piotrsob1 Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 Sorry kolego miedzikos, że cokolwiek napisałem w tym wątku Zawsze bezpieczeństwo i właściwości użytkowe stawiam na pierwszym miejscu, wygląd auta i jak to nazwałeś "klimat" jest dla mnie rzeczą nie mającą większego zanaczenia. Standardowy zawias plus opona o takim prfilu, ale z górnej półki, wybacza naprawdę dużo naszym dziurawym ścieżkom. Piszę to na podstawie swojego doświadczenia, swego czasu kręcąc masę kilosów nie drogami głownymi, tylko trzycyfrówkami ,bo tylko tam można było rozwinąć akceptowalne szybkości, ( póltorej paczki na budziku dla takiego zestwu plus nawet ponadprzeciętnie nierówna droga nie jest żadnym wyczynem ). Wracając do Waszych "klimatycznych" aut, to są one bezpieczne do polansowania się po mieście, a nie do codziennej jazdy w polskich warunkach. Problem w tym że dla większości są to jedyne auta jakie mają do dyspozycji, a praktycznie każdemu się wcześnie czy później będzie spieszyć. Pół biedy jak to będzie na autostradzie lub S-ce, na zwykłej drodze pierwsza chopka lub dziura jest w stanie wysłać Wasze autka w maliny i to wcale nie przy prędkości przekraczającej dopuszczalną . Wierz lub nie, ale fabryczna fela i standardowy zawias plus dobra guma pod względem bezpieczeństwa jest dużo lepszym wyborem, niż ładne osimnastki lub dziwiętnastki i do tego tani ale szeroki, niskoprofilowy laczek na glebie Porządne opony w tych rozmiarach (za przeproszeniem), są poza zasięgiem finansów większości, poza tym i tak ich trwałość na naszych drogach będzie niezadowalająca Mam nadzieję, że to co napisałem będzie przeciwwagą dla ogólnego, bezkrytycznego zachwytu, jaki się tutaj udziela i pomoże zachować rozsądek tym co muszą normalnie użytkować swoje auta na co dzień , nie mając do dyspozycji innego dupowozu P.S. Odnośnie spustoszenia, to odpukać dożyłem dosyć sędziwego wieku, bez poważniejszego wypadku, mając na liczniku grubo ponad bańkę kilosów A na dwa, które mi się przydarzyły, jeden był z mojej winy, spowodowało go myślenie o d*pie marynie w czasie jazdy z prędkością 60 km/h. Zapewniam Cię, że kiedy zaczynam jechać szybko, nie ma czasu na pierdoły, trzeba myśleć za siebie i dodatkowo za innych, którym się wydaje że jadą najszybciej
miedzikos Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Myśle że drążenie jest już bez sensu. Ty nigdy nie jechałeś na porządnym gwincie, i nie wiesz jak to ma się do rzeczywistości, Tak w roli wyjaśnienia, oryginalna 19 czy18 nie rozleci się na 1 lepszej dziurze - jak by tak bylo to moje brabusy nie dożyły by pewnie proste do końca sezonu, i tak samo najtańsze opony kosztujące 3k za komplet... , a dobry zawias to nie pinpong że wjedziesz na chopke i lecisz w powietrzu [za duzo filmów w stylu F&F ]. Tyle ode mnie. Koniec OT.
Kowi87 Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Sorry kolego miedzikos, że cokolwiek napisałem w tym wątku Zawsze bezpieczeństwo i właściwości użytkowe stawiam na pierwszym miejscu, wygląd auta i jak to nazwałeś "klimat" jest dla mnie rzeczą nie mającą większego zanaczenia. Standardowy zawias plus opona o takim prfilu, ale z górnej półki, wybacza naprawdę dużo naszym dziurawym ścieżkom. Piszę to na podstawie swojego doświadczenia, swego czasu kręcąc masę kilosów nie drogami głownymi, tylko trzycyfrówkami ,bo tylko tam można było rozwinąć akceptowalne szybkości, ( póltorej paczki na budziku dla takiego zestwu plus nawet ponadprzeciętnie nierówna droga nie jest żadnym wyczynem ). Wracając do Waszych "klimatycznych" aut, to są one bezpieczne do polansowania się po mieście, a nie do codziennej jazdy w polskich warunkach. Problem w tym że dla większości są to jedyne auta jakie mają do dyspozycji, a praktycznie każdemu się wcześnie czy później będzie spieszyć. Pół biedy jak to będzie na autostradzie lub S-ce, na zwykłej drodze pierwsza chopka lub dziura jest w stanie wysłać Wasze autka w maliny i to wcale nie przy prędkości przekraczającej dopuszczalną . Wierz lub nie, ale fabryczna fela i standardowy zawias plus dobra guma pod względem bezpieczeństwa jest dużo lepszym wyborem, niż ładne osimnastki lub dziwiętnastki i do tego tani ale szeroki, niskoprofilowy laczek na glebie Porządne opony w tych rozmiarach (za przeproszeniem), są poza zasięgiem finansów większości, poza tym i tak ich trwałość na naszych drogach będzie niezadowalająca Mam nadzieję, że to co napisałem będzie przeciwwagą dla ogólnego, bezkrytycznego zachwytu, jaki się tutaj udziela i pomoże zachować rozsądek tym co muszą normalnie użytkować swoje auta na co dzień , nie mając do dyspozycji innego dupowozu P.S. Odnośnie spustoszenia, to odpukać dożyłem dosyć sędziwego wieku, bez poważniejszego wypadku, mając na liczniku grubo ponad bańkę kilosów A na dwa, które mi się przydarzyły, jeden był z mojej winy, spowodowało go myślenie o d*pie marynie w czasie jazdy z prędkością 60 km/h. Zapewniam Cię, że kiedy zaczynam jechać szybko, nie ma czasu na pierdoły, trzeba myśleć za siebie i dodatkowo za innych, którym się wydaje że jadą najszybciej zastanwiam sie co Ty chcesz wnieść swoimi postami.. każdy jeżdzi jak chce, kazdy kupuje to co chce, sa ludzie którzy nie lubia mieć aut wygladających seryjnie, a i na 18tce da sie jeżdzić szybko, kup to zobaczysz bo chyba przez bańke kilometrów jeżdziłeś tylko na jednym rozmiarze:whistling: albo praca Ci porostu nie pozwala na tak wyglądajace auto Panowie wklejac fotki jak tam u was felga siadła:decayed:
piotrsob1 Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Wszystko na co chciałem zwrócić uwagę opisałem w miarę szczególowo Żeby nie być gołosłownym to moja jak przyjechała z niemcowni to wyglądała tak: Obuta w 18"funkiel nówki oponki marki "Kenda ":decayed: . No i niestety, nie dało się tym jeździć, plomby z zębów wypadały, a na mokrym asfalcie jadąc za tirem, musiałem zwiedzić pobocze, bo miał lepsze hamowanie ode mnie i już widziałem jak mi się maska marszczy Po tygodniu jazdy Alledrogo wybawiło mnie z problemu i koła ala A8 poszły do żyda. Auto wróciło do ori felunku: Na który z racji obniżonego, twardego zawiasu poszły Nokiany H w rozmiarze 205/60R16 i wreszcie jako tako dało się jeździć po naszych wertepach, po około 50 tkm poszły jednak na śmietnik z powodu bucli na przednich kołach, które wyskoczyły po hopce wziętej przy szybkości 160km/h Aktualnie Nokian V w tym samym rozmiarze tylko wzmocniony XL:naughty: Jeżeli chodzi o prowadzenie i właściwości trakcyjne to nie ma porównania, obecny zestaw bije na głowę tamten ładniejszy Nie mogę się doczekać aż ta zawiecha się skończy i wrócę do standarowej
MAGIC87 Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 jak wyzej kolega chyba całe zycie na 15 smiga i dlatego jest zniechecony do 18+
kris_91 Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Opublikowano 4 Maja 2013 Ja powiem tak jeden woli schab, a drugi jak mu nogi jebia:P Kazdy wybiera to co lubi. Ja nie mam potrzeby jezdzic normalnymi drogami po 160 na godzine, a jak u kolegi sa takie drogi to szczerze współczuję
piotrsob1 Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 jak wyzej kolega chyba całe zycie na 15 smiga i dlatego jest zniechecony do 18+ Wiesz, w pewnym wieku wygoda i bezpieczeństwo bierze górę nad doznaniami wzrokowymi
jihaad Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 jak wyzej kolega chyba całe zycie na 15 smiga i dlatego jest zniechecony do 18+ Wiesz, w pewnym wieku wygoda i bezpieczeństwo bierze górę nad doznaniami wzrokowymi To zwyczajnie odpuść sobie ten wątek, bo tu jest mowa o gwincie, felgach 19/10, naciagach, dystansach i iskrach za samochodem.
piotrsob1 Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Oki, już więcej nic nie napiszę, teraz tylko będę podziwiał
imp Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 Czyli 9J Et 45 + adapter 20mm wchodzi z palcem w.?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się