Jump to content
0
Skruszo

1.9 TDI AVF program Fabryka-Mocy.com Lublin

Recommended Posts

Witam

Pacjent Audi 1.9 TDI AVF Seria

Wykres serii:

wykreszhamowania.jpg

Wykres po modzie:

programba.jpg

Mam takie pytanie ... czy nie za dużo tych koników trochę wyszło ? Auto fajnie chodzi może moment nie jest zbyt wysoki ale zastanawiam się czy tak duża moc nie wpłynie znacząco na żywotność silnika .


Było A4b6 1.9TDI AVF + 175HP ===> Jest A4B8 2.0CR CAGA + ? HP :decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

W/g mnie moment zbyt nisko , dwumas może dostawać :kwasny:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm może ktoś jeszcze ma podobne zdanie ... ? bo chciał bym się dowiedzieć co inni sądzą na ten temat... bo jeżeli faktycznie jest coś nie tak to wolał bym za wczasu pojechać ewentualnie na korektę programu niż później naprawiać zniszczone podzespoły :kwasny:

Dzięki dziadek za szybką odpowiedz:wink: pozdro


Było A4b6 1.9TDI AVF + 175HP ===> Jest A4B8 2.0CR CAGA + ? HP :decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepraszam jeśli kogos uraze bo nie chce siac plotek, ale czy to nie jest kolejny wykres z fabryki mocy w ktorym jest na dzien dobry 10km wieksza seria?

Poprzedni było 1.8T na seryjnych gratach na 210KM.


Było A4 B5 1.8 125KM  \\  Było A4 B6 1.8T Quattro 256KM  \\  jest

Share this post


Link to post
Share on other sites

diesla tak maja,99% ma bonus min 5ps,zdarzaja po 10-15ps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak mówi Dziadek moment trochę wyżej bym poprowadził żeby maksymalny był w granicach 2300-2400 a tym samym poprawił żeby był za to bardziej płaski


KUPIĘ felgi kute 16" z A8 D2 - fasolki mogą być z zimówkami

Share this post


Link to post
Share on other sites

tzn ten diesel może mieć taką moc w serii bo jak kiedyś się brałem z paskiem b5FL 1.8T 170KM u mnie było dwie osoby a u niego 4 to szliśmy łeb w łeb...

W każdym razie mi na cyferkach na wykresie nie zależy chce tylko poczuć trochę wiecej mocy pod nogą no i żeby to sie nie posypało zaraz :wink:


Było A4b6 1.9TDI AVF + 175HP ===> Jest A4B8 2.0CR CAGA + ? HP :decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma 350nm przy 2tys wiec to tak normlanie,prawie kazdy zestaw na brd i gtb ma takie wartosci przy tych obrotach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki dziadek za szybką odpowiedz:wink: pozdro

loozik ale naprawdę jest boom nisko a później szybko spada - można by to dac później i wyciągnąć żeby był on dostępny dłużej tak jak

wspominał grzegorzman - popatrz w dziale wykresy po modyfikacji czy jak on tam się nazywa jak Rogal np prowadzi wykresy ładnie :decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok po patrze sobie :) co do mocy i tego jak się wkręca jest naprawdę fajnie ... zauważyłem że chłopaki sprawdzili moje średnie spalanie to takie całościowe na 2 kompie a tam jest 5.8 wiec jeżdzę dość ekonomicznie więc może dlatego dali mi większego buta na początku bo raczej operuje w niskim zakresie obrotów tak około 2-2.5 k obr. Chodzi mi głównie o to czy przy takiej konfiguracji nic złego nie bedzie sie działo :wink: bo jak nie to :thumbup1:


Było A4b6 1.9TDI AVF + 175HP ===> Jest A4B8 2.0CR CAGA + ? HP :decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

bałagan to się może zrobić jak przy niskich obrotach dasz pedał w podłogę - wtedy ten max moment obrotowy który masz tak nisko da popalić dwumasie - nic poza tym nie powinno cierpieć - no może półosie - no ale im chyba się nic nie stanie

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie przesadzajcie z tym niskim momentem niektórzy mają sporo więcej w cięższych zestawach i jest ok wiec niema co sie bać a jeszcze jak by było jak piszecie zawyżony moment to już w ogóle nie ma się co przejmować, a momentu dalej się nie da zrobić bo turbina nie dmuchnie na wyższych obrotach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jakoś u innych się da a tu się nie da :whistling:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oj to jak nic się nie będzie działo to git... żaden ze mnie szarlatan na drodze :) ścigał się przecież też nie będę .... no może od czasu do czasu z jakąś BMką :decayed:

Dzieki panowie za pomoc :) pozdrawiam:wink:


Było A4b6 1.9TDI AVF + 175HP ===> Jest A4B8 2.0CR CAGA + ? HP :decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale Skruszo ma więcej momentu przy 4000rpm niż ten wykres M4 RIOO, gdzie nie ma nawet 300, a jest ok 283Nm, ale to dlatego pewnie, że już z max mocą też problem, od 3700 już nie wzrasta.


Currently: A3 8L Ambition ASZ++: Firad HF80 + Romanian GTB2260vk (proper VNT steering by juby_p) + 23cm FMIC + Exhaust 2.5" + kevlar clutch - 277ps/499Nm https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10202256832643840&set=a.10200664982768588.1073741825.1281240184&type=1&theater

Share this post


Link to post
Share on other sites
ma 350nm przy 2tys wiec to tak normlanie,prawie kazdy zestaw na brd i gtb ma takie wartosci przy tych obrotach.
dokładnie "prawie" każdy :evil2:

seryjne auta są dla seryjnych ludzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm... niech zgadne ..ktos tu ma 390??:decayed:


3464876_avatar2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
hmmm... niech zgadne ..ktos tu ma 390??:decayed:

I to wcale nie dzięki jakiemuś kosmicznemu doładowaniu.


Currently: A3 8L Ambition ASZ++: Firad HF80 + Romanian GTB2260vk (proper VNT steering by juby_p) + 23cm FMIC + Exhaust 2.5" + kevlar clutch - 277ps/499Nm https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10202256832643840&set=a.10200664982768588.1073741825.1281240184&type=1&theater

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...