cacek89 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Koledzy tak jak w temacie Ręce opadają... Użytkuje w firmie takie wozidło i za nic w świecie nie moge rozkminić działanie ogrzewanie, kierunek i siłę nawiewu Pomoże ktoś? tak wygląda ten panel
MATIUS Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 siła nawieiwu przyciskiem takim ciepłe maxymalnie by lecialo czerowna kreska dziubek max w prawo:D ciekawy wóz macie w firmie lusterka się nei składają przy 40:P też takim kiedyś śmigałem najlepszy z tego jest silnik nie do zajabania 1.8D
cacek89 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2013 siła nawieiwu przyciskiem takim ciepłe maxymalnie by lecialo czerowna kreska dziubek max w prawo:D nic z tego nie rozumiem ;/ od czego jest reszta tych pokręteł?
sokal Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 - pokrętło z lewej to góra/dół - pokrętło z prawej to nawiew z tej kratki, teoretycznie dla pasażerów z tyłu ale praktycznie fajnie grzeje w rękę jak trzymasz na drążku zmiany biegów - siła nawiewu 1/0/2 w przycisku - górny suwak od zimnego powietrza (dużo ---------> mało) - dolny suwak od ciepłego powietrza, analogicznie jak przy zimnym, sam ustalasz skład mieszanki powietrza w kratkach - z bocznych kratek przy drzwiach leci zawsze zimne - jak chcesz szybę to musisz lewe pokrętło ustawić na "chłopka" i zamknąć kratki To chyba wszystko, generalnie bardzo dobre auto jako robol, ogrzewanie działa wyśmienicie Mam takiego ale egzemplarz na wymarciu, zero rdzy, wszystko zadbane, w środku i na zewnątrz jak nówka, cały zakonserwowany itp. Działa sobie raz na jakiś czas od potrzeby i spisuje się rewelka, lusterka się w nim nie składają Ale miałem kiedyś kiedyś taką służbówkę tylko szrot i lusterka składały się przy 120km/h - taka funkcja automatyczna żeby auto mniej paliło
cacek89 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2013 dzieki sokal wlasnie o takie wytlumaczenie mi chodzilo z bocznych kratek przy drzwiach leci zawsze zimne to mnie wlasnie zastanawialo, wqrwiające to trochę bo marznie lewa ręka, a jak sie kratke zamknie to momentalnie paruje szyba
sokal Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 A co do bocznych kratek to cóż... Audi to to nie jest No i wygląda jak psia buda Ale jako wół roboczy nie do zmordowania
cacek89 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2013 ale to napewno nie jest zaden defekt- te kratki? przeciez to niedorzeczne zeby lecialo tylko zimne powietrze
sokal Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Nie wiem, jeździłem kilkoma C15 i to zawsze tak działało A ten zimą jest bardzo rzadko ruszany więc nawet nie myślałem żeby tam zaglądać
rafal9119 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 ale nad czym tu sie tu zastanawiasz to jest proste jak ruchanie
jedrekx Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 ale to napewno nie jest zaden defekt- te kratki? przeciez to niedorzeczne zeby lecialo tylko zimne powietrze np. w transporterze T4 ze środkowych kratek leci tylko zimne powietrze mieliśmy w firmie C15 od nowości. dożyło 300 tys i umarło śmiercią naturalną najgorzej jak czasami zamek w drzwiach przymarzał i trzeba było trzaskać 10 razy żeby się zamknęły
adrianus Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 hehe, sokal Ci wszystko wyjasnil co i jak. c15 tak ma, sam tez mialem, za***iste auto, zapierdziela na winklach na 3 kolach, po szutrach driftuje, po polach niezle smiga, mam same mile wspomnienia z c15, moja tylko slabo skonczyla, mialem mega dzwona w c15 i opatrznosc nade mna czuwala, bo dostalem strzal centralnie w lewe przednie kolo, cala kabina sie przesunela, popekala na slupkach, itd:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się