peszko Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 (edytowane) A czy ktoś wymieniał z przodu? Pękła mi rurka przy masce na zgięciu jak się zamyka A4 B7. Czy da się kupić gotowy wężyk np w ASO i wymienić do samego zbiorniczka lub czy po drodze pod nadkolem jest jakaś złączka? Wstawki z innych weżyków raczej odpadają. Edytowane 25 Stycznia 2016 przez peszko
greg2505 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 o ile dobrze kojarzę jest trójnik w lewym nadkolu
aromat3k Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 W avancie kolegi pękła rurka od płynu do spryskiwacza tylnej szyby. Rurka pękła na zawiasie klapy (prawym), jest tak to nieszczęśliwe że wówczas płyn leje się po słupku D (tylnym) wprost na kostki wzmacniacza audio - jeden wzmacniacz już spalił, nie wiem czy teraz nie drugi bo wcześniej nikt nie zdiagnozował przecieku. ELSA nakazuje rozciąć przewód i wstawić złącza i zacisnąć to koszulką termokurczliwą ... patrze że złączki (2 szt.) każda kosztuje po ok. 20 zł ... jakaś chora cena za taką pierdołę. Ma ktoś jakiś patent na naprawę tego? Jak się demontuje plastyki z zawiasu? Kolego miałem ten problem... dostrzegłem to dopiero gdy chciałem skorzystać ze spryskiwacza tylniej szyby i leciało z niego jak by kot napłakał. Ale gdy otowrzyłem klape (avant) to z pod tapicerki w prawym rogu kapało.. więc od razu wiedziałem ,że wężyk upierdolony.Naprawa trwa 5min... a godzina to zdejmowania całego uzbrojenia plastików itp. ( no teraz może szybciej bo już wiem co i jak ). Jak już dostaniesz się pod osłonę prawego zawiasu to twoim oczom ukaże się uj***ny wężyk... ( jak jest pęknięty i się trzyma to masz farta... bo jak się rozerwie całkowicie to jedną stronę wpierdoli pod dach i wtedy masz kolejny problem jak go sięgnąć. ) A więc już śpieszę wyjaśnić jak ja złączyłem ten przewód, a to proste jak 2+2 .. uciąłem wężyk na równo aby nie był poszarpany tylko równo ucięty... i tu mega kosztowna sprawa (Jestem hydraulikiem więc się ma swoje sposoby ; P ) Bierzesz rurke od "spryskiwacza do szyb" (http://www.carchem.pl/public/assets/foto_na_strony_produktow/LC-pusta-butelka-srednia-i-mala-trigger.jpg) ucinasz kawałek (ja dałem ok 7cm.) i wkładasz w jeden przewód i drugi i teraz kwestia uszczelnienia... Jako iż jestem hydraulikiem ładnie, nie przesadzając nawinąłem rurkę teflonem i powciskałem w dwie końcówki zerwanego przewodu tak aby miał lekki opór co oznacza, że sie dobrze uszczelnia.. na koniec zabezpieczyłem malutkimi 4 "trytytkami" i po sprawie. Jeszcze trzeba ładnie go ułożyć w zawiasie abyś po 20 razie otwierania klapy nie miał powtórki z rozrywki. Jak narazie od mojego zabiegu minął rok... spryskiwacz tylny hula aż miło nic nie leci nic nie kapie : ) Przepraszam, za h*jową składnie zdań ale wypowiedzi pisane nigdy nie były moją mocną stroną : ) Pozdrawiam. btw .Koszt ? ( troszke czasu i strata wężyka od spryskiwacza w butelce... : )) .
jacek70 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 A czy ktoś wymieniał z przodu? Pękła mi rurka przy masce na zgięciu jak się zamyka A4 B7. Czy da się kupić gotowy wężyk np w ASO i wymienić do samego zbiorniczka lub czy po drodze pod nadkolem jest jakaś złączka? Wstawki z innych weżyków raczej odpadają. Ja łączyłem w b5 pęknięty wężyk za pomocą cienkiej rurki ( wkład do długopisu ten grubszy) i trzymało super.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się