DraKio Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 witam kupilem gwint technixa do a4 b5 i mam jeszcze sprezyny -40 w garazu moje amory w audi seryjne maja 75/80 % sprawnosci powie mi ktos co lepiej zalozyc? gwint czy sprezyny -40 na moje amory ? auto chce obnizyc zeby dalo sie jezdzic po naszych drogach moze ktos ma gwint u siebie i jak sie jezdzi?
norka Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 seryjne amortyzatory nie pozyja chyba za dlugo przy obnizeniu -40
DraKio Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Opublikowano 3 Lutego 2013 na stronie mts technix czytalem ze ori amory mozne do sprezyn zakladac chodzi mi o komfort jazdy glównie na gwincie i na kicie jaki jest ? bo nie chce zaraz wahaczy wymieniac ;p
LUKASZ1989 Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 Załóż najpierw gwint a jak coś ci nie będzie pasowało to załóż te sprężyny -40 na ori amorki i sam stwierdzisz co jest lepsze dla ciebie. Ja bym na twoim miejscu tak zrobił bo roboty przy tym nie wiele a własne odczucia są bezcenne:naughty:
DraKio Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Opublikowano 3 Lutego 2013 no i chyba tak zrobie bedzie to najlepsze rozwiazanie ale chcialem zapytac posiadaczy gwintow jak im sie jezdzi;d
marcin303 Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 Ja śmigam na gwincie. Zimą podkręcam do góry dla lepszego komfortu za to na sezon autko idzie w dół kosztem komfortu. Trzeba na naszych drogach uważać na dziury i inne uniedogodnienia ale idzie się przyzwyczaić. Każdemu się inaczej jeździ, jest twardo ale cieszy oko furka na glebie
marcin303 Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 Póki co bez problemów i oby jak najdłużej. Wiadomo na gwincie bardziej cierpią ale jak jeździsz z głową to na pewno będą służyć.
grzes1150 Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 witam kupilem gwint technixa do a4 b5i mam jeszcze sprezyny -40 w garazu moje amory w audi seryjne maja 75/80 % sprawnosci powie mi ktos co lepiej zalozyc? gwint czy sprezyny -40 na moje amory ? auto chce obnizyc zeby dalo sie jezdzic po naszych drogach moze ktos ma gwint u siebie i jak sie jezdzi? mialłem ten gwint w b5 - to nic specjalnego... zakładaj kit -40
LUKASZ1989 Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 witam kupilem gwint technixa do a4 b5i mam jeszcze sprezyny -40 w garazu moje amory w audi seryjne maja 75/80 % sprawnosci powie mi ktos co lepiej zalozyc? gwint czy sprezyny -40 na moje amory ? auto chce obnizyc zeby dalo sie jezdzic po naszych drogach moze ktos ma gwint u siebie i jak sie jezdzi? mialłem ten gwint w b5 - to nic specjalnego... zakładaj kit -40 Co masz na myśli pisząc: "nic specjalnego"? Wiadomo szału pewnie nie robi bo to najtańszy gwint dostępny na allego. Miałeś z nim jakieś niemiłe doświadczenia?
grzes1150 Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 witam kupilem gwint technixa do a4 b5i mam jeszcze sprezyny -40 w garazu moje amory w audi seryjne maja 75/80 % sprawnosci powie mi ktos co lepiej zalozyc? gwint czy sprezyny -40 na moje amory ? auto chce obnizyc zeby dalo sie jezdzic po naszych drogach moze ktos ma gwint u siebie i jak sie jezdzi? mialłem ten gwint w b5 - to nic specjalnego... zakładaj kit -40 Co masz na myśli pisząc: "nic specjalnego"? Wiadomo szału pewnie nie robi bo to najtańszy gwint dostępny na allego. Miałeś z nim jakieś niemiłe doświadczenia? Było nisko i twardo- to zalety. A teraz wady: przód skrzypiał przy skręcaniu i nierównościach, tylne amory nie pasują do górnych mocowań przez co trzeba się okombinować. Puźniej już wiedziałem dla czego ludzie sprzedają prawie nówke gwint za 1/3 ceny Znacznie lepiej polować na używkę KW lub Koni jeśli już myślimy o gwincie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się