Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Car audio do B5 dla laika


Rekomendowane odpowiedzi

Jestem laikiem w sprawie car audio :D Mam B5 z 1998 roku, głośniki z tyłu 2 i 2 z przodu oryginały wszystkie (czyli prawdopodobnie te z Nokii z tego co wyczytalem). No ale nie satysfakcjonuje mnie zbytnio jakość dźwięku a najbardziej "głębokość" i siła bassów... powinny przechodzić mnie na wskroś :) Co byście radzili tutaj zrobić, jak zamontować ile to kosztuje i ogólnie przygarnąć mi trochę temat w szczegółach bo jak pisałem, nie znam sie na tym. z góry wielkie dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się nie znasz to naturalnym krokiem było by poszukanie w google albo na forum ale ciężko na to wpaść.

Żeby niebyło że sam OT to masz trop resztę doczytasz.

Na początek wymiana głośników w przednich drzwiach z 13cm na 16cm i jak chcesz to zrobić profi to dodatkowo ich wygłuszenie.

Drugi krok to montaż dodatkowego wzmacniacza i skrzyni (nie tuby) w bagażniku.

O wszystkim było na forum, a o zmianie głośników jest obszerny temat z foto relacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Ci napisał kłaczek84. Najpierw głośniki na przód i koniecznie wygluszone drzwi. Tylko że radio też by się przydalo jakieś lepsze jeżeli masz oryginalne. I taka moja dodatkowa rada. Jak chcesz żeby naprawdę fajnie grało to nie oszczędzaj bo z początku będzie Ci odpowiadało a potem i tak będziesz chciał wymieniać na lepsze:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja z tyłu w drzwiach też dałem 16 magnata, w półce mam elipsy sony xplode, a w bagażniku subwoofer, wzmacniacz zasila elipsy i subwoofer, ale niedługo wyjmę subwoofer bo wózek będę woził no i bobasa... ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tylne drzwi nie ma żadnego sensu.