horny devil Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 (edytowane) No cóż opiszę i swoją A4 chociaż nie ma się czym chwalić i dość sporo czasu minęło nim się przemogłem do napisania nowego tematu. Nie zajmując dużo czasu przedstawię historię mojego audi.Rocznik 1995 Pierwszy właściciel to jakiś stary niemiec, który generalnie autem za dużo nie jeździł co najwyżej na zakupy o czym świadczy gigantyczna ilość rys parkingowych na zderzaku i bokach samochodu.Następnie z ogłoszenia prywatnego kupił ją mój kuzyn z niemcowni. Autem nabił trochę km głównie na trasie Monachium - Koln bo tam studiował.W sierpniu 2012 postanowił sprzedać A4 i kupił BMW. I tak oto ja stałem się właścicielem mojego LZ5T. Do pl auto zjechało 20.08.2012 z przebiegiem 204tyśAuto ma bardzo udokumentowane serwisy łącznie z rachunkami za żarówki od samego początku .Jest nowe sprzęgło kompletnie (nie znam się na niemcu ale chyba też to dwumas jest) + nowa przekładnia z zeszłego roku. Jakieś tam czujniki nowe oleju ale wszystko w serwisie audi Kolor niebieski LZ5Tsilnik 1,8Lista wyposażenia:2 jaśkiKlimatronikelektryczne szyby x4Grzane lustra elektryczne (bez składania)prawdopodobnie grzane spryskiSkładana tylna kanapa z rękawem na nartyLicznik z dodatkowymi wskaźnikami8 grajkówCentralnyelektryczny szyberNie ori wyposażeniehakpodłokietnik :/radio pionek Pilot do centralnegoPlany & Mody:PDC w ori dokładce Tapicerka w bagażnik + klamryKratki z polifta Pakiet oświetlenie (nóg + drzwi + słupki C )Tylna półka z roletą Licznik fis Wyleciały oznaczenia z klapy Czujnik poziomu sprysku prawe duze lustro + malowanie obudowy luster +klamekdomykanie i otwieranie szyb z pilotaAlu 17'' RS4 repliki wpadły Sezon 2014 kolorek dipemMoże gwint, Eibach prokit + amorki przód Koni sport regulowane, tył Optimal utwardzone Bilstein B4 ale kto wie co to jeszcze wyjdzie Czekają -60/-40 czarna podsufitka z pakietem oświetleniaRozpórka G+D Przód 312mmTablica przód bez ramki Kubły poliftowe z elektrycznymi lędźwiami Tylne lampy led w poliftowym stylu Zespolenie kierunków z wstecznymZdesio s Auto w niemcowni:Oko w oko z C4 ojca:Auto w PL:Oczywiście wpadły ramki klubowe na tył. W międzyczasie okazało się, iż prowadniczka w lewym tylnym zacisku się zapiekła i wymieniałem.Mody które już dokonałem:Światła tył z międzylifta (jeszcze w niemcowni )Białe kierunki bocznePodszybie z poliftaKluczyk scyzory (niestety nie ori dorobiłem grot do już dodanego)30.01.13 PDC13.02.1327.02.2013 - 23.12.201318.04.2013Kratki22.04.2013Wyleciały znaczki 12.07.2013 -30 Eibach prokit + amorki przód koni sport regulowane tył Optimal utwardzone (edit: amorki bilstein B4 1.10.2013)Remont tylnych hebli zrobiony20.10.2013 Pakiet światło nogi przód i tylne słupki Chwilowy stan obecny: Edytowane 23 Maja 2015 przez horny devil
Polko_V Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 no i ładnie...nic tylko życzę cierpliwości i kasy w rezaniu:decayed:
horny devil Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2013 No mam dylemat rezać i rezać czy pośmigać rok góra dwa sprzedać kupić wymarzone q
Polko_V Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 hmm...mnie też się podoba Q, ale pierdzielę to, mam pewne auto i zostanie ze mną aż zgnije:wink:
horny devil Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2013 No u mnie też przemawia historia i to że nie był bity
Polko_V Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 zresztą Mojej Ż powiedziałem, że prędzej Jej auto zostanie zmienione na jakieś ałdi, ale moje zostaje:decayed:
SebaMC Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Wszystko fajnie, ale w planach jest ino 17":kwasny:
Arturoo Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Fajny dupowozik ...bezawaryjnego śmigania życzę
horny devil Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2013 Wszystko fajnie, ale w planach jest ino 17":kwasny: Bo na razie muszę służbowo jeździć prywatnym a większa felga w śmiganiu na co dzień nie wchodzi w grę. Podobnie się ma gwint.
Kwinto69 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 z silnika nic nie wymyśli się więc zostaje jak i u mnie cieszyć oko detalami po rezaniu Jeśli już to lampy przód polift, jakiś bogatszy twój Bezawaryjnośći
horny devil Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2013 z silnika nic nie wymyśli się więc zostaje jak i u mnie cieszyć oko detalami po rezaniu Jeśli już to lampy przód polift, jakiś bogatszy twój Bezawaryjnośći No właśnie silnik to adr i opcja rozwoju jest lipna. co do przodu to się zastanawiam ale koszty spore na to co bym chciał
mlodycezar Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Fajnie wyposażona jak na ten rocznik. Jak masz pewniaka to lepiej nie sprzedawaj sam wlozylem kupe kasy w silnik i pierdoly i wole teraz jezdzic niz pakowac w drugie . Milego uzytkowania
SebaMC Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Wszystko fajnie, ale w planach jest ino 17":kwasny: Bo na razie muszę służbowo jeździć prywatnym a większa felga w śmiganiu na co dzień nie wchodzi w grę. Podobnie się ma gwint. No niestety nasze polskie drogi, powodzenia:wink:
Polko_V Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Wszystko fajnie, ale w planach jest ino 17":kwasny: Bo na razie muszę służbowo jeździć prywatnym a większa felga w śmiganiu na co dzień nie wchodzi w grę. Podobnie się ma gwint. No niestety nasze polskie drogi, powodzenia:wink: oj tam, oj tam...widziałeś jak ja jeżdżę i się da:decayed: no chyba, że gdzieś po drodze się trafi jakiś ponadwymiarowy próg:facepalm: a na zimę jest ustawione na -60:wink:
horny devil Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2013 Wszystko fajnie, ale w planach jest ino 17":kwasny: Bo na razie muszę służbowo jeździć prywatnym a większa felga w śmiganiu na co dzień nie wchodzi w grę. Podobnie się ma gwint. No niestety nasze polskie drogi, powodzenia:wink: oj tam, oj tam...widziałeś jak ja jeżdżę i się da:decayed: no chyba, że gdzieś po drodze się trafi jakiś ponadwymiarowy próg:facepalm: a na zimę jest ustawione na -60:wink: Taaa i potem mnie jak co niektórych będzie ratował koleś A3 z hasłem mam q to cię wyciągnę z zaspy :polew:
Polko_V Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 nie trzeba mieć Q aby wyciągać kogoś z zasp:whistling:
SebaMC Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Wszystko fajnie, ale w planach jest ino 17":kwasny: Bo na razie muszę służbowo jeździć prywatnym a większa felga w śmiganiu na co dzień nie wchodzi w grę. Podobnie się ma gwint. No niestety nasze polskie drogi, powodzenia:wink: oj tam, oj tam...widziałeś jak ja jeżdżę i się da:decayed: no chyba, że gdzieś po drodze się trafi jakiś ponadwymiarowy próg:facepalm: a na zimę jest ustawione na -60:wink: Sam to planuję, więc i ja pewnie dam rade na tym jeździć, ale jak kolega używa auta jako służbówki to się nie dziwię
horny devil Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2013 nie trzeba mieć Q aby wyciągać kogoś z zasp:whistling: Wiem, wiem, to anegdota tylko była Dzisiaj dotarł kolejny fant. Szkoda, że pogoda nie sprzyja modom. https://picasaweb.google.com/lh/photo/WxjQ3PdidanG_oGiUnV3PD1_rJHui-eWcM0qh81zLuM?feat=directlink
horny devil Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2013 Wpadła już ori dokładka PDC i czujniki wpasowałem w sklepie bez problemu pod wymiar. Wprawdzie bawiłem się z tym od 14:30-17:30 ale ślizg zderzaka nie chciał odpuścić. Obeszło się bez demontażu haka i wszystko zaśmigało od pierwszego strzała. Jutro wrzucę jakieś foto i ogarnę kable w bagażniku bo było już za ciemno a robiłem pod chmurką.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się