Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Probem z centralnym - zamyka tylko od srodka- Problem rozwiazany :]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegow, po krotce opisze moje problem - dzisiaj rano chcac otworzyc samochod wkladam kluczyk ( centralny fabryczny bez pilota ) - zero reakcji -cisza od strony pasazaera z wielkim trudem udalo sie otworzyc chyba tam jest mechaniczne sterowanie, swoja droga dziwne ze od strony pasazera a nie od kierowcy ale nie wazne. Przycisk w drzwiach od centralnego zamyka wszystkie drzwi ( slychac pompke ) ale nie otwiera zadnych :/ dodam ze w zeszlym tygodniu ( podczas duzych mrozow ) zamek zaczal swirowac tzn podczas jazdy zamykal i naprzemiennie otwieral wszystkie drzwi wlaczajac oczywiscie przy tym cale oswietlenie ale ten problem sam ustapil wiec sprawe olalem az do dzisiaj :/ Mial ktos podobny problem? Gdzie znajduje sie pompka ? Audi A4 1.9TDi 97r Avant

Pozdrawiam

Opublikowano

odepnij aku na minute i podłącz, czasami elektornika wymaga zwykłego resetu.

Opublikowano

Dzięki za sugestie, w sobotę sprawdzę bo jutro nie mam kiedy a akumulator odłączyłem z przymusu bo pompka całkiem zwariowała- dzisiaj po pracy idę na parking i ku mojemu ZASKOCZENIU szyby były całkiem otwarte i drzwi oczywiście też :| całe szczęście że nic nie zginęło i deszcz nie padał, jednym słowem Masakra...

Opublikowano

Zobacz kable idące od drzwi kierowcy pod harmonijką czy nie są połamane.

Opublikowano

kolego Hatek odlaczenie akumulatora pomoglo i wszystko zaczelo normalnie dzialac az do nastepnego dnia, wiec chyba trzeba koniecznie zajrzec do pompki, teraz to juz bede musial przez bagaznik wchodzic bo juz nic nie dziala :/

Opublikowano

U mnie problem był podobny. Wszystkie rygle mogłem zamknąć kluczykiem(centralny był bez pilota), ale otworzyć już tylko te w które wkładałem klucz. Co prawda obyło się bez samoczynnego "świrowania" centralki. Najpierw problem robiła pompka(zimne luty), działało ok. 1,5m-ca. Później siłownik w drzwiach odmówił współpracy(elektryk wspominał coś o wysyłaniu sygnału do pompki tylko w jedną stronę).

Najlepsze rozwiązanie jakie mi zaproponowano to wstawienie centralki na pilot, teraz to ona steruje pompką i wysyła żądania otwarcia/zamknięcia zamków. Dzięki temu np. zamarznięte zamki, zachlapane klapy tylne czy zamknięty wlew paliwa nie jest problemem.

Centralka to koszt od 60zł, wstawienie ok. 100zł.

Opublikowano

Koledzy proszę o ocenę płytki, właśnie rozebrałem i na moje oko nic szczególnego tam nie ma, wirnik jest w całości sprawny

<a href="http://speedy.sh/m3H8k/P1040433.JPG">Download at SpeedyShare</a>

---------- Post dopisany 06-02-2013 at 12:00 ---------- Poprzedni post napisany 05-02-2013 at 11:01 ----------

Ok, problem rozwiazany - po wyciagnieciu plytki okazalo sie ze jest troche wilgosci na stykach oraz na samej plytce ( na tej bialej pokrywie bylo troche wilgotno ) - kilka godzin na kaloryferze rozwiazalo problem. Dzieki Wszytkim za sugestie. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...