochód (Lublin), mówi że da rade włożyć taki silnik, ale "ktoś" musiałby spiąć "elektrykę" (podobno mogą wystąpić jakieś problemy)

3) wcześniej zastanawiałem się właśnie nad 1.9, rozmawiałem z pewną osobą, podobno obeznaną w elektryce, to mówił że trzeba ECU i wiązkę elektryczną do tego motoru. W ogóle cały osprzęt będzie pasować? (skrzynia biegów i cała reszta?)

@piotrsob1 mówisz, że ten 1.9 działałby z dpf'em? Raczej i tak wolałbym pozbyć się go, ale bym musiał dojechać do warszawy do np. mastersa, żeby zrobił chipa?

Rozmawiałem też w międzyczasie z kimś z wymiensilnik.pl i chciałem, żeby wstawili 2.0 BMM, ale powiedzieli, że za te pieniądze co oferują BMM nie podejmą się wstawienia do mojego samochodu. W ogóle to mają na allegro trochę negatywnych komentarzy, więc raczej nie ryzykowałbym.

Kurcze, gdybym miał jakiś serwis tu na miejscu, który powiedziałby - "bierz ten silnik, zamontujemy i będzie śmigać bez problemu to bym się nie zastanawiał".

Opublikowano

Do Sulejówka masz 150 km, oddaj do nich ten samochód bo widze że ani Ty ani Twój warsztat nie ma za bardzo pojęcia o tym co mam zostać zrobione żeby było dobrze. W temacie jaro4444 znajdziesz namiar na Pana Jarka z Sulejówka, wiele osób z forum już tam robiło swoje 2.0 TDI i są zadowowleni, zresztą jaro4444 polecał ten warsztat a to on wymyślił ten patent z przeróbką więc goście wiedzą jak to zrobić. Sam jaro4444 pwenie też powiedział by Ci zebyś szukał jak najmłodszego poprzecznego silnika, w Twoim przypadku 8V(BMM) i zamontują Ci go bez problemów bez zmiany kompa elektryki czy czego tam jeszcze.

---------- Post dopisany at 08:27 ---------- Poprzedni post napisany at 08:20 ----------

Pan Jarek Tarkowowski w Sulejówku tel. 22 783 41 04

Wymiana silnika ALH : Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf -

LeonClub • Zobacz wątek - Warsztaty i sklepy polecane przez Was

http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/all-b7-likwidacja-walkow-wyrownowazajacych-silnika-2-0-tdi-swap-pompy-oleju-113704/index20.html

Opublikowano
Żeby wstawić 1.9 to mam "kilka" problemów poza tymi powyżej:

1) kupiłem już turbinę do BPW - pasowałaby do 1.9? bdb TURBINA Audi A4 2.0 TDI (B7) 140KM Silnik: BPW (2943765673) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

2) serwis, w którym zostawiłem samochód (Lublin), mówi że da rade włożyć taki silnik, ale "ktoś" musiałby spiąć "elektrykę" (podobno mogą wystąpić jakieś problemy)

3) wcześniej zastanawiałem się właśnie nad 1.9, rozmawiałem z pewną osobą, podobno obeznaną w elektryce, to mówił że trzeba ECU i wiązkę elektryczną do tego motoru. W ogóle cały osprzęt będzie pasować? (skrzynia biegów i cała reszta?)

@piotrsob1 mówisz, że ten 1.9 działałby z dpf'em? Raczej i tak wolałbym pozbyć się go, ale bym musiał dojechać do warszawy do np. mastersa, żeby zrobił chipa?

Rozmawiałem też w międzyczasie z kimś z wymiensilnik.pl i chciałem, żeby wstawili 2.0 BMM, ale powiedzieli, że za te pieniądze co oferują BMM nie podejmą się wstawienia do mojego samochodu. W ogóle to mają na allegro trochę negatywnych komentarzy, więc raczej nie ryzykowałbym.

Kurcze, gdybym miał jakiś serwis tu na miejscu, który powiedziałby - "bierz ten silnik, zamontujemy i będzie śmigać bez problemu to bym się nie zastanawiał".

Przecież Ci napisałem, że ten BKE z twoim starym osprzętem od BPW nie będzie wymagał żadnych przeróbek mechanicznych i elektrycznych, (z wyjątkiem wydechu, ale to tylko w przypadku wycięcia DPF-a).

Na pewno da się po przekładce uruchomić i jeździć, może wymagać korekt softu, ale wcale niekoniecznie :decayed:

Zadzwoń do jaro444, lub Mastersa i zapytaj o taką opcje jak masz obiekcje.

Opublikowano

Już kontaktowałem się z serwisem z Sulejówka. Zaprowadzę do nich samochód i będę miał pewność, że będzie dobrze i fachowo zrobiony. Dzięki wszystkim za pomoc :) Napiszę potem co i jak mi się udało załatwić...

Opublikowano
Już kontaktowałem się z serwisem z Sulejówka. Zaprowadzę do nich samochód i będę miał pewność, że będzie dobrze i fachowo zrobiony. Dzięki wszystkim za pomoc :) Napiszę potem co i jak mi się udało załatwić...

Bardzo dobry pomysł, też robiłem tam auto:thumbup1:

Pamiętaj, że 2.0 ma dużo lepszą kulturę pracy niż 1.9, wielu użytkowników o tym pisało

Na allegro kilka sztuk jest, patrz tylko który rocznik jest wybity na bloku

SILNIK AUDI A3 GOLF 2.O D 140 BMM (2913492007) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

SILNIK 2.0 TDI 140PS BMM BMP VW PASSAT B6 (2908210618) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Opublikowano

Z kulturą pracy to wiem, wcześniej miałem golfa 1.9 110KM.

Ten drugi link nawet sensowny jest i rzut beretem do Sulejówka.

//EDIT:

Obecnie pomaga mi jaro4444 i potrzebuje silnika 2.0 BGW (z passata).

Opublikowano

i co wyszlo z tym silnikiem? tez mam bpw ,to zaciekawil mnie Twoj post...

Opublikowano

Mam założony silnik BGW + turbo BRD + dwumas i sprzęgło BRD. Program zrobiony 183 km@ 382 nM. Jeszcze nie skończyłem nad nim pracować bo jeszcze dpf jest do wywalenia. Generalnie zrobiłem już na nim 2500 km i jest ok. Tylko ostatnio pojawiło mi sie dudnienie przy filtrze i to pewnie są szeroko znane broki w popychaczach które lubią wypadać...

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...