plotik Opublikowano 19 Czerwca 2008 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Generalnie w jeździe po mieście problem nie występuje.Autko fajnie przyśpiesza , mało pali, generalnie dużo frajdy z jazdy. Problem pojawił się ok 2 tyg temu gdy wjechałem na droge expresową i postanowiłem sprawdzić furke.Wszystko szło ładnie aż do 140 km/h i turbo sie wysr....o do następnego odpalenia samochodu . Miesiąc wcześniej jak wracałem z Niemiec to butowałem do 200km/h i zero problemów. Dziś zrobiłem logi i proszę o interpretacje statyczne 003 statyczne 011 dynamiczne 011 dynamiczne 003 Podczas statycznej 011 sztanga w turbinie chodzi góra-dół choć nie wiem czy w pełnym zakresie Będę wdzięczny za wszelkie sugestie
spanky Opublikowano 20 Czerwca 2008 Opublikowano 20 Czerwca 2008 nie wiem co to za moda robienia tylko czesci blokow pomiarowych .... to tak jak jakby lekarz zajrzał Ci do doopy a Ciebie boli głowa ... [bez urazy ] jak dla mnie to kierownice stoja deba .... [dla swietego spokoju sprawdz podcisnienia i N75] p.s ladnie jebnelo prawie 3 bary .... dla Twojego dobra nie jezdzilbym tym samochodem ...
plotik Opublikowano 20 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2008 no właśnie, te 3 bary mnie martwią ; bo mnie serce boli przed następnymi testami. Ale przegonie go jeszcze w grupach 001,004,008,010 Robić je pojedyńczo ? czy może 3 jednocześnie?
spanky Opublikowano 20 Czerwca 2008 Opublikowano 20 Czerwca 2008 no właśnie, te 3 bary mnie martwią ; bo mnie serce boli przed następnymi testami. Ale przegonie go jeszcze w grupach 001,004,008,010 Robić je pojedyńczo ? czy może 3 jednocześnie? generalnie na 99% winne sa zaluzje w turbulum .... mozesz zrobic komplet ale na wlasne ryzyko ... takie doladowanie to szybki zgon turbulum ... [posprawdzaj N75 i podcisnienia - malo prawdopodobne ale moze .... ]
pre_pl Opublikowano 20 Czerwca 2008 Opublikowano 20 Czerwca 2008 ja tam bym nie robił już logów, widać jakie jest ciśnienie...
letallec Opublikowano 20 Czerwca 2008 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Mam ten sam silnik i kiedys mialem takie same objawy. Oddawaj turbo najszybciej jak sie da do czyszczenia lub regeneracji. Jak sie wysra, to juz nic z nim nie zrobisz. Koszt czyszczenia to jakies 500-600PLN z wyciagnieciem i robocizna(warszawskie ceny). Wysrane turbo do AVF to koszt 2000PLN, chyba ze wlozysz cos wiekszego lub hybryde, wtedy mniej.
plotik Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Opublikowano 21 Lipca 2008 dzięki za odzew Nie miałem sumienia katować fury więc pojechałem do Rogala diagnoza : przycierają się żaluzje w turbo i w przyszłym tyg umówiony jestem na czyszczenie. Koszt ok450 zł ,więc do przeżycia. Do tego czasu jazda emerycka max 2000 obr ;([br]Dopisany: 20 Czerwiec 2008, 18:43 _________________________________________________No i turbo wyczyszczone. Po odebraniu z warsztatu , pierwsze co od razu zauważyłem to inny dźwięk pracy silnika podczas przyspieszania. Nie było już takiego buczenia w wydechu. Przyśpieszanie stało się bardziej płynne , wcześniej było pedał w podłogę , chwile nic i nagle kop w d*pę i fura wyrywała do przodu jak szalona (całkiem przyjemne uczucie i trochę uzależniające ) tu mam logi po czyszczeniu Na jak długo pomaga takie czyszczenie i co należy robić aby nie dopuszczać do zapiekania kierownic w turbawce?
przemik Opublikowano 21 Lipca 2008 Opublikowano 21 Lipca 2008 od czasu do czasu przegon auto z sandałem w podłodze i bedzie cool..
spanky Opublikowano 23 Lipca 2008 Opublikowano 23 Lipca 2008 tu mam logi po czyszczeniu no i pieknie ... co należy robić aby nie dopuszczać do zapiekania kierownic w turbawce? cegla na gaz ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się