oborek 0 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Witam koledzy mam problem po zrobieniu moda na 204km i 430Nm czuć wibracje na 4,5 biegu 1800-2000 obrotów. Stawiałem na sprzęgło wymieniłem komplet z kołem zamachowych i dalej to samo, poduszki na silniku i skrzyni ok, przeguby też Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Spory Nm pewnie do tego wstający prawie w pionie i dwumas nie wyrabia Pokaż wykres z hamowni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 dwumasik:wink: chyba za duzo koxu masz z dołu. musisz podjechac do tunera na korekte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 A gdzie czujesz te wibracje? z tyłu, czy od silnika/skrzyni? Niekoniecznie musi to być od razu dwumas... może to być też półośka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 może daje o sobie znać wał napędowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 może daje o sobie znać wał napędowy Może i podpora wału kiepsko trzyma ale mimo wszystko obstawiam zrypany soft i dwumas nie daje rady Daj ten wykres Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oborek 0 Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Wibracje czuć od skrzyni na starym sprzęgle było podobnie z tym że bardziej trzepało, podporę wału też sprawdzałem i jest ok. ---------- Post dopisany 08-02-2013 at 06:52 ---------- Poprzedni post napisany 07-02-2013 at 23:08 ---------- Dzisiaj jadę do tunera na korektę softu. ---------- Post dopisany 09-02-2013 at 17:00 ---------- Poprzedni post napisany 08-02-2013 at 06:52 ---------- Problem rozwiązany zmniejszenie momentu na początku i przesunięcie go na wyższe obroty, auto słabiej idzie dołem, ale za to górę ma mocną i co najważniejsze nie wibruje:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 pewnie na pierwotnym sofcie było z 400 Nm przy 2000:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 u mnie jest 390Nm przy 2000rpm i nic nie wibruje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek4net 5 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 logi dynamiczne ze wskazaniem na 011D, wykres (jezeli te konie nie sa deklarowane...) - w nim widac moze czy wykres poszarpany... lub telefon do wrozki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się