Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY ŚLĄSKIE - każdy piątek, godz.18.00 - C.H. FORUM GLIWICE


miron78

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 124.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • miron78

    11982

  • Pucek

    11719

  • Guregoru

    10138

  • diman

    7415

Top użytkownicy w tym temacie

Ten jest jak dobrze kojarzę po pierwszym lifcie bo po drugim miały zegarki elektroniczne a całkowicie przedliftowe nie miały cyfr na zegarze tylko same kreski (no chyba, że były jakieś odstępstwa od tego)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że przed :kwasny: ale zawsze można dorezać białe podświetlenie :decayed: czekam tylko na odpowiedź od sprzedawcy co do FIS'a, czy się jeszcze nadaje, a wie ktoś może czy w AFN 99' był czujnik temp oleju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 dych dobra cena za ten licznik :decayed:

Po II lifcie też występowały analogowe zegarki, ale białe podświetlenie mają te z cyfrowymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 dych dobra cena za ten licznik :decayed:

Po II lifcie też występowały analogowe zegarki, ale białe podświetlenie mają te z cyfrowymi.

No zobaczymy co mi powie, jak będzie okej to go zabieram

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Ty widze masz 99 rok samochód, polift? Nie masz przypadkiem cyfrowego zegarka już?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Ty widze masz 99 rok samochód, polift? Nie masz przypadkiem cyfrowego zegarka już?

Pewnie nie ma, od 2000 szły elektroniczne

Nie napalał by się na ten licznik - nie dość że z A6 czyli zabawa z pływakami to na dodatek jakoś nikt go nie chce...

Szukał bym z cyfrowym zegarkiem :wink:

A tak w ogóle to Siemka :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z licznikami w a4 jest tak

Przedlift (zegarek z kreseczkami-gęsto) imo poza licznikiem kostki 2x26pin + 1czarna

Międzylift (zegarek z cyferkami) - imo w liczniku kostki 2x32pin

Polift (Zegarek cyfrowy) - imo w liczku kostki 2x32pin

Co do sterowania manetką to nie rozeznawałem w międzylifcie i polifcie jak jest. Przedlift to ta czarna kostka

Jeśli chodzi o licznik z A6 to jak Pucek wspomniał trzeba przerabiać dodatkowo sygnały

Zajrzyj do wątku: Efekt wymiany licznika na fis - ładnych parę stron opisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Ty widze masz 99 rok samochód, polift? Nie masz przypadkiem cyfrowego zegarka już?

Pewnie nie ma, od 2000 szły elektroniczne

Ale liczy się rok modelowy, ja mam prod. 99 a model 2000 i mam cyfrowy (w dodatku radiowy :decayed:), więc kolega może też tak ma, a wtedy ten licznik kompletnie nie pasuje bo nie odpali auta (immo) :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Ty widze masz 99 rok samochód, polift? Nie masz przypadkiem cyfrowego zegarka już?

Pewnie nie ma, od 2000 szły elektroniczne

Ale liczy się rok modelowy, ja mam prod. 99 a model 2000 i mam cyfrowy (w dodatku radiowy :decayed:), więc kolega może też tak ma, a wtedy ten licznik kompletnie nie pasuje bo nie odpali auta (immo) :kwasny:

Poza przedliftem trzeba kodować imo przy zmianie licznika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam analogowy z cyferkami, mam jeszcze przedliftowy licznik, kurde to troche roboty z tym jest, odpuszcze sobie, najbardziej mi zależy na 2 dodatkowych licznikach (volt i temp oleju) i białym podświetleniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam analogowy z cyferkami, mam jeszcze przedliftowy licznik, kurde to troche roboty z tym jest, odpuszcze sobie, najbardziej mi zależy na 2 dodatkowych licznikach (volt i temp oleju) i białym podświetleniu.

Voltomierz to pikuś, zadziała od razu jak założysz licznik, ostatnio Grzesiek z Żor zakładał taki licznik do siebie więc posiada świeże informacje, ja jakoś 3 miesiące temu też to robiłem i nieco jeszcze pamiętam, dodam że nie zawsze i nie wszystkim działa temperatura oleju - mi nie działa a mam ori czujnik w misce :whistling:

Ale nikt jak dotąd nie dowiedział się dlaczego tak jest, niby to wina samego licznika czyli jego wsadu, ale to też nie skutkowało więc ruletka :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam analogowy z cyferkami, mam jeszcze przedliftowy licznik, kurde to troche roboty z tym jest, odpuszcze sobie, najbardziej mi zależy na 2 dodatkowych licznikach (volt i temp oleju) i białym podświetleniu.

Voltomierz to pikuś, zadziała od razu jak założysz licznik, ostatnio Grzesiek z Żor zakładał taki licznik do siebie więc posiada świeże informacje, ja jakoś 3 miesiące temu też to robiłem i nieco jeszcze pamiętam, dodam że nie zawsze i nie wszystkim działa temperatura oleju - mi nie działa a mam ori czujnik w misce :whistling:

Ale nikt jak dotąd nie dowiedział się dlaczego tak jest, niby to wina samego licznika czyli jego wsadu, ale to też nie skutkowało więc ruletka :wink:

Aaa, no to nieźle, może czujnik padnięty masz? ciekaw jestem jak jest to rozwiązane z tym czujnikiem, jaki to jest czujnik (czy podaje wartości poprzez opór). A nie myślałeś żeby dorezać czujnik oleju i podłączyć?mi tam z kolei na fisie nie zależy bo jakbym zobaczył spalanie to:shock3: :grin: a tak serio to teraz tankowałem i na 1160 km (3/4 jazdy w mieście) i 5.9 litra, więc jest okej:kox:

co do licznika to poczekam, może ktoś z forum będzie sprzedawał poliftowy z dodatkowymi zegarami z elektronicznym zegarkiem, może być bez fisa, albo półfis, tylko mam już manetke do fisa i trochę jej szkoda żeby się kurzyła :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam analogowy z cyferkami, mam jeszcze przedliftowy licznik, kurde to troche roboty z tym jest, odpuszcze sobie, najbardziej mi zależy na 2 dodatkowych licznikach (volt i temp oleju) i białym podświetleniu.

Voltomierz to pikuś, zadziała od razu jak założysz licznik, ostatnio Grzesiek z Żor zakładał taki licznik do siebie więc posiada świeże informacje, ja jakoś 3 miesiące temu też to robiłem i nieco jeszcze pamiętam, dodam że nie zawsze i nie wszystkim działa temperatura oleju - mi nie działa a mam ori czujnik w misce :whistling:

Ale nikt jak dotąd nie dowiedział się dlaczego tak jest, niby to wina samego licznika czyli jego wsadu, ale to też nie skutkowało więc ruletka :wink:

Aaa, no to nieźle, może czujnik padnięty masz? ciekaw jestem jak jest to rozwiązane z tym czujnikiem, jaki to jest czujnik (czy podaje wartości poprzez opór). A nie myślałeś żeby dorezać czujnik oleju i podłączyć?mi tam z kolei na fisie nie zależy bo jakbym zobaczył spalanie to:shock3: :grin: a tak serio to teraz tankowałem i na 1160 km (3/4 jazdy w mieście) i 5.9 litra, więc jest okej:kox:

co do licznika to poczekam, może ktoś z forum będzie sprzedawał poliftowy z dodatkowymi zegarami z elektronicznym zegarkiem, może być bez fisa, albo półfis, tylko mam już manetke do fisa i trochę jej szkoda żeby się kurzyła :facepalm:

Czujnik jest chyba dobry bo ma też sygnalizować że jest mało oleju i sygnalizuje - nie tylko ja mam taki problem, ale jak się ociepli to założę taki inny :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam analogowy z cyferkami, mam jeszcze przedliftowy licznik, kurde to troche roboty z tym jest, odpuszcze sobie, najbardziej mi zależy na 2 dodatkowych licznikach (volt i temp oleju) i białym podświetleniu.

Voltomierz to pikuś, zadziała od razu jak założysz licznik, ostatnio Grzesiek z Żor zakładał taki licznik do siebie więc posiada świeże informacje, ja jakoś 3 miesiące temu też to robiłem i nieco jeszcze pamiętam, dodam że nie zawsze i nie wszystkim działa temperatura oleju - mi nie działa a mam ori czujnik w misce :whistling:

Ale nikt jak dotąd nie dowiedział się dlaczego tak jest, niby to wina samego licznika czyli jego wsadu, ale to też nie skutkowało więc ruletka :wink:

Aaa, no to nieźle, może czujnik padnięty masz? ciekaw jestem jak jest to rozwiązane z tym czujnikiem, jaki to jest czujnik (czy podaje wartości poprzez opór). A nie myślałeś żeby dorezać czujnik oleju i podłączyć?mi tam z kolei na fisie nie zależy bo jakbym zobaczył spalanie to:shock3: :grin: a tak serio to teraz tankowałem i na 1160 km (3/4 jazdy w mieście) i 5.9 litra, więc jest okej:kox:

co do licznika to poczekam, może ktoś z forum będzie sprzedawał poliftowy z dodatkowymi zegarami z elektronicznym zegarkiem, może być bez fisa, albo półfis, tylko mam już manetke do fisa i trochę jej szkoda żeby się kurzyła :facepalm:

Czujnik jest chyba dobry bo ma też sygnalizować że jest mało oleju i sygnalizuje - nie tylko ja mam taki problem, ale jak się ociepli to założę taki inny :wink:

no więc u mnie już wszystko działa w liczniku a6:decayed:

prędkość, obrotomierz, temp. silnika, voltomierz, temp. oleju (ja miałem ori już zamontowany czujnik w misce) i poziom paliwa działał na odwrót. Tzn. pełny bak to pusty i vice versa:facepalm:, ale opanowane już i dobrze pokazuje. Alternatywa taka...albo pływak z a6 ( odwrotną rezystancję ma) albo pomodzić z a4. Sygnał ze spalania również miałem ori już zamontowane nie trzebabyło ciągnąć "druta":decayed: tylko podstawowe kable do manetki podpiąć. Jedynym wQrzającym problemem były ostrzeżenia spalonych żarówek i poziomu spryskiwaczy...wszystko ładne zmasowane i zapanowała ciemność na górnej części fisa:kox:. Chociaż kolega z forum już śle mi czujnik poziomu sprysków i se pomodzę, aby ładne pokazywało. Kable pod radio pociągnięte, aby pokazywało RDS na fisie, lecz na dzień dzisiejszy brak kluczyków do wyciągania:wink:. Jedyna różnica, która może flustrować, to brak info o otwartych drzwiach, ale też to jest do opanowania ( tylko trochę czasu potrzebuję a najbardziej wyższej temp.). Pociągnąc kabelki z krancówek do pewnego kabla w kostce od fisa, lecz osobiście to chyba zrobię z nudów, bo :wink:mnie to nie przeszkadza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam analogowy z cyferkami, mam jeszcze przedliftowy licznik, kurde to troche roboty z tym jest, odpuszcze sobie, najbardziej mi zależy na 2 dodatkowych licznikach (volt i temp oleju) i białym podświetleniu.

Voltomierz to pikuś, zadziała od razu jak założysz licznik, ostatnio Grzesiek z Żor zakładał taki licznik do siebie więc posiada świeże informacje, ja jakoś 3 miesiące temu też to robiłem i nieco jeszcze pamiętam, dodam że nie zawsze i nie wszystkim działa temperatura oleju - mi nie działa a mam ori czujnik w misce :whistling:

Ale nikt jak dotąd nie dowiedział się dlaczego tak jest, niby to wina samego licznika czyli jego wsadu, ale to też nie skutkowało więc ruletka :wink:

Aaa, no to nieźle, może czujnik padnięty masz? ciekaw jestem jak jest to rozwiązane z tym czujnikiem, jaki to jest czujnik (czy podaje wartości poprzez opór). A nie myślałeś żeby dorezać czujnik oleju i podłączyć?mi tam z kolei na fisie nie zależy bo jakbym zobaczył spalanie to:shock3: :grin: a tak serio to teraz tankowałem i na 1160 km (3/4 jazdy w mieście) i 5.9 litra, więc jest okej:kox:

co do licznika to poczekam, może ktoś z forum będzie sprzedawał poliftowy z dodatkowymi zegarami z elektronicznym zegarkiem, może być bez fisa, albo półfis, tylko mam już manetke do fisa i trochę jej szkoda żeby się kurzyła :facepalm:

Czujnik jest chyba dobry bo ma też sygnalizować że jest mało oleju i sygnalizuje - nie tylko ja mam taki problem, ale jak się ociepli to założę taki inny :wink:

no więc u mnie już wszystko działa w liczniku a6:decayed:

prędkość, obrotomierz, temp. silnika, voltomierz, temp. oleju (ja miałem ori już zamontowany czujnik w misce) i poziom paliwa działał na odwrót. Tzn. pełny bak to pusty i vice versa:facepalm:, ale opanowane już i dobrze pokazuje. Alternatywa taka...albo pływak z a6 ( odwrotną rezystancję ma) albo pomodzić z a4. Sygnał ze spalania również miałem ori już zamontowane nie trzebabyło ciągnąć "druta":decayed: tylko podstawowe kable do manetki podpiąć. Jedynym wQrzającym problemem były ostrzeżenia spalonych żarówek i poziomu spryskiwaczy...wszystko ładne zmasowane i zapanowała ciemność na górnej części fisa:kox:. Chociaż kolega z forum już śle mi czujnik poziomu sprysków i se pomodzę, aby ładne pokazywało. Kable pod radio pociągnięte, aby pokazywało RDS na fisie, lecz na dzień dzisiejszy brak kluczyków do wyciągania:wink:. Jedyna różnica, która może flustrować, to brak info o otwartych drzwiach, ale też to jest do opanowania ( tylko trochę czasu potrzebuję a najbardziej wyższej temp.). Pociągnąc kabelki z krancówek do pewnego kabla w kostce od fisa, lecz osobiście to chyba zrobię z nudów, bo :wink:mnie to nie przeszkadza

A w starym liczniku miałeś wskaźnik temperatury oleju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...