maciek_S4 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Witajcie, dzisiaj jak przycisnąłem po tankowaniu na stacji zapaliła mi się pomarańczowa ikonka silnika. W Instrukcji wyczytałem, ze to problem z układem wydechowym, tak jest? na ile jest to poważna usterka? co moglo sie stać? *stosuj prosze wlasciwy prefix [Musashi]
adamq Opublikowano 23 Czerwca 2008 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Podłącz VAGa, ECU złapał błąd. Możliwe, że paliwo było złej jakości i sterownik wykrył podwyższone spalanie stukowe...
maciek_S4 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2008 Jakie paliwo lepiej lać do s4? 95, 98 czy vpower 100 na shellu? ikona pojawiła sie po zalaniu 98-ki, czyżby to paliwo było za mocne? dla bezpieczeństwa stosować normalną bezołowiową 95?
adamq Opublikowano 24 Czerwca 2008 Opublikowano 24 Czerwca 2008 Na początek podłącz furacza po VAGa jak wspomniałem wcześniej. Z tym paliwem to był tylko przykład. Jeżeli chodzi o tankowanie to na tych "drzwiczkach" od wlewu paliwa powinno być napisane. Do S4 B5 zalecają 98 oktanów.
Norbi Opublikowano 24 Czerwca 2008 Opublikowano 24 Czerwca 2008 Jakie paliwo lepiej lać do s4? 95, 98 czy vpower 100 na shellu? ikona pojawiła sie po zalaniu 98-ki, czyżby to paliwo było za mocne? dla bezpieczeństwa stosować normalną bezołowiową 95? 98 nie jest mocniejsza, tylko słabsza od 95. Ma tylko podwyzszoną odporność na spalanie stukowe i przez to silnik ciszej "łagodniej" pracuje.Tak jak to wyżej napisano musisz mieć określone na wlewie jaka wartość oktanowa zalecana jest do S4 B6 w S4 B5 jest to 98, a V- Power Racing (jedyna benzyna o podwyzszonej wartości tlenowej) daje naprawde sporego kopa, ale to w autach doładowanych
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się