Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przeladowanie... Inaczej


Klejk

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie tez mam over boosta ale VAg pokazuje ze sporadycznie. A objawia sie to tym, ze jak depne to jak zaczyna ładować turbina to auto zaczyna sie wyrywac a przy 3-4mpr zaczyna go przyduszac i potem znowu ogień. Najczęściej tak sie dzieje jak auto jeszcze nie dogrzane i nie zawsze. I nie wiem co moze byc przyczyna. Według błędu są 3 przyczyny: n75, nieszczelnosc, turbo. Turbo nowe po regeneracji. Ale zaczęło sie po jego wymianie. Moze mechanik coś źle poskladal i jak zaczyna pompować to strasznie świszcze. Jakieś pomysły??????

---------- Post dopisany at 02:42 ---------- Poprzedni post napisany at 02:34 ----------

Taki mam błąd i takie info znalazłem :

16618/P0234/000564

Contents [hide]

1 16618/P0234/000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

1.1 Possible Symptoms

1.2 Possible Causes

1.3 Possible Solutions

16618/P0234/000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Boost Pressure too high

Reduced Power Output

Possible Causes

Hoses incorrectly connected, disconnected, blocked or leaking

Boost Pressure Control Valve (N75) faulty

Boost Pressure Sensor (G31) faulty

Turbo Charger stuck/faulty

Possible Solutions

Check Charge Pressure Control System

Perform Output Test (to check the Turbo Charger)

Perform Basic Setting (to check the Charge Pressure Control)

Perform Pressure Test to locate Leaks

Check/Replace Boost Pressure Control Valve (N75)

Check/Replace Boost Pressure Sensor (G31)

Check/Replace Turbo Charge

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wastegate nowy bo turbo po regeneracji. Stara jest tylko skorupa. Zastanawia mnie skąd ten świst. Słyszałem ze tak maja regenerowane turbiny. Jak dl mnie mechanik dl d*py i pewnie jakaś nieszczelnosc jest. Nawet nie mam czasu sprawdzić bo sie przeprowadzam. Dopiero coś w przyszłym tygodniu będę miał czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a u mnie nadal d*pa... po wymianie IC dwa dni bylo dobrze a teraz wszystko worcilo do normy :/ ku mac :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Daniela

mozesz rozwinac co dokladnie moze byc nie halo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za słaby aktuator, spaliny otwieraja WG i dlatego jest lipa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a u mnie nadal d*pa... po wymianie IC dwa dni bylo dobrze a teraz wszystko worcilo do normy :/ ku mac :/

Rozwiązałeś problem???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz rozwiazujemy temat silnika bo sie wysral

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz rozwiazujemy temat silnika bo sie wysral

jutro lecę w trasę, czy mój też sie zesra??? :polew:

osz kierwa, to co sie stało????

---------- Post dopisany 01-07-2013 at 13:34 ---------- Poprzedni post napisany 30-06-2013 at 01:00 ----------

up

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za ostro mu dalem i panewke wjebalo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za***ana pompa syfem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to niezły gnój :polew:

Remont, czy przeszczep używki będzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...