edekxp Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Jak wybierzesz nawet 1997 to zawieszenie jest to samo Wracając do obcierania, może tylko osłona pod silnikiem się poluzowała (opadła) sprawdzałeś?
cabanmat Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Opublikowano 9 Lutego 2013 Czy sprawdzałem.... oglądałem od spodu i nic nie wisiało... ---------- Post dopisany at 10:22 ---------- Poprzedni post napisany at 10:15 ---------- Przeglądam Etkę i nie ma tam sprężyn z oznaczeniem : 2 paki barwne : biały 1 pasek barwy : fioletowy (chyba taki mam na sprężynie, czy to różowy?) ---------- Post dopisany at 10:32 ---------- Poprzedni post napisany at 10:22 ---------- Nie ma tam sprężyn o oznaczeniu 2 kropki białe, 1 kropka różowa
edekxp Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Jak nie ma grupa 4 rysunek 411-00 6 wiersz od góry Nie ma tam sprężyn o oznaczeniu 2 kropki białe, 1 kropka różowa A co ty czytasz od tyłu?
cabanmat Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Opublikowano 9 Lutego 2013 Owszem jest jeden pasek fioletowy, dwa białe, ale... Pytanie czy kolor na mojej sprężynie to fioletowy czy różowy ? Jak różowy, to nie ma w tym porównaniu sprężyn z oznaczeniem : różowy-biały-biały
edekxp Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 skoro nie ma różowych to jest fioletowy -jasny:wink:
cabanmat Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Opublikowano 14 Lutego 2013 Więc zostajemy przy opcji że jest to oznaczenie : fioletowy-biały-biały? Daltonistą nie jestem ale mi to bardziej wygląda na różowy niż na fioletowy ;-) Pytam się bo zauważyłem że sprężyny z oznaczeniem różowym są krótsze niż te 370mm Jest jakaś ETKA Online w której szuka się części po VIN'ie ? Oficjalnie chodzi o te sprężyny ? ---------- Post dopisany 14-02-2013 at 23:49 ---------- Poprzedni post napisany 09-02-2013 at 18:37 ---------- Na przód założyłem sprężyny KYB RG1646 Jak mierzyliśmy z mechanikiem to ori sprężyna miała 32cm długości i 5 zwojów. Katalogowo powinna mieć 32,5cm ale jakby poleżała to pewnie 0,5cm by urosła. Nowe KYB mają 35cm długości i 6 zwojów. Przód auta podniósł się z 1,5cm (razem z wymianą poduszek amortyzatorów). Ale nadal ociera mi osłona, może już nie tak ale coś tam zaczepi... Nie wiem czy moje problemy nie znikną z nadejściem wiosny i założeniem opon letnich 205/60/R15 Aktualnie jeżdżę na 185/65/R15 Amortyzatorów nie będę zmieniał... mam oryginalne VW-OOOO
edekxp Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Sprawdzałeś tą osłonę dokładnie, może się wykrzywiła, albo w śniegu cofałeś i zaczepiłeś. Niepotrzebnie sprężyny wymieniłeś , stare pewnie jeszcze są dobre W A3 osłona pod silnikiem składa się z trzech części pierwsza to duża osłona pod silnikiem drugie dwie to boki przykrecane - właściwie zakładane na spinki do podłużnicy - może ci się obsunęły, jak tak, to i duża osłona poszła do dołu Letnie 205/60 R15 mają większą średnicę o 5mm, czyli auto podniesie się teoretycznie o 2,5mm - zależy jakie mają bieżniki Moim zdaniem i tak będzie obcierać
cabanmat Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Opublikowano 15 Lutego 2013 Hmm... już powiem jak wygląda sprawa z osłonami. Tak zgadza się u mnie dokładnie są dwie boczne osłony oraz jedna centralna (jak można tak ją nazwać). Dokładnie jak na zdjęciu. Oglądaliśmy to z mechanikiem i tak : Dolna osłona jest cała, ale po stronie pasażera jest rozpieprzone mocowanie... Wyglądało to tak że była śruba w osłonie do niczego przymocowana. Mechanik pobawił się, i jakoś to ogarną (blaszkami, przedłużkami itp). Natomiast było widać, że trze raczej po stronie kierowcy. Fakt... Jak kiedyś wracałem autem to coś mi strzeliło i może to była lewa strona osłon (pod pasażerem) Wtedy zaczęły się chyba moje problemy z ocieraniem... Auto aż poderwało się do góry... myślałem że rozrząd mi wystrzelił Kurde więc mówicie że to może być wina osłon ? Jak to sprawdzić ? Ile kosztuje taki zestaw osłon do TDI ? Podobno do TDI osłony są dodatkowo wyciszone. Może ja szukam przyczyn w zawieszeniu a winne są po prostu osłony Reasumując oglądaliśmy to i niby wszystko się trzyma, no nie licząc biednej strony pasażera ale to milimetry który zostały już usunięte.
edekxp Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Myślę że wina jest tych osłon. Osłony kosztują około 100zł, oczywiście nie oryginał.Mam u siebie w 1.8 AGN firmy Plast czy jakoś tak i spisują się dobrze. U ciebie może jest przesunięte mocowanie i dlatego lipa. Przecież to wystarczy się zchylić i zobaczyć ile wystaje poniżej dolnej lini zderzaka. Wysłane z mojego U8815 za pomocą Tapatalk
cabanmat Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Opublikowano 15 Lutego 2013 Jak zrobić zdjęcie aby ktoś mógł to ocenić ?
edekxp Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Jak zrobić zdjęcie aby ktoś mógł to ocenić ? Połóż się przed zderzakiem i zrób zdjecie od spojlera w dół, łapiąc osłonę silnika. Nie wiem czy aparatem da sie to równo odmierzyć. Może zmierz dół zderzaka do ziemi, a potem osłona ziemia, po obu stronacz - lewa prawa Jak znajdę czas to podam Ci ile u mnie wynosi odległosć osłony do podłoża Wysłane z mojego NovoCrystal za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się