Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę Logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moi Drodzy,

prośba o analizę logów i znalezienie przyczyny szarpania i dymienia mojego auta.

3 Faults Found

; - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction

P3103 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 378 /min

Torque: 202.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 85.9 %

Voltage: 10.34 V

Bin. Bits: 00101100

Torque: 158.6 Nm

Torque: 453.8 Nm

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 903 /min

Torque: 64.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.14 V

Bin. Bits: 00101000

Temperature: 54.0°C

Bin. Bits: 01010000

16686 - Cylinder 2: Misfire Detected

P0302 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 819 /min

Torque: 78.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.06 V

Inj. Quantity: 2.96 mg/str

Temperature: 56.7°C

(no units): 0.0

Readiness: 0 1 0 0 0

Opublikowano

V157 - bład klapy gaszacej ...

sprawdz okablowanie albo zasyfilo olejem silniczek nia sterujacy ... (V157)

w najgorszym wypadku uszkodzenie mechaniczne [wylamane zabki] w samym silniczku

kolejne bledy dotycza pompek na poszczegolnych cylindrach

zacznij od sprawdzenia wiazki/konektorow

p.s to nie sa logi tylko bledy ...

Opublikowano

Spanky, dzięki za szybką odpowiedź.

"V157 - bład klapy gaszacej ... " - rozumiem, że mam sprawdzić zawór EGR?

"kolejne bledy dotycza pompek na poszczegolnych cylindrach

zacznij od sprawdzenia wiazki/konektorow" - myslisz, że poluzował się, któryś z konektorów wiązki? Kiedyś już miałem taką sytuację po odebraniu auta od mechanika i wymianie tej listwy ...

Opublikowano

Nie EGR tylko klapę gaszącą.... na 90% masz połamaną zębatke.

Zrób logi statyczne na max nagrzanym motorze... 001,004,007,013,018 i 023

Opublikowano

Podejrzewam, że przyczyny błędów z opisem Misfire Detected nie będą leżały w wiązce lecz w samych pompowtryskiwaczach - potwierdzi to wskazanie w logu 013 - na uszkodzonych wskazanie korekcji dawki będzie bliskie +3 mg/skok przy zakładam poprawnych BIP'ach. Zamiana tych uszkodzonych ze sprawnymi miejscami rozwieje wątpliwości.

Opublikowano

Jeżeli chodzi o klapę gaszącą to w moim przypadku wyrobiły się zębatki przez które silnik napędzał klapkę (miałem ten sam błąd). Mój znajomy jest tokarzem więc dorobił mi tę zębatki stalowe (oryginalne są plastikowe) i to już musi żyć do końca świata i dzień dłużej ;)

Opublikowano

Dziś spróbuję się dostać do klapy gaszącej (przepustnicy). Zobaczymy, czy ona jest przyczyną tego całego zamieszania.

Dzięki za pomoc.

Pozdr.,

R@dek

---------- Post dopisany 17-01-2013 at 12:12 ---------- Poprzedni post napisany 16-01-2013 at 15:35 ----------

Przyczyną błędów okazał się niesprawny wtryskiwacz ! Przepustnica i zawór EGR sprawne !

---------- Post dopisany 21-01-2013 at 09:41 ---------- Poprzedni post napisany 17-01-2013 at 12:12 ----------

Witam,

mimo wymiany pompo wtryskiwacza wciąż VAG pokazuję błędy:

2 Faults Found

16686 - Cylinder 2: Misfire Detected

P0302 - 000 - -

Freeze Frame

RPM: 882 /min

Torque: 82.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.36 V

Inj. Quantity: 2.96 mg/str

Temperature: 77.4°C

(no units): 0.0

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame

RPM: 903 /min

Torque: 66.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.36 V

Bin. Bits: 00101000

Temperature: 78.3°C

Bin. Bits: 01010000

Readiness: 0 0 0 1 1

Samochód ma problem z odpaleniem i szarpie oraz gasnie. Jakieś pomysły Panowie?

Opublikowano

Wiązka do PD i wtyczka sprawdzona ?

Zrób logi statyczne - 001,004,007,013,018 i 023 na max nagrzanym silniku

Opublikowano

Sprawdzałem i wymieniłem na drugą, kiedyś wymienioną przez pewien warsztat, jako przyczynę innych problemów (potem okazało się, że to nie to) ! Bez zmian ...

Robiłem logi na 013 i non stop wskazania w okolicy - lub + 2.96 mg/str

Teraz jestem w podróży służbowej i logi będę mógł zrobić dopiero w sobotę po powrocie kraju.

Jakieś pomysły co jest nie tak?

Opublikowano

Zanim wymieniłes pompke trzeba bylo zamienic je miejscami... i zobaczyc czy uwalona korekcja pojdzie za wtryskiem czy zostanie na 2 garnku.

Czy krzywki wałka rorządu byly weryfikowane ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...