horny devil Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 (edytowane) No cóż opiszę i swoją A4 chociaż nie ma się czym chwalić i dość sporo czasu minęło nim się przemogłem do napisania nowego tematu. Nie zajmując dużo czasu przedstawię historię mojego audi.Rocznik 1995 Pierwszy właściciel to jakiś stary niemiec, który generalnie autem za dużo nie jeździł co najwyżej na zakupy o czym świadczy gigantyczna ilość rys parkingowych na zderzaku i bokach samochodu.Następnie z ogłoszenia prywatnego kupił ją mój kuzyn z niemcowni. Autem nabił trochę km głównie na trasie Monachium - Koln bo tam studiował.W sierpniu 2012 postanowił sprzedać A4 i kupił BMW. I tak oto ja stałem się właścicielem mojego LZ5T. Do pl auto zjechało 20.08.2012 z przebiegiem 204tyśAuto ma bardzo udokumentowane serwisy łącznie z rachunkami za żarówki od samego początku .Jest nowe sprzęgło kompletnie (nie znam się na niemcu ale chyba też to dwumas jest) + nowa przekładnia z zeszłego roku. Jakieś tam czujniki nowe oleju ale wszystko w serwisie audi Kolor niebieski LZ5Tsilnik 1,8Lista wyposażenia:2 jaśkiKlimatronikelektryczne szyby x4Grzane lustra elektryczne (bez składania)prawdopodobnie grzane spryskiSkładana tylna kanapa z rękawem na nartyLicznik z dodatkowymi wskaźnikami8 grajkówCentralnyelektryczny szyberNie ori wyposażeniehakpodłokietnik :/radio pionek Pilot do centralnegoPlany & Mody:PDC w ori dokładce Tapicerka w bagażnik + klamryKratki z polifta Pakiet oświetlenie (nóg + drzwi + słupki C )Tylna półka z roletą Licznik fis Wyleciały oznaczenia z klapy Czujnik poziomu sprysku prawe duze lustro + malowanie obudowy luster +klamekdomykanie i otwieranie szyb z pilotaAlu 17'' RS4 repliki wpadły Sezon 2014 kolorek dipemMoże gwint, Eibach prokit + amorki przód Koni sport regulowane, tył Optimal utwardzone Bilstein B4 ale kto wie co to jeszcze wyjdzie Czekają -60/-40 czarna podsufitka z pakietem oświetleniaRozpórka G+D Przód 312mmTablica przód bez ramki Kubły poliftowe z elektrycznymi lędźwiami Ty