Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przeladowanie... Inaczej


Klejk

Rekomendowane odpowiedzi

przy 0,4 bara zaczyna sie ruszac sztanga od WG i otwiera klape :) moze byc? no moze nie otwiera a zaczyna ja uchylac... w warsztacie u nas na forum jest opis jak to zrobic aby bylo dobrze i tam jest opisane ze kolega ustawil zeby ruszala sztanga przy 0.5-0,55..... ale to mi nie pasuje do przeladowania.. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak się otwiera WG, to jak ma być przeładowanie, jakby było odwrotnie, że trzeba dużego ciśnienia aby ruszyć sztangę to wtedy może być przeładowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nooo wlasnie chodzilo mi o upewnienie mnie w mysli :) dziekowa... to nurkuje i szukam dalej :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w B5, czy jest wysterowanie zaworu N75, na którym kanale, w B6 118 kanał

Już znalazłem w Twoich logach kanał 007, zobacz że N75 jest cały czas wysterowany 99%, jeżeli to jest N75

Nie to nie to, w innych autach też tak jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaaa czy nieszczelnosc miedzy filtrem powietrza a turbo moze spowodowac przeladowanie? wedlug mnie nie powinoo bo przeciez ona zaciaga lewe powietrze co nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale wedlug moich logow ona pokazuje za duzo....?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysterowanie jest w grupie 25 i na tamtych logach nie jest prawidłowe.

Jesli to jest seria to przeplywka pokazuje za dużo, ale pewnie przez to że turbo przeładowuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale dlaczego przeladowywuje? moze byc to to ze mam nieszczelnosc miedzy filtrem a turbo? badz to co pisalem kilka postow wyzej zle wysterowana WG?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta nieszczelność może raczej zaniżać wskazania przepływomierza, ale wszystko możliwe, duża jest? a to że grucha otwiera sie przy 0,4 to nie wpływa na to że przeładowuje.

---------- Post dopisany at 21:46 ---------- Poprzedni post napisany at 21:39 ----------

Może zrób jakieś zdjęcia tam czy coś to zobaczymy coś:wink: albo tak weź przewód wychodzący z turba podłacz prosto do gruchy a n75 zostaw wpięte w tipie, na logike jeśli wszystko z wg jest ok to nie załaduje wiecej niż 0,4 0,5 bara dobrze mysle? bedzie wiadomo czy żle działa element sterujący czy cos innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wsumie element sterujecy ( N75 a u mnie to MAC) wykluczam... chyba ze ECU swiruje :/ a co bys chcial na tym foto... jestem akurta w garazu mam wszystko rozebrane takze moge...

czy dziura byla duza... hmmm... no nie moglem wiecej walnac w uklad niz 0,2 bara takze calkiem :P

no ale wlasnie... tak jak piszesz... nieszczelnosc tu moze ewentualnie zanizac... wiec przeladowan nie powinno byc...

moze jeszcze zobacze... kurde mam gdzies uwalone ECU... tzn ma uwalona pamiec ale jezdzilo normalnie... ciekawi mnie jeszcze bo czasami mi sie pojawia blad czujnika polozenia przepustnicy... moze on tak robi? ze nie wie na ile jest otwarta przpustnic i swiruje... ale wsumie jedno drugie wyklucza... bo przeplywa pokazuje za duzo... a moze to przeplywka? OOo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem na innym forum że jak jest dziura w dolocie to przepływka zawyża.Dla mnie to nielogiczne ale wszystko możliwe

Wysłane z mojego U8815 za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe... wiesz zauwazylem ze w tych autach nie mozna niczego brac na logike ;) no to nic zamowie gdzie cala uzywke... bo moja rurka miedzy filtrem a turbo ( tip ) ma pekniecie tam gdzie nachodzi na turbine.. na dzien dzisiejszy podkleilem ale nie wiem ile to wytzryma.. wiec bede testowal to i sprawdzal dalej jak przyjdzie inny caly

a jak narazie inne pomysly i sugestie z mila checia rozpatrze... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wsumie element sterujecy ( N75 a u mnie to MAC) wykluczam... chyba ze ECU swiruje :/ a co bys chcial na tym foto... jestem akurta w garazu mam wszystko rozebrane takze moge...

czy dziura byla duza... hmmm... no nie moglem wiecej walnac w uklad niz 0,2 bara takze calkiem :P

no ale wlasnie... tak jak piszesz... nieszczelnosc tu moze ewentualnie zanizac... wiec przeladowan nie powinno byc...

moze jeszcze zobacze... kurde mam gdzies uwalone ECU... tzn ma uwalona pamiec ale jezdzilo normalnie... ciekawi mnie jeszcze bo czasami mi sie pojawia blad czujnika polozenia przepustnicy... moze on tak robi? ze nie wie na ile jest otwarta przpustnic i swiruje... ale wsumie jedno drugie wyklucza... bo przeplywa pokazuje za duzo... a moze to przeplywka? OOo :)

No dobra dziwne żeby n75 i mac były zepsute, ale z tamtych twoich logów wynika że nie ma sterowania, zobacz jak w innym aeb jest wysterowany n75 w grupie 25, dopuki nie ma cisnienia duty cycle jest dosyc wysokie pod 90% potem spada do ok 50% i tak sie utrzymuje do końca. A u ciebie najpierw wyskakuje na 60% i potem juz do końca zero. Czyli komp dobrze działa bo próbuje ograniczyć doładowanie, tzn. dyty cycle 0% czyli cisnienie z obudowy turbiny idzie w całości na gruszkę, która u ciebie otwiera sie przy o,4 bara, tylko w takim razie dlaczego dalej cisnienie rośnie do przeładowania? To mnie zastanawia, nie wiem czy mam rację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra.. a co jest odpowiedzialne oprocz ECU za wystarowanie N75? bo raczej watpie zeby bylo cos nie tak w instalacji bo podczas testu na VAGu wszystko chodzi jak nalezy i slychac jak zawor pracuje... i sprawdzalem nawet w niego dmuchajac... rowniez pracuje :/

---------- Post dopisany at 13:30 ---------- Poprzedni post napisany at 12:50 ----------

gdzies na necie wyczytalem ze za doladowanie jest jeszcze odpowioedzialny jakis MAP SENSOR... co to jest gdzie tego szukac i czy w moim silniku cos takiego wogole bedzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma map sensora w AEB, doładowanie wyliczane jest z przepływki, sondy, czujnika temp., barosensora

Wystukane z Pegasusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w kolektorze ssacym masz wtyczke, tam jest ten czujnik

trzeba sprawdzic czy nie przekłamuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...