Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY ŚLĄSKIE - każdy piątek, godz.18.00 - C.H. FORUM GLIWICE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tomek - utrzyj wszystkim nosa i idź w 20 cali - a przy kapciu 265 do żadnej dziury nie wpadniesz bo po wszystkich będziesz przejeżdżał :decayed:

  • Odpowiedzi 124.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • miron78

    11982

  • Pucek

    11719

  • Guregoru

    10138

  • diman

    7415

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

16 nie miałem -więc nic nie powiem ale na pewno stabilniej auto jedzie na 17 w porównaniu do 15 , które miałem :embarrassed:[br]Dopisany: 05 Luty 2012, 23:34_________________________________________________

Tomek - utrzyj wszystkim nosa i idź w 20 cali - a przy kapciu 265 do żadnej dziury nie wpadniesz bo po wszystkich będziesz przejeżdżał :decayed:

no i profil oponki jak paczka fajek :decayed:

Opublikowano

Czym szersza opona i niższy profil tym auto stabilniejsze i w zakrętach zaczyna się bardziej lepić.Z tym, że co do wyglądu i komfortu to znaczenie ma zawias.Standard zawias to komfort będzie ok., gorzej z wyglądem.

Opublikowano

pier**licie o tym prowadzeniu jakby każdy się ścigał w zakrętach :gwizdanie:

Najważniejszy jest bdb stan opon i trochę respektu na drodze :wink4:[br]Dopisany: 05 Luty 2012, 23:43_________________________________________________

kup bez napinki dobre 16" i nie będziesz żałował.

Powiem, Ci szczerze, że ja czuję w ciul różnicy między 16 a 17" u siebie ( na korzyść 16)

Jeśli miałby drugi raz kupować 17, to bym nie kupił

Jeśli chcesz to mogę Ci opchnąć 17" Avusy, z nowymi oponami :wink4:

I jeszcze jedno, różnica w komforcie? A jak prowadzenie? :naughty:

Avus jest mega inny :wink4:[br]Dopisany: 05 Luty 2012, 23:43_________________________________________________

kup bez napinki dobre 16" i nie będziesz żałował.

Powiem, Ci szczerze, że ja czuję w ciul różnicy między 16 a 17" u siebie ( na korzyść 16)

Jeśli miałby drugi raz kupować 17, to bym nie kupił

Jeśli chcesz to mogę Ci opchnąć 17" Avusy, z nowymi oponami :wink4:

Hał macz?

Mi się ten wzór podoba :naughty:

http://allegro.pl/felgi-19-audi-z-oponami-michelin-system-pax-i2095344605.html

za same opony dałem w lato 1700zł :wink4: ......

Opublikowano

Tomek - utrzyj wszystkim nosa i idź w 20 cali - a przy kapciu 265 do żadnej dziury nie wpadniesz bo po wszystkich będziesz przejeżdżał :decayed:

Przyjdzie wiosna to przymierzę od Ciebie kółko i się zobaczy :naughty:

Opublikowano

1be powinno być ok do 17 na 225/45 lub do 18 na 225/40

Opublikowano

Najważniejszy jest bdb stan opon i trochę respektu na drodze :wink4:

Gorzej jak jakieś narty zaczną latać na drodze, nie :decayed:

Opublikowano

stanley no powiem Ci ,że nieraz :wink4: się zdarzy kilka szybkich łuków zrobić w trasie [br]Dopisany: 05 Luty 2012, 23:47_________________________________________________i zupełnie inaczej autko pojedzie na 15 ,a inaczej na 17

Opublikowano

stanley no powiem Ci ,że nieraz :wink4: się zdarzy kilka szybkich łuków zrobić w trasie [br]Dopisany: 05 Luty 2012, 23:47_________________________________________________i zupełnie inaczej autko pojedzie na 15 ,a inaczej na 17

Tu się zgodzę w 100% z Tobą. Ostatnio jak wracaliśmy z Żor to w tych łukach na A1 przy 240km/h na 15" czułem się niezbyt pewnie ale latem na 16" już się jechało dobrze :naughty:

Opublikowano

stanley no powiem Ci ,że nieraz :wink4: się zdarzy kilka szybkich łuków zrobić w trasie [br]Dopisany: 05 Luty 2012, 23:47_________________________________________________i zupełnie inaczej autko pojedzie na 15 ,a inaczej na 17

15, a 17 to jest przepaść - zarówno jeśli chodzi o prowadzenie, jak i o osiągi :wink4:

wolę przejechać wolnij zakręt, niż słuchać przez pół roku ja pracują wahacze na 17" ( czy większych) :wink4:

BTW

Z chęcią bym założył do siebie 18" bo mało teraz jeżdżę :polew::decayed:[br]Dopisany: 05 Luty 2012, 23:55_________________________________________________

stanley no powiem Ci ,że nieraz :wink4: się zdarzy kilka szybkich łuków zrobić w trasie [br]Dopisany: 05 Luty 2012, 23:47_________________________________________________i zupełnie inaczej autko pojedzie na 15 ,a inaczej na 17

Tu się zgodzę w 100% z Tobą. Ostatnio jak wracaliśmy z Żor to w tych łukach na A1 przy 240km/h na 15" czułem się niezbyt pewnie ale latem na 16" już się jechało dobrze :naughty:

jeśli robisz mało km to bierz jakiekolwiek :kox:

Opublikowano

Odpisz na PW

Opublikowano

RS6 wydaje mi się że jest taka ciężka ale wygląd fajny jak również cena nie powala

jesli chodzi o te stare rs6 c5 to odziwo nie sa ciezkie, nawet Keżor sie zdziwil ze sa duzo lzejsze niz jego 17tki
Opublikowano

Avusy są mega ciężkie :rolleyes:

Opublikowano

Avusy są mega ciężkie :rolleyes:

No właśnie, ja sobie tak wymyśliłem aby założyć 17" albo 18" ale za to ultralekkie aby nie przeciążać zawieszenia, poza tym lepiej by się wtedy prowadziła.

RS6 wydaje mi się że jest taka ciężka ale wygląd fajny jak również cena nie powala

jesli chodzi o te stare rs6 c5 to odziwo nie sa ciezkie, nawet Keżor sie zdziwil ze sa duzo lzejsze niz jego 17tki

To są te co wkleiłem tylko w 17" tak?

Opublikowano

Avusy są mega ciężkie :rolleyes:

No właśnie, ja sobie tak wymyśliłem aby założyć 17" albo 18" ale za to ultralekkie aby nie przeciążać zawieszenia, poza tym lepiej by się wtedy prowadziła.

plus jest taki, że avusem możesz dziur nie omijać :wink4:

Opublikowano

Avusy są mega ciężkie :rolleyes:

No właśnie, ja sobie tak wymyśliłem aby założyć 17" albo 18" ale za to ultralekkie aby nie przeciążać zawieszenia, poza tym lepiej by się wtedy prowadziła.

RS6 wydaje mi się że jest taka ciężka ale wygląd fajny jak również cena nie powala

jesli chodzi o te stare rs6 c5 to odziwo nie sa ciezkie, nawet Keżor sie zdziwil ze sa duzo lzejsze niz jego 17tki

To są te co wkleiłem tylko w 17" tak?

pokaz

Avusy są mega ciężkie :rolleyes:

No właśnie, ja sobie tak wymyśliłem aby założyć 17" albo 18" ale za to ultralekkie aby nie przeciążać zawieszenia, poza tym lepiej by się wtedy prowadziła.

plus jest taki, że avusem możesz dziur nie omijać :wink4:

po wjebaniu sie na kraweznik wychodzi na to ze rs6 c5 tez nie trzeba :polew: :polew: :polew:
Opublikowano

Avusy są mega ciężkie :rolleyes:

No właśnie, ja sobie tak wymyśliłem aby założyć 17" albo 18" ale za to ultralekkie aby nie przeciążać zawieszenia, poza tym lepiej by się wtedy prowadziła.

plus jest taki, że avusem możesz dziur nie omijać :wink4:

No i to właśnie jest duży plus :good: i mega argument[br]Dopisany: 06 Luty 2012, 00:27_________________________________________________

Kędzior to były te co wkleiłem wcześniej:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=243036.0

Opublikowano

Kędzior to były te co wkleiłem wcześniej:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=243036.0

niewiem czy sie dobrze zrozumielismy

rs6 c5 to sa te

http://moto.allegro.pl/alufelgi-audi-a3-rs6-a4-a6-s6-225-40-18-stan-bdb-i2086773071.html

lece spac narka

Opublikowano

Kędzior to były te co wkleiłem wcześniej:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=243036.0

niewiem czy sie dobrze zrozumielismy

rs6 c5 to sa te

http://moto.allegro.pl/alufelgi-audi-a3-rs6-a4-a6-s6-225-40-18-stan-bdb-i2086773071.html

lece spac narka

To żeśmy się nie dogadali bo myślałem że rozmawiamy o tych z mojego linka. To mówisz że te RS6 takie lekkie?

Opublikowano
:hi: rankiem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...