zradek1 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 1 Fault Found: 19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal P3102 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 0.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 12.39 V Bin. Bits: 00000100 Torque: 0.0 Nm Torque: 112.2 Nm 1 Fault Found: 01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199) 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 10100001 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 45 Mileage: 1048575 km Time Indication: 0 rozłączałem już wtyczkę po d fotelem i czyściłem nic nie pomogło , błąd dalej wyskakuje.
Galetto Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal Silnik V157 klapy gaszącej brak sygnału. Przyczyn jak wiadomo może być wiele. Coś z autem dzieje się nie tak? Do sprawdzenia bezpiecznik, wtyczka przy silniczku, wiązka przewodów i sam silniczek. 01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199) Czasami bywa tak, że trzeba wymienić kostkę na nową lub troszkę w nią zaingerować. Jeśli to nie będzie kostka to być może wiązka lub coś ze sterownikiem.
zradek1 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2013 19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal Silnik V157 klapy gaszącej brak sygnału. Przyczyn jak wiadomo może być wiele. Coś z autem dzieje się nie tak? Do sprawdzenia bezpiecznik, wtyczka przy silniczku, wiązka przewodów i sam silniczek. z autem wszystko chyba ok tak mi się wydaje. Gdzie się znajdują bezpiecznik od tego? no i gdzie się znajduje klapa gasząca i silniczek. po podniesieniu maski zobaczę to ?
Galetto Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Gdzie się znajdują bezpiecznik od tego? no i gdzie się znajduje klapa gasząca i silniczek. po podniesieniu maski zobaczę to ? Powinien być w skrzynce bezpieczników tej pod maską. Możliwe, że na tym samym jest wentylator od klimy. W instrukcji chyba go nawet opisują jako bezpiecznik od zaworów sterujących. Klapa gasząca czy inaczej przepustnica znajduje się przed zaworem EGR (stojąc przed autem po lewej stronie silnika pod plastikową osłoną). Można też sprawdzić napięcie miernikiem we wtyczce pomiędzy pinem 4, a masą i pomiędzy 4,a 1 pinem przy włączonym zapłonie. Przy gaszeniu auta klapa powinna się zamykać, aby silnik łagodniej się zatrzymał. Jeżeli by się zacięła w pozycji zamkniętej mogą być problemy z uruchomieniem auta.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się