basta85 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 witam, wczoraj wrocilem z trasy i wyraznie czulem ze slizga sprzeglo. Np. 5 -6 bieg, 2700obr dodaje gazu i obroty rosna a auto nie przyspiesza. Przy szybkiej zmianie biegow, tez czuc slizganie, poniewaz auto tak jakby chwile mysli zanim zacznie przyspieszac. (manual) Auto ma Virusa, wiec troche wiecej NM od serii. Co byscie polecali na wymiane? jakis SACHS? LUK? czy moze sa jakies lepsze rozwiazania? bede wdzieczny za szybka pomoc, poniewaz jutro chce zamowic co trzeba. ps. szukalem temat ze sprzeglem ale nie znalazlem odnosnie AVF. wielkie dzieki !
MarianekZg Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 LUK na tym chyba wychodziło z fabryki jak dobrze pamiętam
Hugo Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 U mnie w ramach akcji serwisowej wymieniali z LUK na SACHS
basta85 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2013 czyli najlepiej serie ladowac Mam teraz jakies 370NM, ale jak bedzie nowka, to moze da sobie rade.
Blachu Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Seryjne sprzęgło do avf wytrzymuje ok 420 Nm, więc Tobie wystarczy PS: jak chcesz to mogę dać Ci namiar na kolegę z forum u którego kupisz komplet sprzęgła z dwumasem (jak potrzebny) w dobrej cenie. Nówka, firmy LUK. Sam od niego brałem kilkanaście dni temu do awx i jestem zadowolony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się