Mic-L Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Witam. Mam maly,a moze i niemaly problem i chcialbym sie poradzic. Moze ktos mial podobnie w przeszlosci. Otoz moje A4 B6 2002r. 1.9 Tdi 130Ps po odpaleniu ma wedlug mnie nienormalne drgania. Siedzac w aucie udczuwa sie nierowna prace silnika. Jak popracuje troszke,to lepiej jest,ale nawet jak temp wody dojdzie juz do 90' C to i tak czuc co chwile jakies "mocniejsze drganko". Oczywiscie po odpaleniu w zimowym okresie jest to bardziej odczuwalne,w lato troche mniej,ale i tak czuc. Oprocz tego jak sie jedzie na biegu (np 4,5,czy 6) na rownym gazie i w pewnym momencie odpusci mu sie troche gazu i od razu doda spowrotem to czuc delikatne szarpniecie. Dodam,ze wydaje mi sie,ze auto pracuje troche glosniej od momentu kiedy to wszystko zauwazylem. Nie widze raczej zadnej roznicy w mocy. Ziomek podpial pod kompa i stwierdzil ze na 4tym ukladzie troche slabsze cisnienie daje pompowtrysk,ale miesci sie jeszcze w normie (nie jestem w stanie teraz podac dokladnych cisnien). Potem kupilem Liquid Moly i po wyjezdzeniu litra tego specyfiku nie zauwazylem zadnej poprawy. Dodam ze zrobilem juz moze 20tys km i ani lepiej ani gorzej. Pytanie brzmi:czy to napewno wina pompowtrysku,czy tez jakies inne powody moga byc. Sorry jesli pytanie bylo walkowane juz.
dieselmaniac Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 na moje dwumas się kłania jak nic..
Mic-L Opublikowano 14 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2013 A i jeszcze czasem jak ruszam z jedynki to tak fajnie szarpie,ale nie wiem czy to cos ma wspolnego...
pakotomasz Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Wtryski sprawdź podpinając vaga i w statycznych sprawdź grupę 13, 18 i 23, chyba że sprawdzał to już ten "ziomek".
dieselmaniac Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 A i jeszcze czasem jak ruszam z jedynki to tak fajnie szarpie,ale nie wiem czy to cos ma wspolnego... kolego powiem Ci tak, u mnie pada dwumas, powoli ale pada i czuć delikatne wibracje na postoju tylko że nie ma u mnie tego szrpniecia przy zmianie biegów ale to pewnie kwestia czasu... co do szarpania podczas ruszania to miałem straszne takie szarpanie do czasu..(i tu się proszę nie śmiać) aż nie wyjąłem kolektora ssącego i EGR'a, po wyjęciu tych elementów wyczyściłem je bardzo dokładnie i złożyłem. Nie zrobiłem tego z myślą, że to coś pomoże akurat w tej kwestii ale znacznie pomogło, nie czuć już takiego szarpania, da się bez problemu ruszyć bez drgań , chciałem to zrobić dla polepszenia własnego samopoczucia a wyszło tak jak wyżej napisałem:wink: Proponuje Ci abyś zrobił to samo, niewiele czasu to zajmuje a na pewno nie zaszkodzi a co do sprzęgła i dwumasu to albo czekać aż całkiem się skończy albo po prostu kupić nowe sprzęgło(tarcza, docisk, łożysko) i wywalić dwumasa w zamian wrzucić jednomas
Spidan Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Jesli logi na vagu idealne to spróbuj na włączonym silniku na biegu jałowym wcisnąć pedał sprzegła i delikatnie odciskaj przytrzymując pedał,jeśli będzie drżała Ci stopa to dwumas się kończy:wink:
Mic-L Opublikowano 15 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2013 Nie nie,stopa nie drzy przy tym. . .
dieselmaniac Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 czyli może samo sprzeglo, bez dwumasu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się