Hans47 Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Mialem dzis przeglad i zdiagnozowal gosciu ze dolne przednie wachacze maja wybita tuleje tam gdzie wchodzi amor rzeczywiscie jest tak zmiazdzona ze sruba prawie dotyka do aluminium Wachacz firmy fast :facepalm: nie kupujcie tego gowna uwaga wachacz ma rok a omijam wszystkie studzienki i dziury. Co zrobic kupic 2 firmy master sport czy lemforder roznica 91 zl dla lema na komplecie no i dodatkowo pada magiel luz okolo 5mm na kole kierownicy stuki na postoju na silniku owiele mniej wyczuwalne w czasie jazdy nie zauwazylem zeby sie cos tluklo wymieniacz tez odrazu czy sprobowac podciagnac srube podregulowac ?
lukasl Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 to zależy ile chcesz pojeździć jak chcesz mieć spokój to droższe i polatasz na nich 2x tyle master sport starczą na jakieś 30k 40k
norka Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 tuleje wachaczy sie wymienia, mozesz kupic tuleje z dobrej firmy i wyjdzie taniej niz nowe wachacze ja zalozylem wszystkie dolne wachacze z febi i po roku tuleje z obydwu stron gdzie przykrecone sa amory byly do wymiany kupilem z firmy moog i sa duzo twardsze
Hans47 Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Opublikowano 15 Lutego 2013 To nie wiedzialem ze same tuleje mozna. Ale umnie odpada bo sa zalozone wachacze z jakiej firmy (gowno) FAST i wiem ze jak bym wlozyl nawet tuleje z LEMA to i tak to wylata po 500 km chyba zaryzykuje z MS jak by mi wytrzymaly 40 tys na polski drogach to rogal.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się