Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Gwint czy kit?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam kupilem gwint technixa do a4 b5

i mam jeszcze sprezyny -40 w garazu

moje amory w audi seryjne maja 75/80 % sprawnosci

powie mi ktos co lepiej zalozyc?

gwint czy sprezyny -40 na moje amory ?

auto chce obnizyc zeby dalo sie jezdzic po naszych drogach

moze ktos ma gwint u siebie i jak sie jezdzi?

Opublikowano

seryjne amortyzatory nie pozyja chyba za dlugo przy obnizeniu -40 :eusathink:

Opublikowano

na stronie mts technix czytalem ze ori amory mozne do sprezyn zakladac

chodzi mi o komfort jazdy glównie na gwincie i na kicie jaki jest ? bo nie chce zaraz wahaczy wymieniac ;p

Opublikowano

Załóż najpierw gwint a jak coś ci nie będzie pasowało to załóż te sprężyny -40 na ori amorki i sam stwierdzisz co jest lepsze dla ciebie.

Ja bym na twoim miejscu tak zrobił bo roboty przy tym nie wiele a własne odczucia są bezcenne:naughty:

Opublikowano

no i chyba tak zrobie bedzie to najlepsze rozwiazanie ;)

ale chcialem zapytac posiadaczy gwintow jak im sie jezdzi;d

Opublikowano

Ja śmigam na gwincie. Zimą podkręcam do góry dla lepszego komfortu za to na sezon autko idzie w dół kosztem komfortu. Trzeba na naszych drogach uważać na dziury i inne uniedogodnienia ale idzie się przyzwyczaić. Każdemu się inaczej jeździ, jest twardo ale cieszy oko furka na glebie :D

Opublikowano

a jak z wahaczami ?

Opublikowano

Póki co bez problemów i oby jak najdłużej. Wiadomo na gwincie bardziej cierpią ale jak jeździsz z głową to na pewno będą służyć.

Opublikowano
witam kupilem gwint technixa do a4 b5

i mam jeszcze sprezyny -40 w garazu

moje amory w audi seryjne maja 75/80 % sprawnosci

powie mi ktos co lepiej zalozyc?

gwint czy sprezyny -40 na moje amory ?

auto chce obnizyc zeby dalo sie jezdzic po naszych drogach

moze ktos ma gwint u siebie i jak sie jezdzi?

mialłem ten gwint w b5 - to nic specjalnego... zakładaj kit -40 :wink:

Opublikowano
witam kupilem gwint technixa do a4 b5

i mam jeszcze sprezyny -40 w garazu

moje amory w audi seryjne maja 75/80 % sprawnosci

powie mi ktos co lepiej zalozyc?

gwint czy sprezyny -40 na moje amory ?

auto chce obnizyc zeby dalo sie jezdzic po naszych drogach

moze ktos ma gwint u siebie i jak sie jezdzi?

mialłem ten gwint w b5 - to nic specjalnego... zakładaj kit -40 :wink:

Co masz na myśli pisząc: "nic specjalnego"? :eusathink: Wiadomo szału pewnie nie robi bo to najtańszy gwint dostępny na allego.

Miałeś z nim jakieś niemiłe doświadczenia?

Opublikowano
witam kupilem gwint technixa do a4 b5

i mam jeszcze sprezyny -40 w garazu

moje amory w audi seryjne maja 75/80 % sprawnosci

powie mi ktos co lepiej zalozyc?

gwint czy sprezyny -40 na moje amory ?

auto chce obnizyc zeby dalo sie jezdzic po naszych drogach

moze ktos ma gwint u siebie i jak sie jezdzi?

mialłem ten gwint w b5 - to nic specjalnego... zakładaj kit -40 :wink:

Co masz na myśli pisząc: "nic specjalnego"? :eusathink: Wiadomo szału pewnie nie robi bo to najtańszy gwint dostępny na allego.

Miałeś z nim jakieś niemiłe doświadczenia?

Było nisko i twardo- to zalety. A teraz wady: przód skrzypiał przy skręcaniu i nierównościach, tylne amory nie pasują do górnych mocowań przez co trzeba się okombinować. Puźniej już wiedziałem dla czego ludzie sprzedają prawie nówke gwint za 1/3 ceny :grin:

Znacznie lepiej polować na używkę KW lub Koni jeśli już myślimy o gwincie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...