Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY ŚLĄSKIE - każdy piątek, godz.18.00 - C.H. FORUM GLIWICE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mysle czy seryjne amorki i sprinki eibacha czy gwint z TA technix :facepalm:

bierz te springi bo w dobrej cenie są, jak Ci sie bedzie źle jeżdziło to wtedy zmienisz je na gwint, stracic na pewno nie stracisz na nich :wink:

też tak uważam :wink:

  • Odpowiedzi 124.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • miron78

    11982

  • Pucek

    11719

  • Guregoru

    10138

  • diman

    7415

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mysle caly czas nad tym boje sie ze bedzie Koza :facepalm:

Opublikowano

będzie źle to sprzedasz...:wink:

...a co do kozy...no na pewno nie będziesz miał tak jak na gwincie:grin:

Opublikowano

Witam :hi: Jako nowy posiadacz A4 B6 chciałbym się wybrać na mojego pierwszego spota do Was :decayed: Widzę, że jest parę ludzi z Knurowa można się zabrać z kimś (np. ugadać się na interze albo na tesco) teraz w piątek (forum czy Arena bo ostatnio czytałem, że na arenie był spocik?) Pozdrawiam!!! Kamil:wink:

Opublikowano

Mario...MIron...zaprowadzić kolegę na spota...:whistling::grin:

Opublikowano

Ej pany, nie chce mi się za bardzo czytać bo późnawo i % po męczącym dniu weszły, przy wymianie amorów z przodu trza odkręcić cały kielich z góry, tak? a jak to wygląda z resztą? trza coś jeszcze odkręcić prócz dołu amorków i góry?

Opublikowano

Jak dobrze pamiętam to 3 z góry, jedna z dołu oraz ta długa łącząca wahacze górne i całość na dół :wink:

Opublikowano
Jak dobrze pamiętam to 3 z góry, jedna z dołu oraz ta długa łącząca wahacze górne i całość na dół :wink:

ołkej, dzięki :wink:

prawa strona jednak szumi, jutro sprawdze jeszcze lewą, no i któryś wahacz z prawej strony skrzypi, eghh, czemu mamy tak c**jowe drogi, kupie se malucha chyba :facepalm::decayed:

Opublikowano
Ej pany, nie chce mi się za bardzo czytać bo późnawo i % po męczącym dniu weszły, przy wymianie amorów z przodu trza odkręcić cały kielich z góry, tak? a jak to wygląda z resztą? trza coś jeszcze odkręcić prócz dołu amorków i góry?
3 śruby z góry pod maską na klucz 16, jedna z dołu od amora 18, w zwrotnicy długa 16 i najlepiej aby się nie męczyć gałkę kierowniczą...13 na gałce i 16 śruba pozioma z gałki:wink:. Potem jak wszystko masz na wierzchu to dwie 13, aby odkręcić "wszystko" od poduszki gumowej z amorem...i potem "najtrudniejsze" na amorze nakrętka 18 a w amor wkładasz imbus 6- oczywiście zabezpiecz se to ściągaczami do sprężyn:wink:

...jednym słowem pół godzinki jedna strona na gotowo:decayed:

Opublikowano
Ej pany, nie chce mi się za bardzo czytać bo późnawo i % po męczącym dniu weszły, przy wymianie amorów z przodu trza odkręcić cały kielich z góry, tak? a jak to wygląda z resztą? trza coś jeszcze odkręcić prócz dołu amorków i góry?
3 śruby z góry pod maską na klucz 16, jedna z dołu od amora 18, w zwrotnicy długa 16 i najlepiej aby się nie męczyć gałkę kierowniczą...13 na gałce i 16 śruba pozioma z gałki:wink:. Potem jak wszystko masz na wierzchu to dwie 13, aby odkręcić "wszystko" od poduszki gumowej z amorem...i potem "najtrudniejsze" na amorze nakrętka 18 a w amor wkładasz imbus 6- oczywiście zabezpiecz se to ściągaczami do sprężyn:wink:

...jednym słowem pół godzinki jedna strona na gotowo:decayed:

Która to długa 16 na zwrotnicy i dwie 13 żeby co odkręcić? pytam bo jeszcze nie bawiłem się z wymianą amorków w wielowahaczu, a chce to jak najszybciej zrobić :decayed:

Opublikowano
Ej pany, nie chce mi się za bardzo czytać bo późnawo i % po męczącym dniu weszły, przy wymianie amorów z przodu trza odkręcić cały kielich z góry, tak? a jak to wygląda z resztą? trza coś jeszcze odkręcić prócz dołu amorków i góry?
3 śruby z góry pod maską na klucz 16, jedna z dołu od amora 18, w zwrotnicy długa 16 i najlepiej aby się nie męczyć gałkę kierowniczą...13 na gałce i 16 śruba pozioma z gałki:wink:. Potem jak wszystko masz na wierzchu to dwie 13, aby odkręcić "wszystko" od poduszki gumowej z amorem...i potem "najtrudniejsze" na amorze nakrętka 18 a w amor wkładasz imbus 6- oczywiście zabezpiecz se to ściągaczami do sprężyn:wink:

...jednym słowem pół godzinki jedna strona na gotowo:decayed:

Która to długa 16 na zwrotnicy i dwie 13 żeby co odkręcić? pytam bo jeszcze nie bawiłem się z wymianą amorków w wielowahaczu, a chce to jak najszybciej zrobić :decayed:

dwa górne wahacze masz zamocowane za pomocą długie śruby na klucz 16, a te 13 dopiero jak całą kolumnę wyciągniesz z amorkiem, dopiero wtedy zobaczysz dwie nakrętki na 13 klucz:wink:. Zresztą jak chcesz to po taniemu mogę Ci to zrobić:smiley:

---------- Post dopisany at 22:31 ---------- Poprzedni post napisany at 22:30 ----------

średnio raz na miesiąc się z tym bawię:grin:

Opublikowano
Ej pany, nie chce mi się za bardzo czytać bo późnawo i % po męczącym dniu weszły, przy wymianie amorów z przodu trza odkręcić cały kielich z góry, tak? a jak to wygląda z resztą? trza coś jeszcze odkręcić prócz dołu amorków i góry?
3 śruby z góry pod maską na klucz 16, jedna z dołu od amora 18, w zwrotnicy długa 16 i najlepiej aby się nie męczyć gałkę kierowniczą...13 na gałce i 16 śruba pozioma z gałki:wink:. Potem jak wszystko masz na wierzchu to dwie 13, aby odkręcić "wszystko" od poduszki gumowej z amorem...i potem "najtrudniejsze" na amorze nakrętka 18 a w amor wkładasz imbus 6- oczywiście zabezpiecz se to ściągaczami do sprężyn:wink:

...jednym słowem pół godzinki jedna strona na gotowo:decayed:

Która to długa 16 na zwrotnicy i dwie 13 żeby co odkręcić? pytam bo jeszcze nie bawiłem się z wymianą amorków w wielowahaczu, a chce to jak najszybciej zrobić :decayed:

dwa górne wahacze masz zamocowane za pomocą długie śruby na klucz 16, a te 13 dopiero jak całą kolumnę wyciągniesz z amorkiem, dopiero wtedy zobaczysz dwie nakrętki na 13 klucz:wink:. Zresztą jak chcesz to po taniemu mogę Ci to zrobić:smiley:

---------- Post dopisany at 22:31 ---------- Poprzedni post napisany at 22:30 ----------

średnio raz na miesiąc się z tym bawię:grin:

Dzięki, ale sam to ogarnę, pewnie jak to ujrzę na żywo to dam radę, tylko chce zebrać jak najwięcej info dzisiaj żeby jutro się nie domyślać tylko zrobić co zrobić :decayed:

a jeszcze jedno pytanie, ori springi u dołu są zwężone czy rozszerzone? (przy kielichu amorka) bo w amorku gwintowanym pierścień na który osadza się springa jest węższy i nie wiem czy to będzie pasić :kwasny:

Opublikowano
Witam :hi: Jako nowy posiadacz A4 B6 chciałbym się wybrać na mojego pierwszego spota do Was :decayed: Widzę, że jest parę ludzi z Knurowa można się zabrać z kimś (np. ugadać się na interze albo na tesco) teraz w piątek (forum czy Arena bo ostatnio czytałem, że na arenie był spocik?) Pozdrawiam!!! Kamil:wink:

S

iema.

Jako ze w tym tygodniu mam drugie zmiany to odpadam ale za tydzien nie ma problemu.

P.S. Mrugnij swiatelkami jak sie bedziemy gdzies mijac na knurowie...:wink:

---------- Post dopisany at 22:41 ---------- Poprzedni post napisany at 22:39 ----------

Piatkowy spot juz powinien byc na arenie tak samo jak tydzien temu

Opublikowano
Jak dobrze pamiętam to 3 z góry, jedna z dołu oraz ta długa łącząca wahacze górne i całość na dół :wink:

ołkej, dzięki :wink:

prawa strona jednak szumi, jutro sprawdze jeszcze lewą, no i któryś wahacz z prawej strony skrzypi, eghh, czemu mamy tak c**jowe drogi, kupie se malucha chyba :facepalm::decayed:

troszku większe koło i od razu zawiecha wyrzuca niedoskonałości ukryte przy jeździe na balonach :decayed:

Opublikowano
Ej pany, nie chce mi się za bardzo czytać bo późnawo i % po męczącym dniu weszły, przy wymianie amorów z przodu trza odkręcić cały kielich z góry, tak? a jak to wygląda z resztą? trza coś jeszcze odkręcić prócz dołu amorków i góry?
3 śruby z góry pod maską na klucz 16, jedna z dołu od amora 18, w zwrotnicy długa 16 i najlepiej aby się nie męczyć gałkę kierowniczą...13 na gałce i 16 śruba pozioma z gałki:wink:. Potem jak wszystko masz na wierzchu to dwie 13, aby odkręcić "wszystko" od poduszki gumowej z amorem...i potem "najtrudniejsze" na amorze nakrętka 18 a w amor wkładasz imbus 6- oczywiście zabezpiecz se to ściągaczami do sprężyn:wink:

...jednym słowem pół godzinki jedna strona na gotowo:decayed:

Która to długa 16 na zwrotnicy i dwie 13 żeby co odkręcić? pytam bo jeszcze nie bawiłem się z wymianą amorków w wielowahaczu, a chce to jak najszybciej zrobić :decayed:

dwa górne wahacze masz zamocowane za pomocą długie śruby na klucz 16, a te 13 dopiero jak całą kolumnę wyciągniesz z amorkiem, dopiero wtedy zobaczysz dwie nakrętki na 13 klucz:wink:. Zresztą jak chcesz to po taniemu mogę Ci to zrobić:smiley:

---------- Post dopisany at 22:31 ---------- Poprzedni post napisany at 22:30 ----------

średnio raz na miesiąc się z tym bawię:grin:

Dzięki, ale sam to ogarnę, pewnie jak to ujrzę na żywo to dam radę, tylko chce zebrać jak najwięcej info dzisiaj żeby jutro się nie domyślać tylko zrobić co zrobić :decayed:

a jeszcze jedno pytanie, ori springi u dołu są zwężone czy rozszerzone? (przy kielichu amorka) bo w amorku gwintowanym pierścień na który osadza się springa jest węższy i nie wiem czy to będzie pasić :kwasny:

1. zresztą...masz rację, lecz będziesz potrzebował kogoś kto Ci nadepnie na tarczę, aby amor Ci wyszedł...czyt. łatwiej:wink:

2. nie pamiętam, ale:wink:... jak patrzysz na springa...z jednej strony spring jest "zeszlifowany" a z drugiej normalny...więc zeszlifowanym miejscem dajesz na nakrętkę z gwinta a normalnym do gumowej poduszki u góry:wink:

---------- Post dopisany at 22:45 ---------- Poprzedni post napisany at 22:44 ----------

Jak dobrze pamiętam to 3 z góry, jedna z dołu oraz ta długa łącząca wahacze górne i całość na dół :wink:

ołkej, dzięki :wink:

prawa strona jednak szumi, jutro sprawdze jeszcze lewą, no i któryś wahacz z prawej strony skrzypi, eghh, czemu mamy tak c**jowe drogi, kupie se malucha chyba :facepalm::decayed:

troszku większe koło i od razu zawiecha wyrzuca niedoskonałości ukryte przy jeździe na balonach :decayed:

ani nie gadaj jak mnie napierlala lewa strona...i to tylko jeden wahacz:grin:
Opublikowano

ja pomyślę o łącznikach przednich i ich gumach w obejmach.......nie widział kto stabilizatorów eibacha do b5 w dobrym pieniądzu ???????:decayed:

Opublikowano
Witam :hi: Jako nowy posiadacz A4 B6 chciałbym się wybrać na mojego pierwszego spota do Was :decayed: Widzę, że jest parę ludzi z Knurowa można się zabrać z kimś (np. ugadać się na interze albo na tesco) teraz w piątek (forum czy Arena bo ostatnio czytałem, że na arenie był spocik?) Pozdrawiam!!! Kamil:wink:

ZAPRASZMY - spotykamy się zawsze na Arenie a w sezonie zimowym na Forum

Opublikowano
ja pomyślę o łącznikach przednich i ich gumach w obejmach.......nie widział kto stabilizatorów eibacha do b5 w dobrym pieniądzu ???????:decayed:

hee?! o Ci kaman...chodzi o te na stabilizatorze??:whistling:

:wink:

---------- Post dopisany at 22:58 ---------- Poprzedni post napisany at 22:56 ----------

Witam :hi: Jako nowy posiadacz A4 B6 chciałbym się wybrać na mojego pierwszego spota do Was :decayed: Widzę, że jest parę ludzi z Knurowa można się zabrać z kimś (np. ugadać się na interze albo na tesco) teraz w piątek (forum czy Arena bo ostatnio czytałem, że na arenie był spocik?) Pozdrawiam!!! Kamil:wink:

ZAPRASZMY - spotykamy się zawsze na Arenie a w sezonie zimowym na Forum

ale z Ciebie kolega:facepalm:...jak ujrzy co nie które a4, to zaś kolejna duszyczka przepadła...każdy wolny pieniądz będzie pakować w "kupę złomu":grin:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...