damiank Opublikowano 11 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 (edytowane) Witam wszystkich i prosze o pomoc, komunikat przy probie wlaczenia tempomatu ACC not available! błąd 00003 - sterownik 014- wadliwy, podczas testu stalem przed sciana w odl. 3m i taki dystans pokazuje w pierwszym polu, odjechalem na 5m i tez prawidlowy odczyt dystansu. Znalazlem na forum, że kąty ustawienia pozycji powinny byc w przedziale -0,8 do 0,8 wiec tu chyba tez ok (?) Czy ktoś wie jaka może byc przyczyna usterki? Tylko wymiana radaru? mierzy dystans, wyglada jak nowy, wtyczka ok Edytowane 11 Lipca 2018 przez damiank Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinOslo Opublikowano 15 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 Niestety ,radar do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WydRos Opublikowano 16 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 (edytowane) Panowie jest jakaś rada na sterownik silnika SW: 03L 906 022 B? Który nie ogarnia acc Edytowane 16 Lipca 2018 przez WydRos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 17 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 Ciekawe czy jest jakis soft moze do tego SW W pierwszym poscie z tego co pamietam któs juz miał kłopot z kodowaniem ACC Cytat przegląd list Jakie SW działa / nie działa z ACC. HW dla wszystkich poniżej: 03L 906 022 B SW bez wsparcia ACC: 03L 906 022 B SW z obsługą ACC: 03L 906 022 MJ 03L 906 022 JM 03L 906 022 MQ / MR (CAHA) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WydRos Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 No właśnie, a mam program wiec szkoda, może ktoś to ogarnął na tym SW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiank Opublikowano 18 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 (edytowane) W dniu 15.07.2018 o 17:15, MarcinOslo napisał: Niestety ,radar do wymiany. czesc Marcin, dzieki za odpowiedz, ale powiem Ci, że "naprawiło się samo" ! ? Nie wiem jak to możliwe, ale podpiąłem VCDS'a aby sprawdzic odczyty ACC podczas jazdy, laptop na kolanach pasażerki i start, odczyt pokazał jakis nieprawdziwy dystans, który sie nie zmienial - chyba 325m, uruchomilem asystenta pasa ruchu (dalbym sobie głowe uciac ze wczesniej tez go włączałem, nie wiem czy to ma jakis zwiazek), po chwili zrezygnowany wjechalem na autostrade, pociagam manetke od tempomatu i JEST! Wszystko pieknie hula, utrzymywanie zadanej odleglosci od poprzedzajacego pojazdu, przyspieszanie i hamowanie, kontrolki na desce itd. Masakra, nie kumam co sie stało, nie podłączałem juz kompa ( bo jeszcze znowu przestanie dzialac ? ), ale założę się, że nic sie tam nie zmeniło. Czy jest mozliwe aby VCDS (jedna z nowszych wersji) odczytywał jakieś błędy/nieprawidłowe wartości, sugerujące koniecznośc wymiany podzespołu, gdy tymczasem wszystko jest ok? Edytowane 18 Lipca 2018 przez damiank Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4RK0 Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 (edytowane) przymierzam się do dołożenia ACC w przedlifcie. Wiesz może czym różnią się ardary w wersji ACC2 i ACC3? Czy to bez różnicy i kupowac ten który tańszy ? druga sprawa to taśma i manetki - czy te podejdą do B8 przedlift sedan? Mam obecnie multifunkcje https://allegro.pl/audi-a5-przelacznik-tasma-pajak-manetki-8r0953568r-i7283593209.html Edytowane 18 Września 2018 przez M4RK0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 Sam radar nie różni się niczym, ja bym kupował najnowszy z softem H11. I kupuj przez allegro bo na radarze jest komponent. Różni się natomiast mocowanie radaru. W aso chyba płaciłem 180 zł za mocowanie i podobne pieniądze za kratkę zderzaka. Pamiętaj że kratki różnią się w wersji s-line/zwykła. Manetki możesz przekładać dowolnie - przedlift/lift. Z taśmą jest problem, bo jedne są Valeo, drugie Kostal. Różnią się kształtem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4RK0 Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 ten zestaw który wkleiłem to taśma i manetki valeo. teraz mam u siebie kostal w przedlifcie. czyli muszę szukać tylko taśmy kostal 8k0? mało tego na allegro w kombinacji która mi pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 20 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2018 9 godzin temu, M4RK0 napisał: ten zestaw który wkleiłem to taśma i manetki valeo. teraz mam u siebie kostal w przedlifcie. czyli muszę szukać tylko taśmy kostal 8k0? Czytaj 1 post ? manetki i tasma do wymiany Numery opisane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 20 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2018 9 godzin temu, M4RK0 napisał: mało tego na allegro w kombinacji która mi pasuje Niestety tak juz jest od jakiegos czasu, poprostu brak tych częsci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4RK0 Opublikowano 20 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2018 Rozumiem ze taśmy kostal 4h0 nie podejdą? Z końcówka M 2 sprawa to czy radar nie zwariuje jak go podłączę na krótko do gatewaya tylko żeby zdjąć CP? Leżałby w srodku auta, wiec miałby dziwne odczyty. akurat jadę na zdjęcie CP z wzmacniacza wiec załatwiłbym to za 1 razem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 20 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2018 8 minut temu, M4RK0 napisał: Rozumiem ze taśmy kostal 4h0 nie podejdą? Z końcówka M Nie pasuja inna PLATFORMA AUDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 20 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2018 8 minut temu, M4RK0 napisał: 2 sprawa to czy radar nie zwariuje jak go podłączę na krótko do gatewaya tylko żeby zdjąć CP? Leżałby w srodku auta, wiec miałby dziwne odczyty. akurat jadę na zdjęcie CP z wzmacniacza wiec załatwiłbym to za 1 razem Nic sie nie stanie smiało mozna jechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4RK0 Opublikowano 27 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 Czy tak to powinno wyglądać? Radar tak jakby jest trochę za wysoko a mam przedlifta i mocowanie przedlift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4RK0 Opublikowano 30 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2018 (edytowane) Panowie potrzebuje pomocy z kodowaniem acc. silnik caga, manual, hak, fwd Próbowałem masę kodowań, tj wszystkie opcje X1161, X1168 za każdym razem pojawia się błąd złego kodowania. Raz udało się go skasować i acc działał przez chwile (do ponownego uruchomienia auta), potem wyskoczył znowu... w acc nie mam błędu o CP(minęły 2 dni od montażu) ani o kalibracji zakodowalem silnik (wartość 54 a nie 22), zegary, taśmę, mmi obecnie mam jeden błąd w silniku (ktory można było skasować jak przez chwile nie byłoby błędu w acc) i jeden w acc ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (J623-CAGA) Labels: 03L-906-019-CAG.clb Part No SW: 03L 906 022 NN HW: 03L 906 019 AL Component: R4 2,0L EDC X32 9096 Revision: 25X32--- Coding: 0A194012245403080000 Shop #: WSC 92521 052 00000 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022NN A02011 ROD: EV_ECM20TDI03L906022NN.rod VCID: 7EF7FACB55D3 1 Fault Found: 4330 - Function Restriction due to Received Malfunction Value U1113 00 [039] - Open or Short to Plus Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 2 Mileage: 197426 km Date: 2018.09.30 Time: 18:53:34 Readiness: 0 0 0 0 1 ------------------------------------------------------------------------------- Address 13: Auto Dist. Reg (J428) Labels: None Part No SW: 8K0 907 561 HW: 8K0 907 561 Component: ACC2 H07 0080 Serial number: 00000000000000 Coding: 002BA0 Shop #: WSC 51543 823 56573 VCID: EFE9578F82B9 1 Fault Found: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 14 Mileage: 197426 km Time Indication: 0 Date: 2018.09.30 Time: 19:28:22 Freeze Frame: Temperature: 29.0°C Voltage: 12.03 V Bin. Bits: 01000 Hex Value: 0x044B Hex Value: 0x0002 Speed: 0.0 km/h Lateral Accel.: 0.00 m/s^2 Edytowane 30 Września 2018 przez M4RK0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinOslo Opublikowano 30 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2018 Blad w silniku jest od bledu w radarze. Co do kodowania ,probowales 0079B9 ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4RK0 Opublikowano 30 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2018 (edytowane) 23 godziny temu, MarcinOslo napisał: Blad w silniku jest od bledu w radarze. Co do kodowania ,probowales 0079B9 ? tak, bez zmian dziwi mnie to że nie pojawia się błąd CP... czy jest możliwe, że soft w sterowniku jest za stary i niewspółpracuje z autem? radar jest z 2009 a auto z 2011. edit: zostawiłem to kodowanie co podałeś, pojeździłem troche autem i po 1 dniu spróbowałem skasować błąd złego kodowania i udało się ! acc działa, bład z silnika zniknął. póki co nie skaczę z radości bo już raz miałęm taką opcję i błąd złego kodowania wrócił, ale póki co po kilku odpaleniach auta jest ok. Edytowane 1 Października 2018 przez M4RK0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2018 Dla 2.0 TDI w manualu, z licznikiem w km, bez poliftowego ADSa i z hakiem powinieneś mieć 00A0C9 - zakładam, że resztę pokodowałeś dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4RK0 Opublikowano 6 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2018 Wszystko pokodowane(silnik(błąd po CP), taśma, zegary, mmi) i bez bledow. Acc po sprawdzeniu każdej kombinacji z1161 dawał błąd. Teraz mam 0079B9 i błąd zniknął dopiero po 1 dniu jazdy. Acc działał przez chwile i potem pojawił się CP. Zakładam ze jest już Oki, w środę jadę na zdjęcie CP. rzeczywiscie ten mod wymaga cierpliwości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się