Piasek94 0 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Siemanko, mam Audi A4 B5 1.8 125km 20V. Dzis jak jechalem do pracy, zaczely falowac obroty. Stalo sie to po wymianie filtreka gazu w parowniku, oraz po wyczyszczeniu cewki elektrozaworu w parowniku, poniwaz nie chcial przez to sie przelaczyc na gaz dopiero jak sie dogrzal dobrze. Jak myslicie co to moze byc? Gdy otworzylem maske w gazniku, tam gdzie jest linka na przepustnicy jest w srodku taki metalowy czpien, nie wiem czy to jest od ssania. I wlasnie to jest w ciaglym ruchu i faluja obroty gdy to chodzi na cieplym silniku. po przygazowaniu mija ten problem lub faluje 6-8 razu i przestaje. Pomocy!!!! Jutro sie podlacze kapem i zobacze czy sa jakies bledy. Moze byc to wina czujnika obr. nie wiem czy walka rozrzadu czy walu. Jak to w Dieslu przerywaja obroty gdy jest to w pompie uszkodzone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goalkeeper 0 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Kolego wyczyść przepustnice i zrób adaptacje powinno byc ok:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 7 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Jak będziesz czyścił przepustnicę sprawdź od razu szczelność odmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piasek94 0 Opublikowano 8 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 A na czym polega adaptacja? Da sie to ogranac zwyklym testerem? Czy musi byc VAG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 7 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Adaptacje możesz wykonać za pomocą vaga (bardzo prosto), lub też odłączyć akumulator na chwile, włączyć zapłon, poczekać ok. 30s aż silniczek krokowy przepustnicy się ustawi i pstryknie, odpal auto niech chwile popracuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 tak jak kolega wyżej napisał tylko nie wiem czy ci odłaczenie aku na chwilkę pomoże odłącz mu aku na noc i wtedy to co kolega wyżej napisał, a faluje na pb i lpg czy tylko na lpg ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fmistrz 0 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Witam Posiadam Audi A4b6 2.0 silnik alt, przy ciepłym silniku obroty zaczynają falowć, wczoraj zdjołem pokrywę silnika i moim oczom ukazał sie przerwany wężyk. Mam pytanko czy co to właściwie jest za wężyki czy może mieć wpływ na nierówną pracę silnika i jak to naprawić? Zamieszczam zdjęcie. Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 7 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Jest to część tzw. odmy. Wymień ją bo masz lewe powietrze w dolocie i dlatego masz problem z falowaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fmistrz 0 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 cały wężyk? gdzie można takie coś kupić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 7 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Podaj mi numer VIN na PW bo są 2 rodzaje tej części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fmistrz 0 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 wauzzz8e82a167007. jak mógłbyś mi pomóc będę dźwięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 7 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Numer części 06B 103 211 J. Poszukaj na allegro nie widziałem nic. Chyba będziesz musiał na szrot podjechać i używaną kupić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fmistrz 0 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 na razie obwiązałem taśmą może tak na razie zostać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 7 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Jeżeli jest naprawdę szczelnie zaizolowane to może tak tymczasowo zostać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fmistrz 0 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 a w ASO tej części nie dostanę? Pewnie kwota będzie z kosmosu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 7 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 W ASO dostaniesz, ale szykuj się na kwotę ok. 250zł, na allegro nie widziałem zamienników, to samo w inercarsie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fmistrz 0 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 a wymiana jest prosta? co trzeba zdemontować i czy sam sobie z tym dam radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 jesli masz male rece dasz rade wsadzic reke pod kolektor to nie powinno byc tak zle trzeba troche pomanewrowac odma. cena w aso chyba jakies 180 zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fmistrz 0 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Zadzwonię dzisiaj do ASO i dowiem się jaka cena, dzięki wszystkim za podpowiedzi:decayed: ---------- Post dopisany 30-03-2013 at 20:39 ---------- Poprzedni post napisany 12-02-2013 at 09:54 ---------- mam jeszcze pytanie czy na końcu tej odmy jest taka grucha czy to też trzeba zdemontować bo na niej też widzę olej i nie wiem skąd ta nieszczelność pochodzi. ---------- Post dopisany at 20:55 ---------- Poprzedni post napisany at 20:39 ---------- SEPARATOR OLEJU ODMA AUDI A4 B6 A6 C5 2.0 ALT (3098764665) - motoAllegro czy ta część będzie paoswać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 0 Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 witam mam problem z falowaniem obrotów w 2.8 174km silnik aah po zatrzymaniu na swiatłach obroty spadaja do 200 a nastepnie ida do 800 i spada w dół po czym auto gasnie podłanczałem pod vag i brak błedów wgrano oprogramowanie i na chwile pomogło ale znowó obroty spadaja cz jest to wina przepustnicy czy racze odmy prosze o jakies wskazówki pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się