Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM]kłopoty z silnikiem


Marecki1975

Rekomendowane odpowiedzi

Byłem dzisiaj u mechanika i doznałem szoku.Mój wałek nadaje się do wywalenia a reszta części z z nim współpracujące tez nadają sie do kosza.Do tej pory myślałem,że silnik 1.9 to niezawodny motor,ale teraz zmieniłem zdanie,Wszystkie szklanki są popękane,dwa pompowtryskiwacze też,no i prowadnice zaworów.Nie wiem czy to regenerować,czy kupić drugą głowicę.Kto miałjuż taki problem proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziiiiiwnaaa usterka... No nie słyszałem o takiej w 1.9tdi - nawet pad pompek należy do rzadkości.

Według mnie szukaj nowego motora - nie wiadomo co jeszcze wyjdzie potem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj u mechanika i doznałem szoku.Mój wałek nadaje się do wywalenia a reszta części z z nim współpracujące tez nadają sie do kosza.Do tej pory myślałem,że silnik 1.9 to niezawodny motor,ale teraz zmieniłem zdanie,Wszystkie szklanki są popękane,dwa pompowtryskiwacze też,no i prowadnice zaworów.Nie wiem czy to regenerować,czy kupić drugą głowicę.Kto miałjuż taki problem proszę o pomoc

jest niezawodny ....

pewnie motor mial juz kiedys jakis wypadek i zostal zmontowany na gumke recepturke ... i teraz sie wszystko zesralo .... :confused4:

jak dlugo masz autko ... ?

kiedy byl wymieniany rozrzad ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wsadził ci autko i tyle ! pozatym szukaj silnika mozna takie zdobyc od minimum 2 tys zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jeżeli mogę coś doradzić to powiem, że nie trzeba zaraz na wszystko patrzeć aż tak czarno. AJMy z wszystkich jednostek 1,9TDi PD są najbardziej narażone na kłopoty z głowicami. Być może (?) ktoś wcześniej przydrucił właśnie z tego powodu, a cała reszta jest OK. Należałoby to sprawdzić, głównie układy: korbowo-tłokowy i smarowania. Jeżeli pod tym względem będzie OK, to w moim odczuciu zamist pakować się w "nowy" silnik niewiadomego pochodzenia (zarówno technicznie i formalnie) - korzystniej by było wyszukać inną głowicę w stanie igła, a po zamontowaniu czym prędzej zapomnieć o przebytych problemach ... .

Nie widzimy silnika, więc trudno wydać jednoznaczny werdykt ale znając najczęstsze słabości tych motorów - nie jest aż tak trudno domyślić się powodów awarii.

Kolego Marecki - sugeruję zacząć od pomiaru wysokości tłoków względem bloku silnika. Jeżeli różnice będą niewielkie, to można wstępnie przyjąć, że nie było kolizji rozrządu i przystąpić do właściwej diagnostyki ... .

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...