fanthomas18 Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Mógłby ktoś tutaj wrzucić opis co i jak, czy się da zrezać licznik z fisem z anglika z benzyną do EU diesla, albo anglika diesla na EU diesla. Co i jak trzeba zrobić, wiadomo zamiana tarcz, ale nie tylko. Czekam na odpowiedzi.
pawelwor Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Tarczki wiadomo, zmiana na odpowiedni wsad i bedzie dzialac jak nalezy.
fanthomas18 Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Opublikowano 7 Lutego 2013 Czyli najlepiej zgrać wsad ze swojego i wgrać do "ofiary"?
pawelwor Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Wsad musi sie zgadzac z funkcjami i typem licznika, tzn nie mozesz wgac wsadu z licznika z 96, gdzie masz zegarek analogowy bez cyferek z fisem do licznika z 98 (zegar analogowy z cyferkami) czy 2000(zegar cyfrowy). Najlepiej patrzec po numerze. Jesli w swoim liczniku nie masz fisa to nie wgrasz go do licznika z fisem, itp
xxxSzYbAxxx Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 ogólnie operacja niczego nie warta, dużo zachodu z dopasowaniem wsadu, możliwość uwalenia pamięci, więcej zachodu, czasu i pieniędzy niz to wszystko warte...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się