Jump to content
0
marcelinho

drgania podczas hamowania po wymianie wahaczy

Recommended Posts

witam wszystkich.już myślałem że mam z głowy wszelkie problemy i rzeczywiście stuki ustały .wymienione dwa banany końcówka dwa drążki i tylny lewy krótki wahacz.niestety po wyjechaniu z warsztatu przy hamowaniu odczuwalne są wibracje na oponach.i nie kierownicy tylko właśnie kołach.czy geometria tu pomoże?i proszę nie pisać żebym sprawdził tarcze i klocki bo samochód przed wjechaniem na kanał zachowywał się ok.na pewno jest tylny prawy zacisk do zrobienia i poczytałem że to może mieć wpływ na zachowanie przodu.byłby to jednak dziwny zbieg okoliczności gdyby teraz w taki sposób dał o sobie znać.ale chyba niewykuczone


2b64a64b41961b1am.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli wymieniane były drążki kierownicze geometrie trzeba zrobić . Powinno to rozwiązać problem


A6 C6 FL 3.0 TDI 240PS QUATTRO

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzięki za zainteresowanie tematem :banan:. właśnie wiele by na to wskazywało, bo wahacze robiłem pare razy i nigdy nie było czegoś takiego a drążki pierwszy raz.jutro geometria i zobaczymy.


2b64a64b41961b1am.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po wymianie wahaczy przod zrobil sie zapewne sztywniejszy, co spowodowalo powstanie nastepnego luzu :)

Przerabialem ten temat u siebie.

Tez tak mowilem z tarczami na przodzie, niestety wymiana mnie nie ominela. 288 pala sie na potege :kwasny:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale jakiego nastepnęgo luzu?czy mam rozumieć że mam problem z tarczami?


2b64a64b41961b1am.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

niestety jeśli podczas hamowania ci zaczęło tłuc i szarpać kierownica to prawdopodobnie masz pogięte tarcze , a nawet może być tak że pedał hamulca pulsuje.

niestety bez wymiany tarcz i klocków się nie obędzie.

A zbieżność i tak nie ma tu nic do tego , a geometrii się nie ustawia w naszych modelach,jak coś jest nie tak to wymiana ukrzywionego bądź zużytego wahacza załatwia sprawę.


KUPIĘ felgi kute 16" z A8 D2 - fasolki mogą być z zimówkami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak zbieżność nie ma nic do wymiany końcówek drążków?? Miał dobrze wymienił końcówki ma źle i podczas wymiany drążków tarcze się pokrzywiły ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
a geometrii się nie ustawia w naszych modelach

????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli mówimy o A4 B5 to moim zdaniem podczas naprawy zawieszenia obróciła sie tarcza hamulcowa względem piasty i dostał sie piach bądz rdza między płaszczyznę tarczy i piasty i daje to objaw zgiętej tarczy to bolączka audi dlatego VW i skoda wprowadziły śruby łączące tarcze z piastą. Po wymianie końcówki drążka konieczne jest sprawdzenie zbieżności lecz nieprawidłowa zbieżność daje inne objawy

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jakie objawy daje nieprawidlowa zbieznosc??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...