Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Koszty GTB + BRD + AL.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jak w temacie .

Pacjent A4 1.9 TDI AWX

Może koledzy orientują się ile może uczynić taka zabawa.

Turbo GTB 17 bądź 22 + strojenie.

Tego już nie wytrzyma sprzęgło AWX ,więc przy okazji skrzynia BRD + sprzęgło ( rok auta 2002 ,więc prawdopodobnie potrzebna będzie zmiana licznika , o ile dobrze pamiętam - więc to też trzeba doliczyć)

Jeśli miałoby być gtb17 to zostaje przy wtryskach BA , jeśli zdecydowałbym się na gtb22 to wlatują AL ( skąd brać , nowe , jakieś regenerowane , tak żeby było ok.)

Kto to może ogarnąć , skrzynie i turbo mogę robić w różnych firmach ,ale lepiej jeśli jedna firma po całości zajęłaby się tematem nawet łącznie z gratami ( skrzynia - turbo - sprzęgło - wtryski )

Pozdrawiam.

Opublikowano

Masz teraz 196km i myślisz na GTB17??

Chyba to nie ma sensu bo wydasz kase a uzyskasz 10km więcej i nawet tego nie odczujesz.

Jak chcesz dłubać dalej motor to zapodaj:

- skrzynie BRD + kompletne sprzęgło

- turbo GBT22

- pompki AL

- porting głowice

- przelotowy wydech 2,5-2,7"

Rozumię że FMIC ju masz.

Koszty takiej modyfikacji to pewnie koło 10-12tyś zł.

Uzyskasz coś koło 240km i 450nm

Potwierdzam temat w całości ogranie firma CTR w Zabrzu

Opublikowano

szybko zwiezle i na temat:wink:

osobiscie jakbym mial pchac dodatkowe 10-12 tysia, wolałbym zrobic swapa na 2,7. koszty podobne + to co sie sprzeda ze starego osprzętu

Opublikowano

Ja też kiedyś myślałem żeby do swojego zapodać większe turbo i zrobić wydech.

Mam już dużo poprobione (FMIC, skrzynie i mocne sprzegło, pompki AL) i koszty zapodania GTB22 już nie byłby tak duże.

Turbo + wydech + strojenie wyszło by koło 5000zł ale to i tak nie będzie jakieś mega szybkie auto a tylko bardziej awaryjne.

---------- Post dopisany at 09:44 ---------- Poprzedni post napisany at 09:39 ----------

szybko zwiezle i na temat:wink:

osobiscie jakbym mial pchac dodatkowe 10-12 tysia, wolałbym zrobic swapa na 2,7. koszty podobne + to co sie sprzeda ze starego osprzętu

Wszysko zależy do czego używa się auto.

Ja mam moje do jazdy na codzień i podoba mi się w nim to że już jakoś jedzie i jest bardzo oszczędne.

Nie chciał bym jeździć na codzień autem z silnikiem 2,7 bo bym nie wyrobił na paliwo.

Dlatego myślę że przdałby mi się dwa auta. Jedno oszczędne i bezawaryjne na codzien a drugie mega szybkie do zabawy ;)

Opublikowano

Oczywiście te 12 000 to kwota przy założeniu że silnik masz w 100% zdrowy :wink:

W innym wypadku trzeba liczyć dodatkową kasę na miedzy innymi : hydraulikę głowicy, czujniki, uszczelki i inne pierdoły. Niby drobne kwoty, ale jak Cię na koniec podliczy warsztat to można się zdziwić.

Silnik silnikiem, ale przy takiej mocy to już swap hamulców jest obowiązkowy czyli dodatkowe 2500 zł.

Słowem jeżeli chcesz zrobić rozsądne 200+ to musisz mieć około 15 000 - 16 000 zł luźnej gotówki.

Opublikowano

chyba się deko rozbuchaliście z tymi cenami:)

Jeśli chodzi o turbo to nie wiem czy ktoś już włożył 2260 do A4 B6 może się stać tak ze po założeniu 2260 trzeba będzie przejść na filtr stożkowy z racji braku miejsca. 1756 wchodzi bez problemu, na AL i portingowanej głowicy myślę ze da się uzyskać 220ps z bardzo mocnym dołem

Opublikowano

W sumie łatwo sobie to podliczyć

przykładowe turbo

TUNING TURBO GTB2260VK 1.9TDI ZAWÓR PODCIŚNIENIOWY (2942841215) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Sprzęgło+dwumas

SPRZĘGŁO KOŁO DWUMASOWE A4 2.0 TDI 170KM BRD BVA (2988779429) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Wtryski AL

wtryski 205/216/230/260, pompowtryski hybrydowe AL, RACE783 : Oferty specjalne - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf - pare opcji

Skrzynia

SKRZYNIA BIEGÓW AUDI S4 2.0TDI KOD HCK (2951206607) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

+ robota

+ koszty nie przewidziane

+ strojenie

- to co uda Ci sie odsprzedac

1950+25

2290+35

1460+2x25 (Koncówki FIRAD 1043 - zamiennik BOSCHowskich końcówek do pompek AL)

999+70

___________

6879zł to była by cena za same graty, oczywiscie mozesz taniej graty kupić z innego żródła, takze mysle ze 9-10koła ta cała modernizacja pójdzie:wink: w zalezności od warsztatu który wybierzesz:wink:

Opublikowano

Turbo z tej aukcji sie nie nadaje do A4 B6 jeśli mówimy o takim pacjecie.

Opublikowano
Ja też kiedyś myślałem żeby do swojego zapodać większe turbo i zrobić wydech.

Mam już dużo poprobione (FMIC, skrzynie i mocne sprzegło, pompki AL) i koszty zapodania GTB22 już nie byłby tak duże.

Turbo + wydech + strojenie wyszło by koło 5000zł ale to i tak nie będzie jakieś mega szybkie auto a tylko bardziej awaryjne.

---------- Post dopisany at 09:44 ---------- Poprzedni post napisany at 09:39 ----------

szybko zwiezle i na temat:wink:

osobiscie jakbym mial pchac dodatkowe 10-12 tysia, wolałbym zrobic swapa na 2,7. koszty podobne + to co sie sprzeda ze starego osprzętu

Wszysko zależy do czego używa się auto.

Ja mam moje do jazdy na codzień i podoba mi się w nim to że już jakoś jedzie i jest bardzo oszczędne.

Nie chciał bym jeździć na codzień autem z silnikiem 2,7 bo bym nie wyrobił na paliwo.

Dlatego myślę że przdałby mi się dwa auta. Jedno oszczędne i bezawaryjne na codzien a drugie mega szybkie do zabawy ;)

wiadomo..:wink: zawsze jest jakies ale, zawsze jakies plusy i minusy sa.

wydaje mi sie ze BRD jest wystarczajacym setupem na +/- 200 i wiecej nie ma sensu pakowac:wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...