Guregoru Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Ten jest jak dobrze kojarzę po pierwszym lifcie bo po drugim miały zegarki elektroniczne a całkowicie przedliftowe nie miały cyfr na zegarze tylko same kreski (no chyba, że były jakieś odstępstwa od tego)
SebaMC Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Szkoda że przed ale zawsze można dorezać białe podświetlenie czekam tylko na odpowiedź od sprzedawcy co do FIS'a, czy się jeszcze nadaje, a wie ktoś może czy w AFN 99' był czujnik temp oleju?
Marcin6 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 8 dych dobra cena za ten licznik Po II lifcie też występowały analogowe zegarki, ale białe podświetlenie mają te z cyfrowymi.
SebaMC Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 8 dych dobra cena za ten licznik Po II lifcie też występowały analogowe zegarki, ale białe podświetlenie mają te z cyfrowymi. No zobaczymy co mi powie, jak będzie okej to go zabieram
Marcin6 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 A Ty widze masz 99 rok samochód, polift? Nie masz przypadkiem cyfrowego zegarka już?
Pucek Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 A Ty widze masz 99 rok samochód, polift? Nie masz przypadkiem cyfrowego zegarka już? Pewnie nie ma, od 2000 szły elektroniczne Nie napalał by się na ten licznik - nie dość że z A6 czyli zabawa z pływakami to na dodatek jakoś nikt go nie chce... Szukał bym z cyfrowym zegarkiem A tak w ogóle to Siemka
horny devil Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Z licznikami w a4 jest tak Przedlift (zegarek z kreseczkami-gęsto) imo poza licznikiem kostki 2x26pin + 1czarna Międzylift (zegarek z cyferkami) - imo w liczniku kostki 2x32pin Polift (Zegarek cyfrowy) - imo w liczku kostki 2x32pin Co do sterowania manetką to nie rozeznawałem w międzylifcie i polifcie jak jest. Przedlift to ta czarna kostka Jeśli chodzi o licznik z A6 to jak Pucek wspomniał trzeba przerabiać dodatkowo sygnały Zajrzyj do wątku: Efekt wymiany licznika na fis - ładnych parę stron opisu.
Marcin6 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 A Ty widze masz 99 rok samochód, polift? Nie masz przypadkiem cyfrowego zegarka już? Pewnie nie ma, od 2000 szły elektroniczne Ale liczy się rok modelowy, ja mam prod. 99 a model 2000 i mam cyfrowy (w dodatku radiowy ), więc kolega może też tak ma, a wtedy ten licznik kompletnie nie pasuje bo nie odpali auta (immo)
horny devil Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 A Ty widze masz 99 rok samochód, polift? Nie masz przypadkiem cyfrowego zegarka już? Pewnie nie ma, od 2000 szły elektroniczne Ale liczy się rok modelowy, ja mam prod. 99 a model 2000 i mam cyfrowy (w dodatku radiowy ), więc kolega może też tak ma, a wtedy ten licznik kompletnie nie pasuje bo nie odpali auta (immo) Poza przedliftem trzeba kodować imo przy zmianie licznika
SebaMC Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Ja mam analogowy z cyferkami, mam jeszcze przedliftowy licznik, kurde to troche roboty z tym jest, odpuszcze sobie, najbardziej mi zależy na 2 dodatkowych licznikach (volt i temp oleju) i białym podświetleniu.
Pucek Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Ja mam analogowy z cyferkami, mam jeszcze przedliftowy licznik, kurde to troche roboty z tym jest, odpuszcze sobie, najbardziej mi zależy na 2 dodatkowych licznikach (volt i temp oleju) i białym podświetleniu. Voltomierz to pikuś, zadziała od razu jak założysz licznik, ostatnio Grzesiek z Żor zakładał taki licznik do siebie więc posiada świeże informacje, ja jakoś 3 miesiące temu też to robiłem i nieco jeszcze pamiętam, dodam że nie zawsze i nie wszystkim działa temperatura oleju - mi nie działa a mam ori czujnik w misce Ale nikt jak dotąd nie dowiedział się dlaczego tak jest, niby to wina samego licznika czyli jego wsadu, ale to też nie skutkowało więc ruletka
SebaMC Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Ja mam analogowy z cyferkami, mam jeszcze przedliftowy licznik, kurde to troche roboty z tym jest, odpuszcze sobie, najbardziej mi zależy na 2 dodatkowych licznikach (volt i temp oleju) i białym podświetleniu. Voltomierz to pikuś, zadziała od razu jak założysz licznik, ostatnio Grzesiek z Żor zakładał taki licznik do siebie więc posiada świeże informacje, ja jakoś 3 miesiące temu też to robiłem i nieco jeszcze pamiętam, dodam że nie zawsze i nie wszystkim działa temperatura oleju - mi nie działa a mam ori czujnik w misce Ale nikt jak dotąd nie dowiedział się dlaczego tak jest, niby to wina samego licznika czyli jego wsadu, ale to też nie skutkowało więc ruletka Aaa, no to nieźle, może czujnik padnięty masz? ciekaw jestem jak jest to rozwiązane z tym czujnikiem, jaki to jest czujnik (czy podaje wartości poprzez opór). A nie myślałeś żeby dorezać czujnik oleju i podłączyć?mi tam z kolei na fisie nie zależy bo jakbym zobaczył spalanie to:shock3: a tak serio to teraz tankowałem i na 1160 km (3/4 jazdy w mieście) i 5.9 litra, więc jest okej:kox: co do licznika to poczekam, może ktoś z forum będzie sprzedawał poliftowy z dodatkowymi zegarami z elektronicznym zegarkiem, może być bez fisa, albo półfis, tylko mam już manetke do fisa i trochę jej szkoda żeby się kurzyła
Pucek Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Ja mam analogowy z cyferkami, mam jeszcze przedliftowy licznik, kurde to troche roboty z tym jest, odpuszcze sobie, najbardziej mi zależy na 2 dodatkowych licznikach (volt i temp oleju) i białym podświetleniu. Voltomierz to pikuś, zadziała od razu jak założysz licznik, ostatnio Grzesiek z Żor zakładał taki licznik do siebie więc posiada świeże informacje, ja jakoś 3 miesiące temu też to robiłem i nieco jeszcze pamiętam, dodam że nie zawsze i nie wszystkim działa temperatura oleju - mi nie działa a mam ori czujnik w misce Ale nikt jak dotąd nie dowiedział się dlaczego tak jest, niby to wina samego licznika czyli jego wsadu, ale to też nie skutkowało więc ruletka Aaa, no to nieźle, może czujnik padnięty masz? ciekaw jestem jak jest to rozwiązane z tym czujnikiem, jaki to jest czujnik (czy podaje wartości poprzez opór). A nie myślałeś żeby dorezać czujnik oleju i podłączyć?mi tam z kolei na fisie nie zależy bo jakbym zobaczył spalanie to:shock3: a tak serio to teraz tankowałem i na 1160 km (3/4 jazdy w mieście) i 5.9 litra, więc jest okej:kox: co do licznika to poczekam, może ktoś z forum będzie sprzedawał poliftowy z dodatkowymi zegarami z elektronicznym zegarkiem, może być bez fisa, albo półfis, tylko mam już manetke do fisa i trochę jej szkoda żeby się kurzyła Czujnik jest chyba dobry bo ma też sygnalizować że jest mało oleju i sygnalizuje - nie tylko ja mam taki problem, ale jak się ociepli to założę taki inny
stanley Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 przypominam http://a4-klub.pl/slaskie-91/zapraszam-strzalika-19-01-2013-city-rock-255512/index3.html
Polko_V Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Ja mam analogowy z cyferkami, mam jeszcze przedliftowy licznik, kurde to troche roboty z tym jest, odpuszcze sobie, najbardziej mi zależy na 2 dodatkowych licznikach (volt i temp oleju) i białym podświetleniu. Voltomierz to pikuś, zadziała od razu jak założysz licznik, ostatnio Grzesiek z Żor zakładał taki licznik do siebie więc posiada świeże informacje, ja jakoś 3 miesiące temu też to robiłem i nieco jeszcze pamiętam, dodam że nie zawsze i nie wszystkim działa temperatura oleju - mi nie działa a mam ori czujnik w misce Ale nikt jak dotąd nie dowiedział się dlaczego tak jest, niby to wina samego licznika czyli jego wsadu, ale to też nie skutkowało więc ruletka Aaa, no to nieźle, może czujnik padnięty masz? ciekaw jestem jak jest to rozwiązane z tym czujnikiem, jaki to jest czujnik (czy podaje wartości poprzez opór). A nie myślałeś żeby dorezać czujnik oleju i podłączyć?mi tam z kolei na fisie nie zależy bo jakbym zobaczył spalanie to:shock3: a tak serio to teraz tankowałem i na 1160 km (3/4 jazdy w mieście) i 5.9 litra, więc jest okej:kox: co do licznika to poczekam, może ktoś z forum będzie sprzedawał poliftowy z dodatkowymi zegarami z elektronicznym zegarkiem, może być bez fisa, albo półfis, tylko mam już manetke do fisa i trochę jej szkoda żeby się kurzyła Czujnik jest chyba dobry bo ma też sygnalizować że jest mało oleju i sygnalizuje - nie tylko ja mam taki problem, ale jak się ociepli to założę taki inny no więc u mnie już wszystko działa w liczniku a6:decayed: prędkość, obrotomierz, temp. silnika, voltomierz, temp. oleju (ja miałem ori już zamontowany czujnik w misce) i poziom paliwa działał na odwrót. Tzn. pełny bak to pusty i vice versa:facepalm:, ale opanowane już i dobrze pokazuje. Alternatywa taka...albo pływak z a6 ( odwrotną rezystancję ma) albo pomodzić z a4. Sygnał ze spalania również miałem ori już zamontowane nie trzebabyło ciągnąć "druta":decayed: tylko podstawowe kable do manetki podpiąć. Jedynym wQrzającym problemem były ostrzeżenia spalonych żarówek i poziomu spryskiwaczy...wszystko ładne zmasowane i zapanowała ciemność na górnej części fisa:kox:. Chociaż kolega z forum już śle mi czujnik poziomu sprysków i se pomodzę, aby ładne pokazywało. Kable pod radio pociągnięte, aby pokazywało RDS na fisie, lecz na dzień dzisiejszy brak kluczyków do wyciągania:wink:. Jedyna różnica, która może flustrować, to brak info o otwartych drzwiach, ale też to jest do opanowania ( tylko trochę czasu potrzebuję a najbardziej wyższej temp.). Pociągnąc kabelki z krancówek do pewnego kabla w kostce od fisa, lecz osobiście to chyba zrobię z nudów, bo :wink:mnie to nie przeszkadza
Pucek Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Ja mam analogowy z cyferkami, mam jeszcze przedliftowy licznik, kurde to troche roboty z tym jest, odpuszcze sobie, najbardziej mi zależy na 2 dodatkowych licznikach (volt i temp oleju) i białym podświetleniu. Voltomierz to pikuś, zadziała od razu jak założysz licznik, ostatnio Grzesiek z Żor zakładał taki licznik do siebie więc posiada świeże informacje, ja jakoś 3 miesiące temu też to robiłem i nieco jeszcze pamiętam, dodam że nie zawsze i nie wszystkim działa temperatura oleju - mi nie działa a mam ori czujnik w misce Ale nikt jak dotąd nie dowiedział się dlaczego tak jest, niby to wina samego licznika czyli jego wsadu, ale to też nie skutkowało więc ruletka Aaa, no to nieźle, może czujnik padnięty masz? ciekaw jestem jak jest to rozwiązane z tym czujnikiem, jaki to jest czujnik (czy podaje wartości poprzez opór). A nie myślałeś żeby dorezać czujnik oleju i podłączyć?mi tam z kolei na fisie nie zależy bo jakbym zobaczył spalanie to:shock3: a tak serio to teraz tankowałem i na 1160 km (3/4 jazdy w mieście) i 5.9 litra, więc jest okej:kox: co do licznika to poczekam, może ktoś z forum będzie sprzedawał poliftowy z dodatkowymi zegarami z elektronicznym zegarkiem, może być bez fisa, albo półfis, tylko mam już manetke do fisa i trochę jej szkoda żeby się kurzyła Czujnik jest chyba dobry bo ma też sygnalizować że jest mało oleju i sygnalizuje - nie tylko ja mam taki problem, ale jak się ociepli to założę taki inny no więc u mnie już wszystko działa w liczniku a6:decayed: prędkość, obrotomierz, temp. silnika, voltomierz, temp. oleju (ja miałem ori już zamontowany czujnik w misce) i poziom paliwa działał na odwrót. Tzn. pełny bak to pusty i vice versa:facepalm:, ale opanowane już i dobrze pokazuje. Alternatywa taka...albo pływak z a6 ( odwrotną rezystancję ma) albo pomodzić z a4. Sygnał ze spalania również miałem ori już zamontowane nie trzebabyło ciągnąć "druta":decayed: tylko podstawowe kable do manetki podpiąć. Jedynym wQrzającym problemem były ostrzeżenia spalonych żarówek i poziomu spryskiwaczy...wszystko ładne zmasowane i zapanowała ciemność na górnej części fisa:kox:. Chociaż kolega z forum już śle mi czujnik poziomu sprysków i se pomodzę, aby ładne pokazywało. Kable pod radio pociągnięte, aby pokazywało RDS na fisie, lecz na dzień dzisiejszy brak kluczyków do wyciągania:wink:. Jedyna różnica, która może flustrować, to brak info o otwartych drzwiach, ale też to jest do opanowania ( tylko trochę czasu potrzebuję a najbardziej wyższej temp.). Pociągnąc kabelki z krancówek do pewnego kabla w kostce od fisa, lecz osobiście to chyba zrobię z nudów, bo :wink:mnie to nie przeszkadza A w starym liczniku miałeś wskaźnik temperatury oleju?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się