Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przeladowanie... Inaczej


Klejk

Rekomendowane odpowiedzi

sam przewód od kolektora do DV-ki jest z 3 albo 4 elementów, jak dobrze pamietam :polew::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o f*ck :facepalm: nie mówie, że masz silikony kupować od razu ale zwykły przewód paliwowy w oplocie sznurkowym chociaż po 9,99pln za metr :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam przewód od kolektora do DV-ki jest z 3 albo 4 elementów, jak dobrze pamietam :polew::polew:

no cos ty.... juz dawno to wymienione jak i cala reszta przy n75...

---------- Post dopisany 15-02-2013 at 19:47 ---------- Poprzedni post napisany 11-02-2013 at 22:35 ----------

dobra odgrzewam kotleta... Nadal mam to samo... N75 wymieniony na MACa... Takze to odpada... Co moze jeszcze powodowac to ze powyzej 4000 obrotow cisnienie doladowania rosie i mam przeladowanie? A moze to przeplywka? No sam juz nie wiem... Moze logi zrobic co? Tylko ktore kanaly?

Chlopaki pomocy bo juz mi rece opadaja :/

---------- Post dopisany at 21:23 ---------- Poprzedni post napisany at 19:47 ----------

help

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam przewód od kolektora do DV-ki jest z 3 albo 4 elementów, jak dobrze pamietam :polew::polew:

no cos ty.... juz dawno to wymienione jak i cala reszta przy n75...

---------- Post dopisany 15-02-2013 at 19:47 ---------- Poprzedni post napisany 11-02-2013 at 22:35 ----------

dobra odgrzewam kotleta... Nadal mam to samo... N75 wymieniony na MACa... Takze to odpada... Co moze jeszcze powodowac to ze powyzej 4000 obrotow cisnienie doladowania rosie i mam przeladowanie? A moze to przeplywka? No sam juz nie wiem... Moze logi zrobic co? Tylko ktore kanaly?

Chlopaki pomocy bo juz mi rece opadaja :/

---------- Post dopisany at 21:23 ---------- Poprzedni post napisany at 19:47 ----------

help

Przepływka napewno nie

Może sztanga się przycina, chociaż na niższych obrotach też by to było

Wysłane z mojego U8815 za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj jak grzebalem... i wlasnie patrzylem na sztange to przy zamykaniu raz mi sie przyciela.. ale to przy zamykaniu takze jak dla mnie tez nie to.. normalnie rece opadaja..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj jak grzebalem... i wlasnie patrzylem na sztange to przy zamykaniu raz mi sie przyciela.. ale to przy zamykaniu takze jak dla mnie tez nie to.. normalnie rece opadaja..

Jak przy zamykaniu 'w którą stronę?

Jak gruszka nie ma wysterkwania - powietrza to WG jest zamknięty,jak dostaje wysterowanie i się zacina to będzie przeładowanie

Wysłane z mojego NovoCrystal za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy gdzieś nie masz. Dziury w dolocie lub wezykach podcisnienia. Musisz gdzieś mieć konkretna dziurę i Ci turbo przeladowuje żeby napompowac zadane doladowanie, bo ciśnienie spierd...la w atmosfere

---------- Post dopisany at 10:56 ---------- Poprzedni post napisany at 10:54 ----------

Kumpel miał pekniety trojnika od odmy w TT i zamiast 1,3 bar to walilo na 1.7bara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie... gruszka otwiera sie jak dostaje cisnienie ladnie... ale wczoraj jak sprawdzalem wszystko to w momencie kiedy uchodzilo z gruchy cisnienie to sie raz przyciela.. ale za chwile wskoczyla na swje miejsce... take wydaje mi sie zu tu nic nie bedzie...

co do szczelnosci sprawdzana i to nie raz... nigdzie nic... w srode bodajrze zamontowalem MACa... plus wymiana wszystkich przewodow do niego... takze to tez bym wykreslil...

bylem i zrobilem logi przed chwila... dalem je na forum tutaj link do nich

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosze-sprawdzenie-logow-problem-przeladowaniem-262001/#post3335980

a za chwilke wrzuce filmik jak wyglada to doladowanie przy jezdzie 60 km/h i pedale w podloge

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakis czas temu sprawdzalem tak ze zatkalem waz przez przepustnica i dmuchalem zaraz za turbo... sprezarka... kolo 1 bara tam dalem i byla cisza...

a ostatnio nie zatykalem przed przepustnica... dmuchalem mozna powiedziec w silnik juz przed turbo... zatykajac tylko przewod idacy do odmy oraz chyba ten co idzie do odpowietrzenia baku "chyba" i nie bylo nigdzie slychac schodzacego powietrza.. tzn zadnego psss... jedynie to cos plumkalo w silniku ale to chyba raczej przez turbo olej cofalo... i fakt ze cisnienie sie nie utrzymywalo tylko powoli schodzilo...

---------- Post dopisany at 10:23 ---------- Poprzedni post napisany at 10:18 ----------

a tu obiecany filmik

fakt po wymianie na MACa sie poprawilo bo na starym N75 latalo az w okolice 1 bara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj ze przy spradzaniu szczelnosci trzeba odkręcić korek od wlewa oleju. Dla pewności najlepiej spryskac wszystkie wezyki woda z mydlem bo przy mniejszej dziurze nie uslyszysz psss a bedą sie robić bombelki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no z woda to sie nie bawilem... chyba bede musial tak zrobic :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprykaj wszytkie wezyki: dolot, wezyki przy dv, wszystkie podcisnienia, odma serwo, itd., itp. sprawdz jeszcze zawor dv czy sprawny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym jednak obstawiał tą sztange że sie przycina, taka malutka dziurka że wodą z mydłem trzeba ją szukac to raczej większego problemu nie robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam identyko problem tylko ze jeszcze mi spada boost do 0.3b po 3k obrotow

mam pytanie do tych co maja szczelne uklady, czy cisnienie ma sie trzymac po napompowaniu sprezarka jak w balonie? czy moze powolutku schodzic po napompowaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam identyko problem tylko ze jeszcze mi spada boost do 0.3b po 3k obrotow

mam pytanie do tych co maja szczelne uklady, czy cisnienie ma sie trzymac po napompowaniu sprezarka jak w balonie? czy moze powolutku schodzic po napompowaniu

U mnie trzymało, tzn sprężarka podłączona nie pracuje

Wysłane z mojego NovoCrystal za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a odpinałeś przewód od N75 do aktuatora ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po co?

---------- Post dopisany 20-02-2013 at 20:18 ---------- Poprzedni post napisany 18-02-2013 at 07:37 ----------

chlopaki mam szybkie pytanie i chcialbym szybka odpowiedz bo siedze akurta w garazu ;) czy jezeli turbo mi sie zaczyna otwierac juz przy 0,4 bara to tez moze byc przeladowanie? bo jakos to dla mnie nie loiczne i nie pasuje... ale wole zapytac fachowcow... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...