Fr0styyy. Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Też mam coś podobnego, no ale tylko po nocy przy ujemnej temperaturze
waskivw Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 Czy aby przed spr. korekt nie kasowałeś błędów ? , bo raczej mało prawdopodobne aby wszędzie były 0
Ksiadz Opublikowano 9 Września 2013 Autor Opublikowano 9 Września 2013 Nie, tak jak włączyłem tak zrobiłem fotke. Jutro z rańca mogę powtórzyć zabieg, to będziemy mieli do porównania. Za to po południu jak odpaliłem, był niby na gazie ale jakby się dławił przy ruszaniu i prawie mi zgasł. To samo jak wsteczny wrzuciłem. Co prawda był na ssaniu. Przejechałem 90 mil czyli jakieś 150 km, świeci mi jedna dioda na przełączniku, a to jeszcze gaz z trasy, więc dziwne że tyle spalił. Czy możliwe jest że muszę wyjechać cały gaz z butli za pierwszym razem by się to jakoś ustawiło?
winczako Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 wskaznik poziomu gazu jest ani troche dokładny. Musisz mniej wiecej wiedziec ile przy danym sposobie jazdy przejzezdzasz na baku i wjezdzac na stacje w okolicy tej wartosci. U mnie to jest tylko 200-230km.
waskivw Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 Nie rób z rana tylko po jeździe na pracującym silniku , wskaźnik można skalibrować przy tankowaniu , tylko lpg wypal do min. jak podjedziesz na stacje przed zgaszeniem silnika naciśnij i trzymaj wciśnięty włącznik LPG i wtedy zgaś silnik ( trzymając wciśnięty guzik) diody powinny migać po dwie od lewej do prawej , tak zostaw i niech tankują gaz do pelna. Potem odpal i powinien rozpoznać typ czujnika i się skalibrować. Co do dławienia to opisz na LPG forum bo jak im pisałem że to auto jest wredne do strojenia to monter który Ci robił Audi ironizował że to auto jak każde inne , a jeszcze masz Hany niebieskie które jak dla mnie są za duże i na zimnym przylewa, w dodatku korekty od temp. LPG w niskich temp. nie ruszył , przyjdą zimne dni i dopiero się zacznie. Ja zimę i gorące lato mam już za sobą i raczej wiem co mówię , też z tym walczyłem. Jak możesz to odczytaj readiness czy masz same 0
Ksiadz Opublikowano 9 Września 2013 Autor Opublikowano 9 Września 2013 Ok, rozumiem. Dzięki piękne za info. Co do samych ustawień i montera, nie będę go bronił do końca, bo każdy może się mylić i coś tam skaszanić. Wiem natomiast że fassi się zna i już nie jedno robił. Montował w A6 4.2 na dokładnie takich samych ustawieniach i nie było tam problemu, ale... Jutro do niego zadzwonię i zapytam co i jak, tym bardziej jak sytuacja się powtórzy. "Readiness"? Gdzie to?
waskivw Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 silnik 01 , blok 15 readiness , blok 08 odczyt wrtosci mierzonych , blok 02 odczyt błędów , itd. Wiem ze a6 4,2 robił i a8 , ale to niestety są trochę większe budy, inne temp. pod maską.
Ksiadz Opublikowano 10 Września 2013 Autor Opublikowano 10 Września 2013 Już do niego napisałem o zaistniałym wydarzeniu. Jutro się podepnę i wrzucę fotki ;-) ---------- Post dopisany 10-09-2013 at 22:33 ---------- Poprzedni post napisany 09-09-2013 at 22:21 ---------- Pany, ile w Polsce można krzyknąć za s4 B6 2003 rok, angol, avant, nie jeździ. Do wymiany ślizgi, napinacze, zawory (ponoć 20 sztuk). Auto najechane ma 136 tyś mil. Nie wiem czy do naprawy czy na części?
Ksiadz Opublikowano 11 Września 2013 Autor Opublikowano 11 Września 2013 ała. zawory to 40 zdaje się . 22 zawory ponoć pogiętych lekko jest. Reszta ok. Ale które to bladego pojęcia nie mam.
MARCIN607 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Już do niego napisałem o zaistniałym wydarzeniu.Jutro się podepnę i wrzucę fotki ;-) ---------- Post dopisany 10-09-2013 at 22:33 ---------- Poprzedni post napisany 09-09-2013 at 22:21 ---------- Pany, ile w Polsce można krzyknąć za s4 B6 2003 rok, angol, avant, nie jeździ. Do wymiany ślizgi, napinacze, zawory (ponoć 20 sztuk). Auto najechane ma 136 tyś mil. Nie wiem czy do naprawy czy na części? Teraz jest za 22k tylko cała do,poprawek lakiernicxych i to nie anglik. Te 2600 to max ile możesz wyciągnąć.
winczako Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 kurde. ale 136k mil, to szybko ten silnik klęknął...
Ksiadz Opublikowano 11 Września 2013 Autor Opublikowano 11 Września 2013 22k zł to jest 4 klocki z hakiem funtów. Tak myślałem by za 2700 F na szybko. Jak wyliczyłem same klamoty najbardziej chodliwe, po niższych cenach do rozebrania i sprzedania (zakładając że ma się czas i miejsce) to wyszło 2800. A to bez budy, skrzyni i innych dupereli. A padła dlatego, bo te angielskie kutasy tak dbają o auta. Tak olej zmieniają, itd... Szkoda gadać, dauny. ---------- Post dopisany at 15:05 ---------- Poprzedni post napisany at 13:27 ---------- Dzisiaj z rana, na zimnym, przełączenie się na gaz - temperatura silnika 31 stopni, czzas około 2 minut, może ciut mniej. Missfire na cylindrze 1 i 3. Na ciepłym podczas jazdy do pracy, logi: jazda na benzynie: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Na gazie: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM I samo przełączenie się na gaz: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
waskivw Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 1. ten wydech już zmieniłeś, jeśli tak to czy przed montażem ? 2. widzę że korekty się pojawily i lekki rozjazd na bankach jest , ja z porannym missfire walczę i też się pojawiają , czasami myslę że to wina Techa , tak że witaj w klubie:wink: Pokaż jeszcze grupę 93, ciekawe co tam siedzi , jak tam readiness ?
Ksiadz Opublikowano 11 Września 2013 Autor Opublikowano 11 Września 2013 1. Wydechu jeszcze nie zmieniałem. Dopiero na weekend może. 2. No nie wiem, ja się nie znam, ale jak coś to będę uderzał do montera. 3. Blok 15 wrzuciłem, tam pokazuje misfire, był na 1 i 3 cylindrze. Bloku 8 i 2 nie patrzyłem. Mogę kuknąć.
waskivw Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Źle mnie zrozumialeś , Włącz VAG , wejdź w 01 czyli silnik , otworzy się strona gdzie możesz wybrać 02-odczyt błedów, 03 test elementów , 04 nastawy podstawowe , 08 odczyt wartości mierzonych (jakoś tak)itd. i między innymi blok 15 gdzie jest readiness, tam powinny przy sprawnych katach ,sondach itd. wyświetlić się na zielono 0 , jak coś nie działa jak trzeba wyświetla się 1 koloru czerwonego, w bloku 08 (odczyt wartości mierzonych) sprawdzasz sobie poszczególne grupy np. 033 korekty , 014-017 misfire,090-098 rozrząd itd. i z tych grup spr.093 będzie widać czy masz fizyczny rozjazd na Bankach.
Ksiadz Opublikowano 12 Września 2013 Autor Opublikowano 12 Września 2013 No to teraz wszystko jasne ;-) Sprawdzę jutro jeszcze raz z rana i jak już zajadę do pracy. ---------- Post dopisany 12-09-2013 at 09:14 ---------- Poprzedni post napisany 11-09-2013 at 21:51 ---------- Na zimnym: I już ciepły:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się