SebaMC Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Mysle czy seryjne amorki i sprinki eibacha czy gwint z TA technix bierz te springi bo w dobrej cenie są, jak Ci sie bedzie źle jeżdziło to wtedy zmienisz je na gwint, stracic na pewno nie stracisz na nich też tak uważam
Polko_V Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 nad Tymi sie zastanawiam SPRĘŻYNY OBNIŻAJĄCE AUDI A4 B6 / B7!!! (3183859007) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ja dalej widzę, że one na alle... są nad czym się zastanawiasz??
egon47 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Mysle caly czas nad tym boje sie ze bedzie Koza
Polko_V Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 będzie źle to sprzedasz... ...a co do kozy...no na pewno nie będziesz miał tak jak na gwincie:grin:
kokos_a4 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Witam Jako nowy posiadacz A4 B6 chciałbym się wybrać na mojego pierwszego spota do Was Widzę, że jest parę ludzi z Knurowa można się zabrać z kimś (np. ugadać się na interze albo na tesco) teraz w piątek (forum czy Arena bo ostatnio czytałem, że na arenie był spocik?) Pozdrawiam!!! Kamil:wink:
Polko_V Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Mario...MIron...zaprowadzić kolegę na spota...
SebaMC Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Ej pany, nie chce mi się za bardzo czytać bo późnawo i % po męczącym dniu weszły, przy wymianie amorów z przodu trza odkręcić cały kielich z góry, tak? a jak to wygląda z resztą? trza coś jeszcze odkręcić prócz dołu amorków i góry?
tomaszstn Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Jak dobrze pamiętam to 3 z góry, jedna z dołu oraz ta długa łącząca wahacze górne i całość na dół
SebaMC Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Jak dobrze pamiętam to 3 z góry, jedna z dołu oraz ta długa łącząca wahacze górne i całość na dół ołkej, dzięki prawa strona jednak szumi, jutro sprawdze jeszcze lewą, no i któryś wahacz z prawej strony skrzypi, eghh, czemu mamy tak c**jowe drogi, kupie se malucha chyba
tomaszstn Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Tu masz całość, zobacz po zdjęciach jak wygląda: AUDI A6 C5 KOMPLETNE PRZEDNIE ZAWIESZENIE (3169279100) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Polko_V Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Ej pany, nie chce mi się za bardzo czytać bo późnawo i % po męczącym dniu weszły, przy wymianie amorów z przodu trza odkręcić cały kielich z góry, tak? a jak to wygląda z resztą? trza coś jeszcze odkręcić prócz dołu amorków i góry?3 śruby z góry pod maską na klucz 16, jedna z dołu od amora 18, w zwrotnicy długa 16 i najlepiej aby się nie męczyć gałkę kierowniczą...13 na gałce i 16 śruba pozioma z gałki:wink:. Potem jak wszystko masz na wierzchu to dwie 13, aby odkręcić "wszystko" od poduszki gumowej z amorem...i potem "najtrudniejsze" na amorze nakrętka 18 a w amor wkładasz imbus 6- oczywiście zabezpiecz se to ściągaczami do sprężyn:wink:...jednym słowem pół godzinki jedna strona na gotowo:decayed:
SebaMC Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Ej pany, nie chce mi się za bardzo czytać bo późnawo i % po męczącym dniu weszły, przy wymianie amorów z przodu trza odkręcić cały kielich z góry, tak? a jak to wygląda z resztą? trza coś jeszcze odkręcić prócz dołu amorków i góry?3 śruby z góry pod maską na klucz 16, jedna z dołu od amora 18, w zwrotnicy długa 16 i najlepiej aby się nie męczyć gałkę kierowniczą...13 na gałce i 16 śruba pozioma z gałki:wink:. Potem jak wszystko masz na wierzchu to dwie 13, aby odkręcić "wszystko" od poduszki gumowej z amorem...i potem "najtrudniejsze" na amorze nakrętka 18 a w amor wkładasz imbus 6- oczywiście zabezpiecz se to ściągaczami do sprężyn:wink:...jednym słowem pół godzinki jedna strona na gotowo:decayed: Która to długa 16 na zwrotnicy i dwie 13 żeby co odkręcić? pytam bo jeszcze nie bawiłem się z wymianą amorków w wielowahaczu, a chce to jak najszybciej zrobić
Polko_V Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Ej pany, nie chce mi się za bardzo czytać bo późnawo i % po męczącym dniu weszły, przy wymianie amorów z przodu trza odkręcić cały kielich z góry, tak? a jak to wygląda z resztą? trza coś jeszcze odkręcić prócz dołu amorków i góry?3 śruby z góry pod maską na klucz 16, jedna z dołu od amora 18, w zwrotnicy długa 16 i najlepiej aby się nie męczyć gałkę kierowniczą...13 na gałce i 16 śruba pozioma z gałki:wink:. Potem jak wszystko masz na wierzchu to dwie 13, aby odkręcić "wszystko" od poduszki gumowej z amorem...i potem "najtrudniejsze" na amorze nakrętka 18 a w amor wkładasz imbus 6- oczywiście zabezpiecz se to ściągaczami do sprężyn:wink:...jednym słowem pół godzinki jedna strona na gotowo:decayed: Która to długa 16 na zwrotnicy i dwie 13 żeby co odkręcić? pytam bo jeszcze nie bawiłem się z wymianą amorków w wielowahaczu, a chce to jak najszybciej zrobić dwa górne wahacze masz zamocowane za pomocą długie śruby na klucz 16, a te 13 dopiero jak całą kolumnę wyciągniesz z amorkiem, dopiero wtedy zobaczysz dwie nakrętki na 13 klucz:wink:. Zresztą jak chcesz to po taniemu mogę Ci to zrobić---------- Post dopisany at 22:31 ---------- Poprzedni post napisany at 22:30 ---------- średnio raz na miesiąc się z tym bawię
SebaMC Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Ej pany, nie chce mi się za bardzo czytać bo późnawo i % po męczącym dniu weszły, przy wymianie amorów z przodu trza odkręcić cały kielich z góry, tak? a jak to wygląda z resztą? trza coś jeszcze odkręcić prócz dołu amorków i góry?3 śruby z góry pod maską na klucz 16, jedna z dołu od amora 18, w zwrotnicy długa 16 i najlepiej aby się nie męczyć gałkę kierowniczą...13 na gałce i 16 śruba pozioma z gałki:wink:. Potem jak wszystko masz na wierzchu to dwie 13, aby odkręcić "wszystko" od poduszki gumowej z amorem...i potem "najtrudniejsze" na amorze nakrętka 18 a w amor wkładasz imbus 6- oczywiście zabezpiecz se to ściągaczami do sprężyn:wink:...jednym słowem pół godzinki jedna strona na gotowo:decayed: Która to długa 16 na zwrotnicy i dwie 13 żeby co odkręcić? pytam bo jeszcze nie bawiłem się z wymianą amorków w wielowahaczu, a chce to jak najszybciej zrobić dwa górne wahacze masz zamocowane za pomocą długie śruby na klucz 16, a te 13 dopiero jak całą kolumnę wyciągniesz z amorkiem, dopiero wtedy zobaczysz dwie nakrętki na 13 klucz:wink:. Zresztą jak chcesz to po taniemu mogę Ci to zrobić---------- Post dopisany at 22:31 ---------- Poprzedni post napisany at 22:30 ---------- średnio raz na miesiąc się z tym bawię Dzięki, ale sam to ogarnę, pewnie jak to ujrzę na żywo to dam radę, tylko chce zebrać jak najwięcej info dzisiaj żeby jutro się nie domyślać tylko zrobić co zrobić a jeszcze jedno pytanie, ori springi u dołu są zwężone czy rozszerzone? (przy kielichu amorka) bo w amorku gwintowanym pierścień na który osadza się springa jest węższy i nie wiem czy to będzie pasić
Mario22 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Witam Jako nowy posiadacz A4 B6 chciałbym się wybrać na mojego pierwszego spota do Was Widzę, że jest parę ludzi z Knurowa można się zabrać z kimś (np. ugadać się na interze albo na tesco) teraz w piątek (forum czy Arena bo ostatnio czytałem, że na arenie był spocik?) Pozdrawiam!!! Kamil:wink: S iema. Jako ze w tym tygodniu mam drugie zmiany to odpadam ale za tydzien nie ma problemu. P.S. Mrugnij swiatelkami jak sie bedziemy gdzies mijac na knurowie... ---------- Post dopisany at 22:41 ---------- Poprzedni post napisany at 22:39 ---------- Piatkowy spot juz powinien byc na arenie tak samo jak tydzien temu
Arturoo Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Jak dobrze pamiętam to 3 z góry, jedna z dołu oraz ta długa łącząca wahacze górne i całość na dół ołkej, dzięki prawa strona jednak szumi, jutro sprawdze jeszcze lewą, no i któryś wahacz z prawej strony skrzypi, eghh, czemu mamy tak c**jowe drogi, kupie se malucha chyba troszku większe koło i od razu zawiecha wyrzuca niedoskonałości ukryte przy jeździe na balonach
Polko_V Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Ej pany, nie chce mi się za bardzo czytać bo późnawo i % po męczącym dniu weszły, przy wymianie amorów z przodu trza odkręcić cały kielich z góry, tak? a jak to wygląda z resztą? trza coś jeszcze odkręcić prócz dołu amorków i góry?3 śruby z góry pod maską na klucz 16, jedna z dołu od amora 18, w zwrotnicy długa 16 i najlepiej aby się nie męczyć gałkę kierowniczą...13 na gałce i 16 śruba pozioma z gałki:wink:. Potem jak wszystko masz na wierzchu to dwie 13, aby odkręcić "wszystko" od poduszki gumowej z amorem...i potem "najtrudniejsze" na amorze nakrętka 18 a w amor wkładasz imbus 6- oczywiście zabezpiecz se to ściągaczami do sprężyn:wink:...jednym słowem pół godzinki jedna strona na gotowo:decayed: Która to długa 16 na zwrotnicy i dwie 13 żeby co odkręcić? pytam bo jeszcze nie bawiłem się z wymianą amorków w wielowahaczu, a chce to jak najszybciej zrobić dwa górne wahacze masz zamocowane za pomocą długie śruby na klucz 16, a te 13 dopiero jak całą kolumnę wyciągniesz z amorkiem, dopiero wtedy zobaczysz dwie nakrętki na 13 klucz:wink:. Zresztą jak chcesz to po taniemu mogę Ci to zrobić---------- Post dopisany at 22:31 ---------- Poprzedni post napisany at 22:30 ---------- średnio raz na miesiąc się z tym bawię Dzięki, ale sam to ogarnę, pewnie jak to ujrzę na żywo to dam radę, tylko chce zebrać jak najwięcej info dzisiaj żeby jutro się nie domyślać tylko zrobić co zrobić a jeszcze jedno pytanie, ori springi u dołu są zwężone czy rozszerzone? (przy kielichu amorka) bo w amorku gwintowanym pierścień na który osadza się springa jest węższy i nie wiem czy to będzie pasić 1. zresztą...masz rację, lecz będziesz potrzebował kogoś kto Ci nadepnie na tarczę, aby amor Ci wyszedł...czyt. łatwiej:wink:2. nie pamiętam, ale:wink:... jak patrzysz na springa...z jednej strony spring jest "zeszlifowany" a z drugiej normalny...więc zeszlifowanym miejscem dajesz na nakrętkę z gwinta a normalnym do gumowej poduszki u góry:wink: ---------- Post dopisany at 22:45 ---------- Poprzedni post napisany at 22:44 ---------- Jak dobrze pamiętam to 3 z góry, jedna z dołu oraz ta długa łącząca wahacze górne i całość na dół ołkej, dzięki prawa strona jednak szumi, jutro sprawdze jeszcze lewą, no i któryś wahacz z prawej strony skrzypi, eghh, czemu mamy tak c**jowe drogi, kupie se malucha chyba troszku większe koło i od razu zawiecha wyrzuca niedoskonałości ukryte przy jeździe na balonach ani nie gadaj jak mnie napierlala lewa strona...i to tylko jeden wahacz:grin:
Arturoo Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 ja pomyślę o łącznikach przednich i ich gumach w obejmach.......nie widział kto stabilizatorów eibacha do b5 w dobrym pieniądzu ???????
miron78 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Witam Jako nowy posiadacz A4 B6 chciałbym się wybrać na mojego pierwszego spota do Was Widzę, że jest parę ludzi z Knurowa można się zabrać z kimś (np. ugadać się na interze albo na tesco) teraz w piątek (forum czy Arena bo ostatnio czytałem, że na arenie był spocik?) Pozdrawiam!!! Kamil:wink: ZAPRASZMY - spotykamy się zawsze na Arenie a w sezonie zimowym na Forum
Polko_V Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 ja pomyślę o łącznikach przednich i ich gumach w obejmach.......nie widział kto stabilizatorów eibacha do b5 w dobrym pieniądzu ??????? hee?! o Ci kaman...chodzi o te na stabilizatorze?? ---------- Post dopisany at 22:58 ---------- Poprzedni post napisany at 22:56 ---------- Witam Jako nowy posiadacz A4 B6 chciałbym się wybrać na mojego pierwszego spota do Was Widzę, że jest parę ludzi z Knurowa można się zabrać z kimś (np. ugadać się na interze albo na tesco) teraz w piątek (forum czy Arena bo ostatnio czytałem, że na arenie był spocik?) Pozdrawiam!!! Kamil:wink: ZAPRASZMY - spotykamy się zawsze na Arenie a w sezonie zimowym na Forum ale z Ciebie kolega:facepalm:...jak ujrzy co nie które a4, to zaś kolejna duszyczka przepadła...każdy wolny pieniądz będzie pakować w "kupę złomu":grin:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się