R@DEK Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Moi Drodzy, prośba o analizę logów i znalezienie przyczyny szarpania i dymienia mojego auta. 3 Faults Found ; - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction P3103 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: RPM: 378 /min Torque: 202.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 85.9 % Voltage: 10.34 V Bin. Bits: 00101100 Torque: 158.6 Nm Torque: 453.8 Nm 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 903 /min Torque: 64.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.14 V Bin. Bits: 00101000 Temperature: 54.0°C Bin. Bits: 01010000 16686 - Cylinder 2: Misfire Detected P0302 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: RPM: 819 /min Torque: 78.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.06 V Inj. Quantity: 2.96 mg/str Temperature: 56.7°C (no units): 0.0 Readiness: 0 1 0 0 0
spanky Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 V157 - bład klapy gaszacej ... sprawdz okablowanie albo zasyfilo olejem silniczek nia sterujacy ... (V157) w najgorszym wypadku uszkodzenie mechaniczne [wylamane zabki] w samym silniczku kolejne bledy dotycza pompek na poszczegolnych cylindrach zacznij od sprawdzenia wiazki/konektorow p.s to nie sa logi tylko bledy ...
R@DEK Opublikowano 15 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2013 Spanky, dzięki za szybką odpowiedź. "V157 - bład klapy gaszacej ... " - rozumiem, że mam sprawdzić zawór EGR? "kolejne bledy dotycza pompek na poszczegolnych cylindrach zacznij od sprawdzenia wiazki/konektorow" - myslisz, że poluzował się, któryś z konektorów wiązki? Kiedyś już miałem taką sytuację po odebraniu auta od mechanika i wymianie tej listwy ...
przemik Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Nie EGR tylko klapę gaszącą.... na 90% masz połamaną zębatke. Zrób logi statyczne na max nagrzanym motorze... 001,004,007,013,018 i 023
Sztomel Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Podejrzewam, że przyczyny błędów z opisem Misfire Detected nie będą leżały w wiązce lecz w samych pompowtryskiwaczach - potwierdzi to wskazanie w logu 013 - na uszkodzonych wskazanie korekcji dawki będzie bliskie +3 mg/skok przy zakładam poprawnych BIP'ach. Zamiana tych uszkodzonych ze sprawnymi miejscami rozwieje wątpliwości.
sowin90 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Jeżeli chodzi o klapę gaszącą to w moim przypadku wyrobiły się zębatki przez które silnik napędzał klapkę (miałem ten sam błąd). Mój znajomy jest tokarzem więc dorobił mi tę zębatki stalowe (oryginalne są plastikowe) i to już musi żyć do końca świata i dzień dłużej
R@DEK Opublikowano 21 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2013 Dziś spróbuję się dostać do klapy gaszącej (przepustnicy). Zobaczymy, czy ona jest przyczyną tego całego zamieszania. Dzięki za pomoc. Pozdr., R@dek ---------- Post dopisany 17-01-2013 at 12:12 ---------- Poprzedni post napisany 16-01-2013 at 15:35 ---------- Przyczyną błędów okazał się niesprawny wtryskiwacz ! Przepustnica i zawór EGR sprawne ! ---------- Post dopisany 21-01-2013 at 09:41 ---------- Poprzedni post napisany 17-01-2013 at 12:12 ---------- Witam, mimo wymiany pompo wtryskiwacza wciąż VAG pokazuję błędy: 2 Faults Found 16686 - Cylinder 2: Misfire Detected P0302 - 000 - - Freeze Frame RPM: 882 /min Torque: 82.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.36 V Inj. Quantity: 2.96 mg/str Temperature: 77.4°C (no units): 0.0 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame RPM: 903 /min Torque: 66.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.36 V Bin. Bits: 00101000 Temperature: 78.3°C Bin. Bits: 01010000 Readiness: 0 0 0 1 1 Samochód ma problem z odpaleniem i szarpie oraz gasnie. Jakieś pomysły Panowie?
przemik Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Wiązka do PD i wtyczka sprawdzona ? Zrób logi statyczne - 001,004,007,013,018 i 023 na max nagrzanym silniku
R@DEK Opublikowano 21 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2013 Sprawdzałem i wymieniłem na drugą, kiedyś wymienioną przez pewien warsztat, jako przyczynę innych problemów (potem okazało się, że to nie to) ! Bez zmian ... Robiłem logi na 013 i non stop wskazania w okolicy - lub + 2.96 mg/str Teraz jestem w podróży służbowej i logi będę mógł zrobić dopiero w sobotę po powrocie kraju. Jakieś pomysły co jest nie tak?
przemik Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Zanim wymieniłes pompke trzeba bylo zamienic je miejscami... i zobaczyc czy uwalona korekcja pojdzie za wtryskiem czy zostanie na 2 garnku. Czy krzywki wałka rorządu byly weryfikowane ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się