mareqww 1 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Przeszukuję forum i niestety nie znalazłem w pełni odpowiedzi na pytanie: który silnik wybrać do zgazowania B6 - 150 czy 163 kuce? Nie ważne ile i gdzie będę jeździł - nie chcę więc wątków na temat diesla czy też innej jednostki benzynowej (tego typu temat zawsze się rozwija właśnie w tym kierunku stąd ten wątek). Zamierzam więc zmienić furkę i przesiąść się z A4B5 1.6 na A4B6 1.8t. Z tego co się m.in. dokopałem: silnik AVJ 150km 12/2000-06/2002 silnik BFB 163km 07/2002-12/2004 Kupić można bez problemu auta z w/w jednostkami - ceny są porównywalne (zależy to też od stanu, rocznika, co auto posiada, kiedy co wymieniono itp itd) Nurtują mnie pytania - czym te jednostki się różnią (poza mocą i rocznikiem), któraś może jest lepsza (szczególnie do zgazowania), - któraś bardziej niezawodna, - no co zwrócić szczególną uwagę przy ewentualnym zakupie Będę wdzięczny za każdą podpowiedź - z góry dziękuję i pozdrawiam w Nowym Roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 te silniki do jedno i to samo, róznica w doładowaniu junkers tylko na sequencie w dziale LPG/CNG znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fucken 1 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Przeszukuję forum i niestety nie znalazłem w pełni odpowiedzi na pytanie: który silnik wybrać do zgazowania B6 - 150 czy 163 kuce? Nie ważne ile i gdzie będę jeździł - nie chcę więc wątków na temat diesla czy też innej jednostki benzynowej (tego typu temat zawsze się rozwija właśnie w tym kierunku stąd ten wątek). Zamierzam więc zmienić furkę i przesiąść się z A4B5 1.6 na A4B6 1.8t. Z tego co się m.in. dokopałem: silnik AVJ 150km 12/2000-06/2002 silnik BFB 163km 07/2002-12/2004 Kupić można bez problemu auta z w/w jednostkami - ceny są porównywalne (zależy to też od stanu, rocznika, co auto posiada, kiedy co wymieniono itp itd) Nurtują mnie pytania - czym te jednostki się różnią (poza mocą i rocznikiem), któraś może jest lepsza (szczególnie do zgazowania), - któraś bardziej niezawodna, - no co zwrócić szczególną uwagę przy ewentualnym zakupie Będę wdzięczny za każdą podpowiedź - z góry dziękuję i pozdrawiam w Nowym Roku Kolego ja przesiadając się z 1.8t a4 b5 na b6 szukałbym 1.8T bex 190km:wink: ewentualnie 3.0 AXN:wink:co do gazu i ten i ten lubi lpg:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 3.0 to ASN ładny BEX to igła w stogu siana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 stawiam ze róznia sie tylko oprogramowaniem:wink: jak widac po czerwcu 2002 podlali troche wiecej koxu i zmienili oznaczenia silnika:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fucken 1 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 3.0 to ASNładny BEX to igła w stogu siana fakt asn zamiast anx:grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareqww 1 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 stawiam ze róznia sie tylko oprogramowaniem:wink: jak widac po czerwcu 2002 podlali troche wiecej koxu i zmienili oznaczenia silnika:wink: No to "stawiasz" ale czy tak było??? Tak jak pisałem - więcej wątków się pojawi na temat innych silników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 bex jest o krok na przod w stosunku do bfb, ma wieksze wtryski, drugiego IC i wieksze turbo ale można to sobie wynagrodzić FMICem, wymiana wtryskow i dobrym programem, i bedzie sie mialo to samo, bo reszta silnika jest ta sama Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal-L 2 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 ma turbine ta sama tylko z S troche bardziej wydajniejsza, w bexie wieksza robote robia wtryski.... kazdy ori IC to gowno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Turbo ma większe więc nie mów że praktycznie to samo;), drugi ic też daje duzo w stosunku do zwykłego jednego Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodi87 1 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 turbina z bexa k03-073 jest porownywalna do do k04-015 a nawet k03-073 ma wieksza strone zimna tzn slimak i wirnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Zgadza sie, aczkolwiek da sie przerobić turbo z bfb na k03s wymieniając koło kompresji i rozwiercajac stronę zimna Wystukane z Pegasusa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodi87 1 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 tylko ze z jakoasci wykonywanych hybryd bym sie troche zastanwil he:) ja osobiscie dorwalen noweczke k03-073 za mniej niz 2 kola ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Też racja po prostu trzeba znaleźć kompetentny zakład Wystukane z Pegasusa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal-L 2 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Pietros roznica miedzy tymi turbinami jest zbyt mala aby sie nia jarac.... a na ori IC to sobie jedynie zegarek mozna podkrecic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Tak jak pisałem - więcej wątków się pojawi na temat innych silników Odpowiedz masz w pierwszym poście(zaraz po twoim zapytaniu). Tematy z reguły rozwijają się w innym kierunku niż zamierzono:wink: Z mojej strony polecam BFB:thumbup1: junkers tylko na sequencie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 czego rżysz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareqww 1 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Tak jak pisałem - więcej wątków się pojawi na temat innych silników Odpowiedz masz w pierwszym poście(zaraz po twoim zapytaniu). Tematy z reguły rozwijają się w innym kierunku niż zamierzono:wink: Z mojej strony polecam BFB:thumbup1: junkers tylko na sequencie I tak też chyba zrobię - BFB 163 hp Tyle że nie dostałem informacji jak ten silnik ma się do gazu - myślę że będzie OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12pawel12 2 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Ja śmigam w BFB na LPG, mam dopiero 8 000 km przejechane, więc o negatywnych oddziaływaniach instalacji LPG nie mogę się wypowiedzieć. Jeżeli chodzi o osiągi, to nie czuć najmniejszej różnicy pomiędzy LPG a PB95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 czuc, ale dopiero powyzej 180km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się