sebol78 Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 B6 i B7 to taka sama buda (na tej samej płycie podłogowej), także raczej tyle samo miejsca w środku. Latam B6 1.8T w Quattro, dorzuciłem do tego LPG i uważam ,że jest całkiem fajnie. Praktycznie samo miasto i nie wychodzi tak strasznie drogo jazda (35 zł/100km LPG). Co do awaryjności (na razie odpukać) nie ma problemów z silnikiem. Gaz znosi rewelacyjnie, pod warunkiem, że dobre podzespoły instalacji. POLECAM 1.8T QUATTRO, sama przyjemność z jazdy! Czyli spokojnie można nastawić się na coś takiego jak chcę i piszesz. Tyle że dla mnie raczej sedam no i nie za taką kasę jak kolega proponował 40 czy 50 dyszek to niestety nie naskręcam, Dla tego wspomniałem o roczniku, około 2004 (zależy co i jak się uda) Dzięki wszystkim za poradę
longerooo Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 koleżanko nawet się nie zastanawiaj tylko bierz 2.0tfsi !miałem w b6 1.8t i nie byłem z niego zadowolony(jedyny + można zamontować gaz) niebo a ziemia w porównaniu z TFSI:)przejedź się jednym i drugim a decyzja będzie prostsza:) -większa moc,moment(prawie 40km) -mniejsze spalanie(2-3litry!!!) -nowsza jednostka podatniejsza na mody -samoczynny chłodzenie turbiny po zgaszeniu silnika -mniej awaryjna(jedynie napinacz łańcucha-230zł i zawór DV-130zł)
edekxp Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Może ten 1,8T jakiś lipny był Jeździłem B8 2,0 TFSI po wirusie na 240KM i owszem z moim lepiej się zbiera ale ile więcej KM pod maską i jaki moment LPG już tu nie założy.
Prezes870 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 2 - 3 litry mniej? Chyba nie... kumplowi 1.8t pali 11 gazu w miescie to tutaj 8 bedzie palil? benzyny mu pali 9 to tutaj 6 tak?
edekxp Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 W tym B8 co pisałem znajomy jechał z Holandii i średnia spalania wyszła 7,5l Ja jak jechałem w trasie to komputer pokazał średnie 8l, ale gazu spalił około 10l i tak moim wychodzi taniej 10l LPG do 7,5l PB
rafi_a4 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 jezeli chodzi o spalanie to fakt do 2.0 tfsi idzie zalozyc gaz ale i tak musza byc wtryski chlodzone stad pobor paliwa tutaj macie o tym filmik jezeli chodzi o odczucia z jazdy to musze powiedziec ze rewelacja ja malo jezdze wiec gazu nie zakladam spalanie jest znosne jak na taka moc jak ktos ma pytania odnosnie tego silnika to jezdze nim 2 lata wiec moge cos doradzic a z auta jestem bardzo zadowolony i polecam
grzes1150 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 jezeli chodzi o spalanie to fakt do 2.0 tfsi idzie zalozyc gaz ale i tak musza byc wtryski chlodzone stad pobor paliwa tutaj macie o tym filmik jezeli chodzi o odczucia z jazdy to musze powiedziec ze rewelacja ja malo jezdze wiec gazu nie zakladam spalanie jest znosne jak na taka moc jak ktos ma pytania odnosnie tego silnika to jezdze nim 2 lata wiec moge cos doradzic a z auta jestem bardzo zadowolony i polecam nigdzie nie było mowy o cenie instalacji Ja bym nigdy do tfsi gazu nie zakładał.
edekxp Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Jaki masz przebieg?, myślę że im nowsze silniki tym bardziej wyżyłowane i chyba 500tys to nie wytrzymają
grzes1150 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Jaki masz przebieg?, myślę że im nowsze silniki tym bardziej wyżyłowane i chyba 500tys to nie wytrzymają 203tyś silnik BFB lekko wyżyłowany 200KM
edekxp Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Jaki masz przebieg?, myślę że im nowsze silniki tym bardziej wyżyłowane i chyba 500tys to nie wytrzymają 203tyś silnik BFB lekko wyżyłowany 200KM Chodziło mi o silnik TFSI rafi_a4 U siebie mam prawie 240tys 180KM i daję radę
Prezes870 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 kumpel ma w 1.8 t 380 k km i tylko turbo wymienil 50tys km temu . A TFSI przejedzie z 300k km i na szrot ; P
rafi_a4 Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Jaki masz przebieg?, myślę że im nowsze silniki tym bardziej wyżyłowane i chyba 500tys to nie wytrzymają 203tyś silnik BFB lekko wyżyłowany 200KM Chodziło mi o silnik TFSI rafi_a4 U siebie mam prawie 240tys 180KM i daję radę u siebie mam 216 tys i smiga jak ta lala
xcentriq Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Jaki masz przebieg?, myślę że im nowsze silniki tym bardziej wyżyłowane i chyba 500tys to nie wytrzymają 203tyś silnik BFB lekko wyżyłowany 200KM Chodziło mi o silnik TFSI rafi_a4 U siebie mam prawie 240tys 180KM i daję radę u siebie mam 216 tys i smiga jak ta lala Mój ma 142 tys i wczoraj zauważyłem wyciek oleju z pod uszczelki pokrywy zaworów, mam nadzieje że nie cieknie z cewki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się