Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY ŚLĄSKIE - każdy piątek, godz.18.00 - C.H. FORUM GLIWICE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hehe teraz tez jestes moim ze usunelem :polew: :polew: :polew:

Zart :polew: :polew: :polew:

  • Odpowiedzi 124.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • miron78

    11983

  • Pucek

    11721

  • Guregoru

    10138

  • diman

    7415

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

buhehhehe

dobra, to dam Ci sie objechać :polew:

Opublikowano

buhehhehe

dobra, to dam Ci sie objechać :polew:

tak szczarze to zmierzyl bym sie z Toba przed programem jak chodzi moja seria :naughty:[br]Dopisany: 28 Grudzień 2009, 16:00_________________________________________________tylko z rolki bo trakcji niemam ;(

Opublikowano

a mi sie sprzęgło kończy :polew:

Opublikowano

mowie z rolki :decayed::tongue4:[br]Dopisany: 28 Grudzień 2009, 16:03_________________________________________________dobra ide do wanny jaja wymoczyc bede za jakies 15 min :tongue4:

Opublikowano

dobry :hi:

Pucek daj znać jak będziesz bo mam sprawę :)

Opublikowano

no jestem :gwizdanie:

Opublikowano

powiedz mi jak podłączałeś ten zegarek do podciśnienia? :gwizdanie:

[br]Dopisany: 28 Grudzień 2009, 17:41_________________________________________________gdzie się wpiąłęś z zasilaniem itd :gwizdanie:

Opublikowano

rozcinasz przewód z podciśnienia, wkładasz w niego trójnik i z trójnika jedziesz z wężykiem do sensosa, z sensora tym kabelkiem do kabiny prosto do wskaźnika

podłączenie, u mnie były 4 kabelki:

czarny - masa

czerwony - plus

biały - białe podświetlenie

pomarańczowy - czerwone podświetlenie

masa do masy, czerwony to stały plus - pewnie wiesz gdzie go dostać no i ja podłączyłem biały żeby mieć białe podświetlenie do skrzynki bezpieczników gdzie po przekręceniu kluczyka i po kręceniu rozrusznikiem napięcie się nie traci

Opublikowano

rozcinasz przewód z podciśnienia, wkładasz w niego trójnik i z trójnika jedziesz z wężykiem do sensosa, z sensora tym kabelkiem do kabiny prosto do wskaźnika

podłączenie, u mnie były 4 kabelki:

czarny - masa

czerwony - plus

biały - białe podświetlenie

pomarańczowy - czerwone podświetlenie

masa do masy, czerwony to stały plus - pewnie wiesz gdzie go dostać no i ja podłączyłem biały żeby mieć białe podświetlenie do skrzynki bezpieczników gdzie po przekręceniu kluczyka i po kręceniu rozrusznikiem napięcie się nie traci

Cóż za profesjonalny opis :naughty:

Opublikowano

rozcinasz przewód z podciśnienia, wkładasz w niego trójnik i z trójnika jedziesz z wężykiem do sensosa, z sensora tym kabelkiem do kabiny prosto do wskaźnika

podłączenie, u mnie były 4 kabelki:

czarny - masa

czerwony - plus

biały - białe podświetlenie

pomarańczowy - czerwone podświetlenie

masa do masy, czerwony to stały plus - pewnie wiesz gdzie go dostać no i ja podłączyłem biały żeby mieć białe podświetlenie do skrzynki bezpieczników gdzie po przekręceniu kluczyka i po kręceniu rozrusznikiem napięcie się nie traci

Cóż za profesjonalny opis :naughty:

profesjonalny? nie powiedział bym :tongue4:

Opublikowano

rozcinasz przewód z podciśnienia, wkładasz w niego trójnik i z trójnika jedziesz z wężykiem do sensosa, z sensora tym kabelkiem do kabiny prosto do wskaźnika

podłączenie, u mnie były 4 kabelki:

czarny - masa

czerwony - plus

biały - białe podświetlenie

pomarańczowy - czerwone podświetlenie

masa do masy, czerwony to stały plus - pewnie wiesz gdzie go dostać no i ja podłączyłem biały żeby mieć białe podświetlenie do skrzynki bezpieczników gdzie po przekręceniu kluczyka i po kręceniu rozrusznikiem napięcie się nie traci

tzn ja mam wyjście na flanszy więc żadnego kabelka nie ciąłem...

z resztą zobacz sam:

0b4b9e50cb969294med.jpg

dobrze to podłączyłem? tam ma być ten filterek taki po drodze? dalej ten wężyk idzie do do tego sensorka a z niego już kabelek do zegara :mysli:

Opublikowano

no i dobrze :)

filterek możesz założyć, ale ja mam bez, Gregory też :wink4:

Opublikowano

tylko że mi nie pokazuje ile barów jak mu gazu depnę więc coś tam jest nie tak :mysli:

samego zegara jeszcze nie zamontowałem tylko podłączałem go na chwilę na próbę

Opublikowano

cały czas wskazówka tam na samym dole :mysli:

a mogą być przyczyną kabelki? bo ja jak podłączałem to do aku tylko i jeden kabelek odpowiedzialny z "-" do minusa a pozostałe 3 do plusa[br]Dopisany: 28 Grudzień 2009, 18:04_________________________________________________

Co Somes za mało dmucha :naughty:

pewnie Turbo zdechło :tongue4:

zamknij się...

:polew:

Opublikowano

SoMeS, dobrze masz, podczas postoju to masz podciśnienie, czyli pokazuje na minusie, jak dasz max obroty to na wskaźniku powinno wpaść do max 0

przejedz się, a zobaczysz że wszystko działa :)

Opublikowano

SoMeS, dobrze masz, podczas postoju to masz podciśnienie, czyli pokazuje na minusie, jak dasz max obroty to na wskaźniku powinno wpaść do max 0

przejedz się, a zobaczysz że wszystko działa :)

no właśnie na postoju miałem na minusie a jak butowałem mocno (też na postoju) to wskakiwała wskazówka w okolice zera...

ale to ona tam dalej nie idzie żeby mi pokazywała przykładowo 1,3bara? (bo tyle turbo na maxymalnych obrotach mi teraz gwizda) :mysli:[br]Dopisany: 28 Grudzień 2009, 18:11_________________________________________________

co prawda boli :naughty:

moze masz SDI na aułtomacie :gwizdanie:

:polew:

to SDI Twoje apu pogrąży na następnym spocie :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...