Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Proszę o analizę logów - łapie mi notlauf


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Generalnie w jeździe po mieście problem nie występuje.Autko fajnie przyśpiesza , mało pali, generalnie dużo frajdy z jazdy. Problem pojawił się ok 2 tyg temu gdy wjechałem na droge expresową i postanowiłem sprawdzić furke.Wszystko szło ładnie aż do 140 km/h i turbo sie wysr....o do następnego odpalenia samochodu . Miesiąc wcześniej jak wracałem z Niemiec to butowałem do 200km/h i zero problemów.

Dziś zrobiłem logi i proszę o interpretacje

statyczne 003

24c9aad195f5cf95m.jpg

statyczne 011

6b5ea64670bc0363m.jpg

dynamiczne 011

c85dab5cca45a8f9m.jpg

dynamiczne 003

0d3aedcbbdde69b1m.jpg

Podczas statycznej 011 sztanga w turbinie chodzi góra-dół choć nie wiem czy w pełnym zakresie

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie :hi:

Opublikowano

nie wiem co to za moda robienia tylko czesci blokow pomiarowych ....

:mysli: to tak jak jakby lekarz zajrzał Ci do doopy a Ciebie boli głowa ... [bez urazy :wink4:]

jak dla mnie to kierownice stoja deba ....

[dla swietego spokoju sprawdz podcisnienia i N75]

p.s ladnie jebnelo prawie 3 bary .... :naughty: dla Twojego dobra nie jezdzilbym tym samochodem ...

Opublikowano

no właśnie, te 3 bary mnie martwią ; :( bo mnie serce boli przed następnymi testami. Ale przegonie go jeszcze w grupach 001,004,008,010

Robić je pojedyńczo ? czy może 3 jednocześnie?

Opublikowano

no właśnie, te 3 bary mnie martwią ; :( bo mnie serce boli przed następnymi testami. Ale przegonie go jeszcze w grupach 001,004,008,010

Robić je pojedyńczo ? czy może 3 jednocześnie?

generalnie na 99% winne sa zaluzje w turbulum .... mozesz zrobic komplet ale na wlasne ryzyko ... :wink4:

takie doladowanie to szybki zgon turbulum ...

[posprawdzaj N75 i podcisnienia - malo prawdopodobne ale moze .... ]

Opublikowano

ja tam bym nie robił już logów, widać jakie jest ciśnienie...

Opublikowano

Mam ten sam silnik i kiedys mialem takie same objawy. Oddawaj turbo najszybciej jak sie da do czyszczenia lub regeneracji. Jak sie wysra, to juz nic z nim nie zrobisz. Koszt czyszczenia to jakies 500-600PLN z wyciagnieciem i robocizna(warszawskie ceny). Wysrane turbo do AVF to koszt 2000PLN, chyba ze wlozysz cos wiekszego lub hybryde, wtedy mniej.

Opublikowano

dzięki za odzew

Nie miałem sumienia katować fury więc pojechałem do Rogala

diagnoza : przycierają się żaluzje w turbo i w przyszłym tyg umówiony jestem na czyszczenie. Koszt ok450 zł ,więc do przeżycia.

Do tego czasu jazda emerycka max 2000 obr ;([br]Dopisany: 20 Czerwiec 2008, 18:43 _________________________________________________No i turbo wyczyszczone. Po odebraniu :audi: z warsztatu , pierwsze co od razu zauważyłem to inny dźwięk pracy silnika podczas przyspieszania. Nie było już takiego buczenia w wydechu. Przyśpieszanie stało się bardziej płynne , wcześniej było pedał w podłogę , chwile nic i nagle kop w d*pę i fura wyrywała do przodu jak szalona (całkiem przyjemne uczucie i trochę uzależniające :decayed:)

tu mam logi po czyszczeniu

5ae87a81306f4b82m.jpg

Na jak długo pomaga takie czyszczenie i co należy robić aby nie dopuszczać do zapiekania kierownic w turbawce?

Opublikowano

od czasu do czasu przegon auto z sandałem w podłodze i bedzie cool.. :)

Opublikowano

tu mam logi po czyszczeniu

5ae87a81306f4b82m.jpg

no i pieknie ...

co należy robić aby nie dopuszczać do zapiekania kierownic w turbawce?

cegla na gaz ... :evil:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...