jankes3 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Prawdopodomnie posypał mi się ten czujnik bo pokazuje mi brak płynu a zbiorniczek jest pełny i muszę sie do niego dostać żeby go wymienić lub oczyścić z osadu tylko nie wiem jak do tego się zabrać.
szeryf Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Jak ściągniesz lewe koło i nadkole to masz dostęp do zbiorniczka.
Kshyhu87 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 W pierwszym poście tego wątku znajdziesz jak dostać się do czujnika płynu. http://a4-klub.pl/showthread.php?t=16394 [ALL B6] Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS
benyA4 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 ja w b6 wymienialem go wyciagajac reflektor, poszlo bezproblemowo i mniej rozbierania.
jankes3 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2013 w b7 tez sie da przez lampę w b7 1.9 tdi wyjęcie lampy raczej nic nie da , przeszkadza intercooler Jak ściągniesz lewe koło i nadkole to masz dostęp do zbiorniczka. i tak się dostałem do zbiorniczka i wymieniłem czujnik na oryginalny, w ciepłym garażu wszystko działało ale po kilku godzinach na mrozie ponownie zapala mi się kontrolka płynu spryskiwaczy i tak w kólko, co to może być ?
jankes3 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2013 płyn sprawdzony, na 100% nie zamarza chyba że ten płyn w niskiej temp. traci przewodnictwo podejrzewam jeszcze że cos sie dzieje we wtyczce lub w przewodzie , jakieś mikro pęknięcie które pod wływem mrozu się powiększa ale jak to sprawdzić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się