Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY ŚLĄSKIE - każdy piątek, godz.18.00 - C.H. FORUM GLIWICE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

patrząc na to że koła warte 8000 zł brałbym jak stoi

  • Odpowiedzi 124.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • miron78

    11982

  • Pucek

    11719

  • Guregoru

    10138

  • diman

    7415

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Mnie dziś na to nie stać ... poszukaj sedana b6 2,0 albo 3,0 w dobrej cenie do 20 tys pln ... ale tylko sedan...i najlepiej Q

Od dłuższego czasu śledze atek sprzedam B6 i same tdi .... a ja bym chciał 3,0 V6 .. ewentualnie 2,0

Są takie na otomoto w granicach 20 tys pln i przebiegi po 200 do 250 tyś ..

Takie błękitne seryjne ... A ma 3.0 i Q

http://otomoto.pl/oferta/audi-a4-3-0-v6-220km-quattro-xenon-klima-alu-ID4paBID.html

Edytowane przez Mario22
Opublikowano

Mnie dziś na to nie stać ... poszukaj sedana b6 2,0 albo 3,0 w dobrej cenie do 20 tys pln ... ale tylko sedan...i najlepiej Q

Od dłuższego czasu śledze atek sprzedam B6 i same tdi .... a ja bym chciał 3,0 V6 .. ewentualnie 2,0

Są takie na otomoto w granicach 20 tys pln i przebiegi po 200 do 250 tyś ..

Takie błękitne seryjne ... A ma 3.0 i Q

http://otomoto.pl/oferta/audi-a4-3-0-v6-220km-quattro-xenon-klima-alu-ID4paBID.html

Głupi jesteś, to wdupia więcej oleju niż 2.5 psuje się w ciągu roku :decayed:

Opublikowano (edytowane)

Wiesz na pewno czy tylko jesteś zwolennikiem tdi... Bo sam masz... Ja tam se głowy obciać za te 3.0 nie dam ale kiedyś pisałem z typem z forum który miał 3.0 w lpg i sobie chwalił a przebieg miał pod 280 tyś....

Łatwiej kupić 3.0 w Q niż dobre tdi.... I jeszcze koszty utrzymania ...

Chętnie wysłucham waszych uwag ... Ja na dzień dzisiejszy wole wolnossaka kosztem tańszego utrzymania niż modnego tdi... Bo wszyscy mają...ale nie każdy ma V6.... Tdi miałem i było ok ale teraz bym chciał v6 w sedanie i Q a co do awaryjności to chętnie posłucham mądrych opinii ... Bez uprzedzeń... .wiem tyle że jakby dziś się trafił ładny sedan b6 w 3.0 to jade obejrzeć

Edytowane przez Mario22
Opublikowano

Tylko v8 [emoji6]

Opublikowano

:hi:

Mnie dziś na to nie stać ... poszukaj sedana b6 2,0 albo 3,0 w dobrej cenie do 20 tys pln ... ale tylko sedan...i najlepiej Q

Od dłuższego czasu śledze atek sprzedam B6 i same tdi .... a ja bym chciał 3,0 V6 .. ewentualnie 2,0

Są takie na otomoto w granicach 20 tys pln i przebiegi po 200 do 250 tyś ..

Takie błękitne seryjne ... A ma 3.0 i Q

http://otomoto.pl/oferta/audi-a4-3-0-v6-220km-quattro-xenon-klima-alu-ID4paBID.html

Głupi jesteś, to wdupia więcej oleju niż 2.5 psuje się w ciągu roku :decayed:

Te te te
Opublikowano

Mario akurat żadnym fanem tdi nie jestem, bo jest kilka benzynek na które bym zamienił klekota, np 3.0 z S4 B8. Tylko tak jak mowie 2.0 wciąga olej jak szalone, co do 3.0 w b6 się nie wypowiem, bo nie miałem styczności.

Opublikowano

:hi:

Opublikowano

:hi:

Opublikowano

Cześć Pany ;)

Opublikowano

U nas chyba nikt nie miał jeszcze tego 3.0...

Opublikowano

:hi:

Opublikowano

:hi: Kiedyś czytałem opinie o 3.0 w B6, wypowiadał się jeden właściciel i powiedział, że koszta utrzymania nie są wcale niskie, on drugi raz kupiłby 1.8T, porobiłby i lepiej by jechało, ale to czytałem ładnych pare lat temu ;)

Opublikowano

dobry :hi:

Opublikowano

:hi:

Mario, o 2.0 w pb to nawet nie myśl, lepszym wyborem jest już 1.6 bo przynajmniej nie ciągnie oleju, a jak już tak bardzo chcesz V6 to tylko i wyłącznie 3.0, w lpg jedzie git, dźwięk jak to dźwięk, szału nie robi ale zawsze to V6, mocy w aucie nie odczujesz ale na liczniku zobaczysz, spalania nie ma co komentować bo będzie wysokie, zauważ tylko jedno, niby tam nie ma się co psuć, ale jak już coś padnie to licz koszty x2, pewnie jak kupisz nie zajechany silnik to będziesz lał i jeździł, sam mam ostatnio chrapkę na jakieś 4.2 w lpg :)

Co do 1.8T, w sumie nie dziwię Ci się że nie chcesz, nie dość że nie jedzie to lpg też trzeba mieć, to na dodatek więcej rzeczy które mogą paść, a żeby osiągnąć okolice 200 ps to trzeba dobre 5k włożyć i to dalej będzie mało :)

Opublikowano (edytowane)

Właśnie Pucek tak mi się wydawało że w takim 3.0 to raczej nie ma się co psuć do tego lpg i jest gites. Mi tam sie z autem nie spieszy ani też nie mam zamiaru juz kupować chyba żeby sie trafiła mega okazja po kims znajomym ale nikt 3.0 nie ma więc lipa. Jak to mówi Miron badam rynek haha. Przeprowadzam badanie rynku w B6 w sedanie i a3 3 drzwiowym.

Edytowane przez Mario22
Opublikowano

Właśnie Pucek tak mi się wydawało że w takim 3.0 to raczej nie ma się co psuć do tego lpg i jest gites. Mi tam sie z autem nie spieszy ani też nie mam zamiaru juz kupować chyba żeby sie trafiła mega okazja po kims znajomym ale nikt 3.0 nie ma więc lipa. Jak to mówi Miron badam rynek haha. Przeprowadzam badanie rynku w B6 w sedanie i a3 3 drzwiowym.

Nie no, jest tam się co psuć, tylko jest to ograniczone do minimum w porównaniu do uturbionych, A3 3.2 też fajna opcja i chyba nawet lepsza, małysz jest już stary wyglądowo, a takie A3 wygląda jednak świeżej.

Opublikowano

Ale a3 3.2to jeszcze nie mój przedział cenowy więc na razie zostane na badaniu rynku haha

Te a3 od kędziora jest ładne ale 1.6bez Q

Opublikowano

Właśnie Pucek tak mi się wydawało że w takim 3.0 to raczej nie ma się co psuć do tego lpg i jest gites. Mi tam sie z autem nie spieszy ani też nie mam zamiaru juz kupować chyba żeby sie trafiła mega okazja po kims znajomym ale nikt 3.0 nie ma więc lipa. Jak to mówi Miron badam rynek haha. Przeprowadzam badanie rynku w B6 w sedanie i a3 3 drzwiowym.

Nie no, jest tam się co psuć, tylko jest to ograniczone do minimum w porównaniu do uturbionych, A3 3.2 też fajna opcja i chyba nawet lepsza, małysz jest już stary wyglądowo, a takie A3 wygląda jednak świeżej.

Podobno uszczelki lubi wydmuchać w tych 3.0...

Opublikowano (edytowane)

Właśnie Pucek tak mi się wydawało że w takim 3.0 to raczej nie ma się co psuć do tego lpg i jest gites. Mi tam sie z autem nie spieszy ani też nie mam zamiaru juz kupować chyba żeby sie trafiła mega okazja po kims znajomym ale nikt 3.0 nie ma więc lipa. Jak to mówi Miron badam rynek haha. Przeprowadzam badanie rynku w B6 w sedanie i a3 3 drzwiowym.

Nie no, jest tam się co psuć, tylko jest to ograniczone do minimum w porównaniu do uturbionych, A3 3.2 też fajna opcja i chyba nawet lepsza, małysz jest już stary wyglądowo, a takie A3 wygląda jednak świeżej.

Podobno uszczelki lubi wydmuchać w tych 3.0...

Czyli jednak nissan haha ... Mam na razie za mały budżet Edytowane przez Mario22

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...