miron78 Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Opublikowano 5 Lutego 2012 Tomek - utrzyj wszystkim nosa i idź w 20 cali - a przy kapciu 265 do żadnej dziury nie wpadniesz bo po wszystkich będziesz przejeżdżał
Arturoo Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 16 nie miałem -więc nic nie powiem ale na pewno stabilniej auto jedzie na 17 w porównaniu do 15 , które miałem [br]Dopisany: 05 Luty 2012, 23:34_________________________________________________ Tomek - utrzyj wszystkim nosa i idź w 20 cali - a przy kapciu 265 do żadnej dziury nie wpadniesz bo po wszystkich będziesz przejeżdżał no i profil oponki jak paczka fajek
SebolA4 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Czym szersza opona i niższy profil tym auto stabilniejsze i w zakrętach zaczyna się bardziej lepić.Z tym, że co do wyglądu i komfortu to znaczenie ma zawias.Standard zawias to komfort będzie ok., gorzej z wyglądem.
stanley Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 pier**licie o tym prowadzeniu jakby każdy się ścigał w zakrętach :gwizdanie: Najważniejszy jest bdb stan opon i trochę respektu na drodze [br]Dopisany: 05 Luty 2012, 23:43_________________________________________________ kup bez napinki dobre 16" i nie będziesz żałował. Powiem, Ci szczerze, że ja czuję w ciul różnicy między 16 a 17" u siebie ( na korzyść 16) Jeśli miałby drugi raz kupować 17, to bym nie kupił Jeśli chcesz to mogę Ci opchnąć 17" Avusy, z nowymi oponami I jeszcze jedno, różnica w komforcie? A jak prowadzenie? Avus jest mega inny [br]Dopisany: 05 Luty 2012, 23:43_________________________________________________ kup bez napinki dobre 16" i nie będziesz żałował. Powiem, Ci szczerze, że ja czuję w ciul różnicy między 16 a 17" u siebie ( na korzyść 16) Jeśli miałby drugi raz kupować 17, to bym nie kupił Jeśli chcesz to mogę Ci opchnąć 17" Avusy, z nowymi oponami Hał macz? Mi się ten wzór podoba http://allegro.pl/felgi-19-audi-z-oponami-michelin-system-pax-i2095344605.html za same opony dałem w lato 1700zł ......
tomaszstn Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Tomek - utrzyj wszystkim nosa i idź w 20 cali - a przy kapciu 265 do żadnej dziury nie wpadniesz bo po wszystkich będziesz przejeżdżał Przyjdzie wiosna to przymierzę od Ciebie kółko i się zobaczy
Arturoo Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 1be powinno być ok do 17 na 225/45 lub do 18 na 225/40
danielom Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Najważniejszy jest bdb stan opon i trochę respektu na drodze Gorzej jak jakieś narty zaczną latać na drodze, nie
Arturoo Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 stanley no powiem Ci ,że nieraz się zdarzy kilka szybkich łuków zrobić w trasie [br]Dopisany: 05 Luty 2012, 23:47_________________________________________________i zupełnie inaczej autko pojedzie na 15 ,a inaczej na 17
tomaszstn Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 stanley no powiem Ci ,że nieraz się zdarzy kilka szybkich łuków zrobić w trasie [br]Dopisany: 05 Luty 2012, 23:47_________________________________________________i zupełnie inaczej autko pojedzie na 15 ,a inaczej na 17 Tu się zgodzę w 100% z Tobą. Ostatnio jak wracaliśmy z Żor to w tych łukach na A1 przy 240km/h na 15" czułem się niezbyt pewnie ale latem na 16" już się jechało dobrze
stanley Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 stanley no powiem Ci ,że nieraz się zdarzy kilka szybkich łuków zrobić w trasie [br]Dopisany: 05 Luty 2012, 23:47_________________________________________________i zupełnie inaczej autko pojedzie na 15 ,a inaczej na 17 15, a 17 to jest przepaść - zarówno jeśli chodzi o prowadzenie, jak i o osiągi wolę przejechać wolnij zakręt, niż słuchać przez pół roku ja pracują wahacze na 17" ( czy większych) BTW Z chęcią bym założył do siebie 18" bo mało teraz jeżdżę [br]Dopisany: 05 Luty 2012, 23:55_________________________________________________ stanley no powiem Ci ,że nieraz się zdarzy kilka szybkich łuków zrobić w trasie [br]Dopisany: 05 Luty 2012, 23:47_________________________________________________i zupełnie inaczej autko pojedzie na 15 ,a inaczej na 17 Tu się zgodzę w 100% z Tobą. Ostatnio jak wracaliśmy z Żor to w tych łukach na A1 przy 240km/h na 15" czułem się niezbyt pewnie ale latem na 16" już się jechało dobrze jeśli robisz mało km to bierz jakiekolwiek
Kędzior Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 RS6 wydaje mi się że jest taka ciężka ale wygląd fajny jak również cena nie powala jesli chodzi o te stare rs6 c5 to odziwo nie sa ciezkie, nawet Keżor sie zdziwil ze sa duzo lzejsze niz jego 17tki
tomaszstn Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Avusy są mega ciężkie No właśnie, ja sobie tak wymyśliłem aby założyć 17" albo 18" ale za to ultralekkie aby nie przeciążać zawieszenia, poza tym lepiej by się wtedy prowadziła. RS6 wydaje mi się że jest taka ciężka ale wygląd fajny jak również cena nie powala jesli chodzi o te stare rs6 c5 to odziwo nie sa ciezkie, nawet Keżor sie zdziwil ze sa duzo lzejsze niz jego 17tki To są te co wkleiłem tylko w 17" tak?
stanley Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Avusy są mega ciężkie No właśnie, ja sobie tak wymyśliłem aby założyć 17" albo 18" ale za to ultralekkie aby nie przeciążać zawieszenia, poza tym lepiej by się wtedy prowadziła. plus jest taki, że avusem możesz dziur nie omijać
Kędzior Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Avusy są mega ciężkie No właśnie, ja sobie tak wymyśliłem aby założyć 17" albo 18" ale za to ultralekkie aby nie przeciążać zawieszenia, poza tym lepiej by się wtedy prowadziła. RS6 wydaje mi się że jest taka ciężka ale wygląd fajny jak również cena nie powala jesli chodzi o te stare rs6 c5 to odziwo nie sa ciezkie, nawet Keżor sie zdziwil ze sa duzo lzejsze niz jego 17tki To są te co wkleiłem tylko w 17" tak? pokaz Avusy są mega ciężkie No właśnie, ja sobie tak wymyśliłem aby założyć 17" albo 18" ale za to ultralekkie aby nie przeciążać zawieszenia, poza tym lepiej by się wtedy prowadziła. plus jest taki, że avusem możesz dziur nie omijać po wjebaniu sie na kraweznik wychodzi na to ze rs6 c5 tez nie trzeba :polew:
tomaszstn Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Avusy są mega ciężkie No właśnie, ja sobie tak wymyśliłem aby założyć 17" albo 18" ale za to ultralekkie aby nie przeciążać zawieszenia, poza tym lepiej by się wtedy prowadziła. plus jest taki, że avusem możesz dziur nie omijać No i to właśnie jest duży plus i mega argument[br]Dopisany: 06 Luty 2012, 00:27_________________________________________________ Kędzior to były te co wkleiłem wcześniej: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=243036.0
Kędzior Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Kędzior to były te co wkleiłem wcześniej: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=243036.0 niewiem czy sie dobrze zrozumielismyrs6 c5 to sa te http://moto.allegro.pl/alufelgi-audi-a3-rs6-a4-a6-s6-225-40-18-stan-bdb-i2086773071.html lece spac narka
tomaszstn Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Kędzior to były te co wkleiłem wcześniej: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=243036.0 niewiem czy sie dobrze zrozumielismyrs6 c5 to sa te http://moto.allegro.pl/alufelgi-audi-a3-rs6-a4-a6-s6-225-40-18-stan-bdb-i2086773071.html lece spac narka To żeśmy się nie dogadali bo myślałem że rozmawiamy o tych z mojego linka. To mówisz że te RS6 takie lekkie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się