egon47 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 hehe teraz tez jestes moim ze usunelem :polew: Zart :polew:
Pucek Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 buhehhehe dobra, to dam Ci sie objechać
egon47 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 buhehhehe dobra, to dam Ci sie objechać tak szczarze to zmierzyl bym sie z Toba przed programem jak chodzi moja seria [br]Dopisany: 28 Grudzień 2009, 16:00_________________________________________________tylko z rolki bo trakcji niemam ;(
egon47 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 mowie z rolki [br]Dopisany: 28 Grudzień 2009, 16:03_________________________________________________dobra ide do wanny jaja wymoczyc bede za jakies 15 min
SoMeS Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 dobry Pucek daj znać jak będziesz bo mam sprawę
SoMeS Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 powiedz mi jak podłączałeś ten zegarek do podciśnienia? :gwizdanie: [br]Dopisany: 28 Grudzień 2009, 17:41_________________________________________________gdzie się wpiąłęś z zasilaniem itd :gwizdanie:
Pucek Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 rozcinasz przewód z podciśnienia, wkładasz w niego trójnik i z trójnika jedziesz z wężykiem do sensosa, z sensora tym kabelkiem do kabiny prosto do wskaźnika podłączenie, u mnie były 4 kabelki: czarny - masa czerwony - plus biały - białe podświetlenie pomarańczowy - czerwone podświetlenie masa do masy, czerwony to stały plus - pewnie wiesz gdzie go dostać no i ja podłączyłem biały żeby mieć białe podświetlenie do skrzynki bezpieczników gdzie po przekręceniu kluczyka i po kręceniu rozrusznikiem napięcie się nie traci
Patrikos28 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 rozcinasz przewód z podciśnienia, wkładasz w niego trójnik i z trójnika jedziesz z wężykiem do sensosa, z sensora tym kabelkiem do kabiny prosto do wskaźnika podłączenie, u mnie były 4 kabelki: czarny - masa czerwony - plus biały - białe podświetlenie pomarańczowy - czerwone podświetlenie masa do masy, czerwony to stały plus - pewnie wiesz gdzie go dostać no i ja podłączyłem biały żeby mieć białe podświetlenie do skrzynki bezpieczników gdzie po przekręceniu kluczyka i po kręceniu rozrusznikiem napięcie się nie traci Cóż za profesjonalny opis
Pucek Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 rozcinasz przewód z podciśnienia, wkładasz w niego trójnik i z trójnika jedziesz z wężykiem do sensosa, z sensora tym kabelkiem do kabiny prosto do wskaźnika podłączenie, u mnie były 4 kabelki: czarny - masa czerwony - plus biały - białe podświetlenie pomarańczowy - czerwone podświetlenie masa do masy, czerwony to stały plus - pewnie wiesz gdzie go dostać no i ja podłączyłem biały żeby mieć białe podświetlenie do skrzynki bezpieczników gdzie po przekręceniu kluczyka i po kręceniu rozrusznikiem napięcie się nie traci Cóż za profesjonalny opis profesjonalny? nie powiedział bym
SoMeS Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 rozcinasz przewód z podciśnienia, wkładasz w niego trójnik i z trójnika jedziesz z wężykiem do sensosa, z sensora tym kabelkiem do kabiny prosto do wskaźnika podłączenie, u mnie były 4 kabelki: czarny - masa czerwony - plus biały - białe podświetlenie pomarańczowy - czerwone podświetlenie masa do masy, czerwony to stały plus - pewnie wiesz gdzie go dostać no i ja podłączyłem biały żeby mieć białe podświetlenie do skrzynki bezpieczników gdzie po przekręceniu kluczyka i po kręceniu rozrusznikiem napięcie się nie traci tzn ja mam wyjście na flanszy więc żadnego kabelka nie ciąłem... z resztą zobacz sam: dobrze to podłączyłem? tam ma być ten filterek taki po drodze? dalej ten wężyk idzie do do tego sensorka a z niego już kabelek do zegara
Pucek Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 no i dobrze filterek możesz założyć, ale ja mam bez, Gregory też
SoMeS Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 tylko że mi nie pokazuje ile barów jak mu gazu depnę więc coś tam jest nie tak samego zegara jeszcze nie zamontowałem tylko podłączałem go na chwilę na próbę
Patrikos28 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Co Somes za mało dmucha pewnie Turbo zdechło
SoMeS Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 cały czas wskazówka tam na samym dole a mogą być przyczyną kabelki? bo ja jak podłączałem to do aku tylko i jeden kabelek odpowiedzialny z "-" do minusa a pozostałe 3 do plusa[br]Dopisany: 28 Grudzień 2009, 18:04_________________________________________________ Co Somes za mało dmucha pewnie Turbo zdechło zamknij się...
Pucek Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 SoMeS, dobrze masz, podczas postoju to masz podciśnienie, czyli pokazuje na minusie, jak dasz max obroty to na wskaźniku powinno wpaść do max 0 przejedz się, a zobaczysz że wszystko działa
Patrikos28 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 co prawda boli moze masz SDI na aułtomacie :gwizdanie:
SoMeS Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 SoMeS, dobrze masz, podczas postoju to masz podciśnienie, czyli pokazuje na minusie, jak dasz max obroty to na wskaźniku powinno wpaść do max 0 przejedz się, a zobaczysz że wszystko działa no właśnie na postoju miałem na minusie a jak butowałem mocno (też na postoju) to wskakiwała wskazówka w okolice zera... ale to ona tam dalej nie idzie żeby mi pokazywała przykładowo 1,3bara? (bo tyle turbo na maxymalnych obrotach mi teraz gwizda) [br]Dopisany: 28 Grudzień 2009, 18:11_________________________________________________ co prawda boli moze masz SDI na aułtomacie :gwizdanie: to SDI Twoje apu pogrąży na następnym spocie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się